Meklē blogā

Jaunie pirkumi, mati, seja, ķermenis

Sveicieni šodienā

Burvīgais pavasari iedvesmo  uz kādu aktīvāku rosību. Jūtami siltākas dienas vedina domāt par to ka pavisam drīz viss uzplauks un zaļos. Metu aci arī uz jauniem pirkumiem, ilgi lolota doma par dzeltenu rokassomiņu iespējam tiks īstenot, bet vel šaubos, kaut arī dikti gribās ko saulainu. Pavasarīgā noskaņa mani vedina uz jauniem pirkumiem, gribās kaut ko nebijušu,  jaunus interesantus produktus, kurus gan izmēģināt, gan arī padalīties ar domām, secinājumiem un sajūtām par to efektivitāti.

Latvijā ir sācis savu darbību interneta veikals www.klipshop.lv kur ir pieejamas dažādu profesionālo zīmolu produkti, pat dekoratīvā Makeup for ever kosmētika, Keune, Wella produkti un citi kopjošo kosmētiku pārstāvošie zīmoli.

Kad ieraudzīju šajā veikalā Wetbrush patiesi sapriecājos, jo man ļoti patīk šī zīmola matu sukas, tās lieliski izķemmē, bet nesaplacina matus. Jaunā  matu suka ir veidota ar dažādiem stariņiem, ļoti labi izķemmē un atšķetina matus, bet pats svarīgākais tie netiek plēsti.

Kā es ieraudzīju Keune So pure sērijas matu augšanas stimulatoru - sapratu, ka to es noteikti izmēģināšu. Produkts ir ļoti dabisks, kā arī, ir dzirdētas tikai labākās atsauksmes, nevaru sniegt galēju atsauksmi, bet kopumā gan sastāvs, gan labā cena iepriecināja. Pati seruma smarža ir ļoti vitalizējoša, pēc citrusiem, darbība virzīta lai aktivētu asinsriti, kas savukārt labāk pabaro mata folikulu un mati aug ātrāk, veselīgāk.

Skeyndor caresse body serum ir fantastisks produkts,  tik dziļi mitrinošu ātri absorbējošos produktu vel nebiju mēģinājusi, uzskatu, ka tādu kaifu no ķermeņa pieniņa esmu baudījusi tikai lietojot Loccitane mandeļu serumu. Skeyndor caresse body serum cena draudzīgāka, tilpums daudz iespaidīgāks,kā arī, piemīt ļoti delikāts, tikko apjaušams ziedu aromāts.

Iesējams, ka mani uzrunāja iepakojums, bet Skeyndor zīmola produkti viesa uzticību un neesmu kļūdījusies, iegādājos ari sejas serumu, ko drīzumā sākšu lietot. Noteikti informēšu par tā efektivitāti. Šis serums ir hiāluronskābes serums, ko sākšu lietot līdz pabeigšu testēt jauno Vichy 89 mineral serumu, kurš pagaidām sevi parāda no ļoti labas puses.

Daudzi  jau ir pamanījuši, ka pēdējā laikā esmu ražīgi pieķērusies pie matu produktu testēšanas, izvēlējos izmēģināt ko jaunu no Wella zīmola. Es pat nezinu, kāpēc vel nebija nācies saskarties ar šī zīmola produktiem. Es pieļauju tādu domu, ka iespējams, kādā no saloniem mani mati ir mazgāti un ieveidoti izmantojot Wella profesionālos līdzekļus - tomēr par to neesmu tikusi informēta. Izvēlējos izmēģināt šo Wella system pro weightless finish matu apjoma spreju. Esmu jau izmēģinājusi vairākas reizes un man diezgan labi patīk. Sprejs padara  matus apjomīgākus, tos netaukojot un nepadarot smagus.
Līdzeklis ir efektīvs, tāpēc uzskatu, ka par viņu savas domas nemainīšu, lai vai kā, ziņošu kāds ir mans viedoklis, ja ne izlietoto produktu video, tad kādā atsevišķā rakstā.

Šobrīd  www.klipshop.lv  ir akcija no šodienas 19,03-21,03 atlaides no 25% - 70% lieliska iespēja lai iegādātos dažādus produktus, pamanīju ka arī uzacu krāsām ir piemērota liela atlaide! Bezmaksas piegāde ir no 15 euro un ātra, komfortabla jo pieved tieši uz mājām.

Lai skaista diena!
Ilze


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma