Meklē blogā

#lfbeautybox Janvāris

Lookfantastisc kastīte ar iepriecinošu virsrakstu "And so The Adventure Begins" 

Jauna dizaina kastītes ir daudz mazākas, bet parocīgākas, man patīk, vāciņa iekšpusē novēlējums "Smile! It`s the most beautiful asset you have. Wear it every day." #lfbeautybox 
Jauks novēlējums, jāpiekrīt, ka attieksme un smaids bieži vien maina  tik daudz! Esmu par pozitīvu komunikāciju.

Pievēršoties pašai kastītei, tā šoreiz priecēja ar pilna izmēra produktiem un dekoratīvo kosmētiku, kas ir tiešām forši, īpaši ja ir iespēja izmēģināt jaunu skropstu tušu, zīmolu gan es nezinu, bet tomēr, samērā interesanti  Jelly Pong pong  Fairy Lashes mascara 8ml melna skropstu tuša ar klasisku birstīti.
Otrais kosmētikas produkts ir uzacu želeja Pixi by petra 4,5ml caurspīdīgs uzacu gēls, kurš gan šobrīd man nav tik aktuāls, iespējams izmantošu kādā dāvaniņā. Idejiski ļoti noderīgs produkts, īpaši tām, kurām ir  vairāk uzacu nekā man.

Produkts, par kuru priecājos tas ir NUXE lotion  ar rožu ziedlapiņu ekstraktu 35ml - šo tiešām vēlējos izmēģināt, liels prieks, ka tomēr tas bija šajā kastītē. Smaržo pēc rožu eļļas, dabiska,viegla, atsvaidzinoša sajūta. Produktu testēju un  šobrīd ir sajūta, ka vēlēšos iegādāties pilna izmēra losjonu.

Izgaismojošais gels gan nav īsti mans produkts, ņemot vērā taukaino ādas tipu, tāpēc domāju, ka šis Trifle Cosmetics liquid glow iekomplektēsies kādā dāvaniņā, tām, kurām tas ir daudz piemērotāks ( sausas/ kombinētas/ normālas ādas īpašniecei).  Jāpiemin ka produkts ir pilna izmēra 20gr tā mirdzums ir rozīgā pērle ( to paspēju izpētīt interneta plašumos).

Atkaroti jau šajā skaistuma kastē ir  Briogeo matu maska 29ml pirmo izlietoju un man tīri labi patika, tomēr, nevarēju vel saprast, vai gribu lielo iepakojumu un re - varu vel reizi pārliecināties, kā tad tur īsti būs. Kopumā iepriecina ka šis ir produkts bez silikoniem , sulfātiem, parabēniem. Vidēji labi nogludina un atjauno matu struktūru, bet  līdz nākamajai mazgāšanas reizei.

Pēdējais produkts šajā kastītē burvīgā rožu iepakojumā, tā ir pincete rozā zelta krāsā , no The vintage cosmetic company, tomēr es neteiktu, ka šī būtu pati labākā pincete, jo manā skatījumā labai pincetei ir jābūt gana vieglai, nebūtu nepieciešamība pielietot lielāku spēku lai viegli un ērti satvērtu matiņus. Šis produkts ir viduvējs, matiņus satver  ar zināmu piepūli,  bet nofiksē un izrauj gana labi.

Kopumā šo kastīti vērtēju kā ļoti labu un man noderīgu ;)

Pasmaidām! Lai mums forša diena!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma