Meklē blogā

Max Factor Smoky Eye Drama Kit #05 Magnetic Jades + Makeup look

Tās, kuras regulāri seko manam instagram kontam, pamanīja, kā es uztaisīju pavasara tīrīšanu savā ēnu plauktā, nosacīti būtu absurdi pirkt vel kādas ēnas, kaut gan , es apzinos, ka esošās tā vai tā nenotērēšu uz sevi vien, bet gan jau ik pa brīdim uzkrāsojot kādu draudzeni, kādu foto sesiju utt., savā ziņā attaisnojot savu kaislību uz acu ēnām un saspēli ar dažādām tekstūrām & krāsām.
Tomēr, neskatoties uz to, es nenoturējos un iegādājos Max Factor jauno acu ēnu paletīti, savā ziņā manī radīja šaubas mazais izmērs, ja es skatījos, kā klasisks patērētājs, kas gan attaisnojās ar spēcīgo pigmenta klātbūtni un to, ka ēnas nav jāpatērē kaudzēm, lai iegūtu vēlamo efektu.

Izvēlējos Max Factor Smoky Eye Drama Kit  05 Magnetic Jades skaistos zaļganos, zeltainos un brūnos toņos, atzīšos, ka zaļganie un šie zilgan-zaļganie toņi ir mani favorīti īpaši, ja mēs runājam par vakara grimiem.
Kopumā ir pieejami seši toņi, no kuriem ir iespēja izvēlēties visu krāsu cienītājiem. Pašas ēnas ir vakarīgas, spīdīgas un ekstravagantas.


Produkta anatomija: Kastīte ar četriem toņiem, divi no tiem bāzes -zeltaini balts,  otrs brūns, divi piesātināti zilgani - zaļgani ar zeltu, minēts, ka paletes toņus var izmantot kā uzacu ēnas. Pievienos aplikātors, kura viens no galiem ir spicāks, priekš detaļu uzklāšanas, bet otrs galiņš ir platāks izpludināšanai.

Produkta fizioloģija: Katrs no toņiem ir ļoti krēmīgs un pigmentēts, izpludinot neveido pleķus, klājās viegli, pigments ir ļoti labs priekš "drogu" ēnām, tiešām, superīgs,  noturība laba, patēriņš minimāls. Alerģijas neizsauca.
Par makeupu : izvēlējos likt uzsvaru uz apakšējo plakstiņu, jo mana acu forma īsti nespēj "iznest" augšējo plakstiņu. 
Ikdienišķākam grimam izmantoju divus toņus no paletes 


Kas mazliet traucēja : Tas, ka nav norādīts produkta daudzums, kā arī, manīju, ka kastīte nav diez ko trieciena izturīga, saturs gribēja pabirt. Gribējās arī norādi uz produkta saturu.












Toņi : Noturīgi un pigmentēti, kas mani ļoti iepriecināja, savā starpā labi sastrādājās, ir iespējams radīt gan ekstravagantu vakara grimu, gan ikdienas grimu piemēram saskaņojot zeltaini -balto un brūno pamata tonīti. Izmantoju arī uzacu ietonēšanai, darbojās pieņemami. Iekš īsvideo varat apskatīt, kā izskatās dabā.


Cenas: bez atlaides ap 11euro, ar atlaidi ap 9 ( neatceros, pirku pa 8.99 laikam) 
Es pirku Drogās, bet skatos, ka arī Šeit ir atlaide 


Pāris vārdi par Max factor, es ļoti gaidu, kad LV tirgū ienāks viņu Naked dubultnieki (šeit var apskatīt, par ko runāju ) būtu dikti interesanti iegūt tādas savā īpašumā, ja šīs ēnas ir tikpat baudāmas, tad tās varētu "izgriezt pogas" oriģināliem, vai vismaz mazliet tos ietekmēt. Vel no Max Factor ieinteresēja Excess shimmer acu ēnu ķopsīši, manuprāt burvigs ir gaisi zaļais perlamutra tonis, bet nu labi,  gan jau to kādu citu reizi :) 

Neaizmirsti par iespēju - piedalies manā  sievišķās lutināšanas giveaway http://sieviskiba.blogspot.com/2016/03/sieviskas-lutinasanas-giveaway.html

bučas
Ilzux

5 komentāri

  1. es to spicāko aplikatora pusi izmantoju uzacīm:)
    man ir tādas ēnas, bet citā tonī - ļoooti patīk!:))
    uz Tevis šie toņi izskatās superīgi! labs make-up:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es parasti visu uzklāju ar otām, tā ierastāk, bet jā, izskatās, ka uzacis varētu ar šo nokrāsot ;)) Ēnas ir ļoti izdevušās = kā Tev liekās , jaunās paletes būs sastopamas arī LV tirgū, vai jāmeklē ārzeju draugi - lai izprovētu?:)
      Paldies, par toņiem runājot, man patīk zaļie - zilganie tonīši ;))) tik tik ;))

      Dzēst
    2. es ļoti ceru, ka tie jaunumi būs arī pie mums. būs jāpainteresējas :)

      Dzēst
  2. otrā versija patīk labāk
    uzacis vienkārši super

    AtbildētDzēst
  3. Abi make-up ļoti skaisti, zaļie toņi vispār super :)
    p.s. kāda lūpu krāsa Tev ir zaļajā grimā? Ļoti skaista!

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma