Meklē blogā

Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation/ Video

Čaviņš, meitenes!

Vēlējos testēt kārtējo tonālo krēmu, īpaši mani uzrunā matētie tonālie krēmi, kuri aktuāli manai taukainai sejas ādai. Zinu ka tiem kuriem ir sausa āda ir lielas grūtības to mitrināt, bet arī taukainai ādai ir traki - īpaši, kad tuvojās siltāks laiks, tad īsti nav iespējams mazināt pārmērīgo taukainību, bet kad gribās aiziet uz kādu pasākumu un nebaidīties ka tonālais krēms pazudīs no sejas paris stundu laikā.. Teikšu godīgi tas ir liels izaicinājums, jo bieži vien matētie pūderi, spreji  mēdz sausināt ādu, bet ne īsti mazināt taukainību. Tām kurām ir taukaina āda- jūs zināt šo sajūtu, kad no sprejiem āda paliek dehidrētāka un sak vel vairāk taukoties. Tāpēc es meklēju neiespējamo - mitrinošu matēto tonālo krēmu ;) Nu ko, kārtējais kandidāts.

Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation

Tonālais krēms, kurš kā uzputota tonālā krēma masa ir ļoti bieza, bet plastiska, kad jāuzklāj uz sejas ādās.  Ērtā tūbiņa ar uzskrūvējamu vāciņu, daudz un dažādi toņi, pat ļoti gaiši. Kaut arī pirku interneta veikalā, pārdodas arī Drogās.
Produkts kurš sola: 

* Vieglu klājumu 
* Matētu finišu 
*Dabisku finišu

Sajuta nēsājot šo tonālo krēmu: Uzklājot izjutu vieglu nepatiku, jo šis produkts spēcīgi savilka sejas ādu, pat man, kaut arī,  man gandrīz neviens no matējošiem tonālajiem krēmiem nekad nevelk sejas ādu. Seja bija matēta ļoti ilgi,  velkošā sajūta mazliet mazinājās ( pēc 4h~) kad tonālais krēms dabiski sajaucās ar sejas eļļām un kļuva patīkamāks. Dienas beigās tomēr izjutu mazu nepatiku un sausinošu sajūtu. Par plusiem un mīnusiem - vairāk iekš video ;)

Vai es ieteiktu šo tonalo krēmu?

Jā, ja ir ļoti izteikta taukaina āda, bet rēķinies, ka vislabāk lietot mitrinošu bāzi, lai nerodās ši velkošā sajūta.

Vairāk par to kā  man gāja ar uzklāšanu un visas dienas laikā, vari apskatīt manā video testā:


Lai skaista diena!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma