Meklē blogā

Atsauksme: Max Factor Voluptuous False Lash Effect skropstu tuša

Caviņš  meitenes!
Max Factor nācis klajā ar jaunumiem, ar kuriem vēlos Jums padalīties, šo produktu testēju jau apmēram mēnesi, katru dienu to lietojot ir izveidojies viedoklis ar kuru ari  padalīšos :)

Vairāk par produktu no ražotaju puses:  Max Factor Voluptuous False Lash Effect* skropstu tušu: progresīvu inovāciju ar nākamās paaudzes Lash Uplift birstīti, kas acumirklī paceļ skropstas, padarot tās biezākas, apjomīgākas un greznākas. 

Mana piebilde & sajūtas:  Attaisot iepakojumu, ieraugot mega milzīgo birstīti es nobijos, jo man bija sajūta, ka ar šo es tiešām izbakstīšu sev acis un varbūt nemaz nebūtu mēģinājusi, ja vien iekšējais pienākums - notestēt un ar Jums padalīties mani nebūtu piespiedis to izdarīt..Bet  "bailēm lielas acis" un tāpēc saņemos un sāku mēģināt, rezultāts lika par sevi manīt, kas mani ļoti iepriecināja..

Revolucionārais Lash Uplift birstītes dizains un unikālās spirālveida dimensijas ļauj pacelt skropstas, sniedzot tām piecreiz lielāku apjomu. Veidota no īpaši izvietotiem parastajiem un ķīļveida sariņiem, birstīte satver un satur katru skropstu atsevišķi, paceļot to pie pamatnes un pēc tam skropstu pārklājot un izķemmējot

PACELŠANA: prasmīgi izveidotie ķīļveida sariņi jaunajā spirālveida birstītē satver un satur skropstas no to pamatnes, kur skropstas ir platākas, pēc tam paceļot skropstas uz augšu, vienlaikus krāšņi pārklājot tās ar tušu, kas sniedz apjomu un noturību. 

APJOMS: Max Factor Voluptuous False Lash Effect sastāvā iekļautas skropstu apjomu palielinošas pērlītes, kas ļauj skropstu tušu veidot un klāt vairākās kārtās, iegūstot biezākas un kārdinošākas skropstas.

ATDALĪŠANA: plaši atvērtu acu izskats, ko iegūt ļauj nevainojami atdalītas skropstas. Divkāršās iedarbības spirālveida Lash Uplift birstīte ar garākiem sariņiem izķemmē skropstas, atdalot tās no pamatnes līdz skropstu galiem, sasniedzot pat visgrūtāk aizsniedzamās skropstas. 



Mana piebilde: Sariņi ir tiešām unikāli, visvairāk  man patika  tieši birstītes galiņš, ar kura palīdzbu var forši nokrāsot  arī mazās skripstiņas acu kaktiņos, tā nepalaižot garām nevienu nenokrāsotu skropstu. Iesākumā velkot pāri skropstām bija savādā sajūta, jo tiešām jutu, kā tās tiek piepaceltas un izķemētas, brīžiem likās, ka iebakstīšu sev acīs, bet tādi starpgadījumi arī nesanāca, pēc pāris reizēm "piešāvos" pie tušas birstītes. Apjoma ziņā - grūti spriest, to lai spriežat paši pēc foto ;)



Produkta plusi : Tiešām katra skropsta tiek atdalīta, tuša nebirst, man nesmērēja plakstiņus, skropstas izskatijas skaisti un  labi redzamas :) Varēja uzslāņot vairākās kārtās, tā ne tikai kuplinot, bet arī padarot tās biezākas.

Mīnusi: Lielā birstīte sākumā liekās savāda, bet ja piešaujās, efekts vienozīmīgi būs


Svarīgi sīkumi : tušas tilpums ir 13.1ml, mēneša lietošanas laikā tā nemainija savu konsistenci,kā arī krāsošanas īpašības, bez smaržas, dozējās normāli, nepaņemot ne daudz, ne arī maz produkta. Cena : 16 euro~


Lai mums forša diena!
Ilzux


*testa produkts

2 komentāri

  1. es arī sākumā nobijos, bet iemācījos ar to strādāt un tagad ļoti bieži lietoju.:) man patīk

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ir laba tušiņa, patik ari tas, ka nebirst un skaisti atdala skropstas

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma