Meklē blogā

Essence limitētā kolekcija "We Are .."

Čaviņ, meitenes!

Essence kosmētika, savā cenu kategorijā viennozīmīgi ieņem līdera pozīcijas, jo ja godīgi, man ļoti patīk viņu lūpu krāsas ( mat )sērija, kā ari, laineri, kas ir tik noturīgi un kvalitatīvi, ka prieks lietot un iegādāties.
Šoreiz padalīšos ar savām sajūtām, par limitēto Essences kolekciju We Are! kura ieturēta Valentīna dienas noskaņās, kurā ir atrodamas gan lieliskas pērles, gan tā- tā produkti, bet kopumā dizains, kā vienmēr ir interesants, aizraujošs un baudāms.


Sākšu ar to produktu, kurš visvairāk iepatikās, no visas kolekcijas We Are... Perfect - Dip Eyeliner Ultra Black & Waterproof ideāls, patiešām matēts laineris! Perfekts aplikators ar kuru ātri, viegli un precīzi uzvilkt līnijas, vairāk jau manā stilā - tādas "gruntīgas" un redzamas. Nožūst zibenīgi un pārvēršas matētā produktā, acis nekairināja, turās labi, cik esmu lietojusi, nav vel pievīlis.


We Are... Fabulous - Velvet Matt Lipstick šo es vairāk uztveru, kā satīna lūpu krāsu, forma ir neizsakāmi piemīlīga, kas protams uzrunā.
Man testēšanai nonākuši divi toņi, viens no tiem ogu tonis/03. ps we love berry/, bet otrs vasarīgi rozīgs /01. ps we love pink/, abi toņi ir ļoti skaisti.


lūpu zīmulīši
.


Runājot par klājumu, ogu tonis tomēr klājās grūtāk, nekā rozīgais, bet tā jau ar tiem violeti sārtajiem notiek. Uzklāšana dēļ formas mazliet traucēta. Lietojot nolauzu lūpu krāsas ;( Bija jāmontē atpakaļ, iespējams, tas deļ nenoturīgās sirsniņ-formas, vai vienkārši mana nevarēšana :)

Nevaru teikt, ka viņi ir tikpat noturīgi kā klasiskā Mat lūpu krāsu kolekcija, kura man ir viena no favorītēm. Noturība vidēja, mitrinoša sajūta, noēdās pakāpeniski un nav jūtamas uz lūpām, viegla sajūta nēsājot.

Zīmulīši no šīs kolekcijas ir krēmīgi, iespējams, būtu gribējusi mazliet matētākus, bet izstrādājot lūpas ar zīmulīšiem pārklājot ar lūpu krāsu, turas vidēji labi un man patīk.

We Are Awesome Multicolour Blush - You + Me = Awesome vaigu sārtums vidēji pigmentēts un netrāls, iespējams sajaukt izgaismotāja un vaigu sārtuma tonīšus iegūstot kaut ko ļoti ikdienišķu un svaigu. Pigmentācija vidēja, produkti nav pārmērīgi krītaini.


Vaigu sārtums
We Are... Amazing - Creamy Eyeshadow Pen 01. be my high light! - lielas bija cerības uz šo produktu, īpaši tāpēc, ka viņu krēmveida- stika acu ēnas bija vienas no noturīgākajām, kādas esmu lietojusi, bet  par nožēlu, tikai ne šīs.. šīs ir šausmīgas, lietoju kā bāzi uz kuras uzslāņoju citas Catrice pelēkās ēnas, tad bija lietojamas.  Kopumā viņas ir ļoti caurspīdīgas, segums nekāds, nenožūst un nepielīmējās pie ādas, kā tam būtu jābūt ar šādiem krēm-veida produktiem, tik žēl ka tā, jo formāts ērts uzklāšanai. / negribu celt jezgu, bet skatos, ka šīs ir ražotas Polijā, kad produkts kurs man patika no šīs kolekcijas ir ražots Luksemburgā.. Iespējams, ka sakritība, jo lūpu zīmuļi ir labi, kaut arī ražoti Polijā/

Laineris un acu ēnu stiks 
Kopumā, ja man būtu jāizvēlas, skatītos uz lūpu zīmuļiem un laineru, kuri vislabāk  iepatikās no visas kolekcijas. Rozā lūpu krāsas klājums arī bija ļoti foršs, tāpēc, ja nav tāda toņa, varat uzmest acis.
Šobrīd manīju šo kolekciju U/V Galerija Centrs

Lai forša diena!
Ilze

*testa produkts

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma