Meklē blogā

Dessata Original Turquoise-Tangerine matu suka

Dessata Original Turquoise-Tangerine matu suka



Daudzi ir dzirdējusi par slaveno tangle teezer ķemmi, kas palīdz atšķetināt pat pašus pinkainākos matus, bet vai esat dzirdējusi par tās attālo Spāņu radinieci Dessata ķemmi*, kas lepojās ar savu spēju ne tikai atšķetināt  matu pinkas, veiksmīgi ķemmējot matus, bet arī  to paveikt piecas reizes ātrāk.
Nu ko, laika & naudas taupītājs – ķemmes izskatā, pateicoties īsāku un garāku sariņu rindu  kombinācijai ( trīs garumi sariņi ) lieliski tiek galā ar maniem matiem. Esmu smalku matu īpašniece, kas nozīmē, ka viņi mīl saķerties savā starpā, es nesaprotu kā viņi to panāk gatavu, bet tā tas notiek, šī ķemmīte ir mans jaunais favorīts, jo līdzīgi kā Tangle teezer tā labi tiek galā ar matu ķemmēšanu, bet tās atšķirība vismaz priekš maniem matiem ir tā, ka viņa arī labi izmasē galvas ādu, kas man ir svarīgi.
Patīk dubultais efekts, ko gūstu no šīs ķemmes, principā man patika klasiskā matu suka, jo varēja gūt  izķemmētu matu sajūtu arī galvas ādā, tā veicinot mikrocirkulāciju un secīgi ari spēcīgāku matu augšanu, bet forši, ka šī dod to pašu efektu.

Testēšanas laiks: Nu jau vairāk par mēnesi

Plusi: Mati tiešām tiek izķemmēti ātrāk
             Matu lūšanu nemanīju, kamēr testēju šo ķemmi
             Mikrocirkulācija – izmasēta galvas āda
             Nepieplacina matus pie galvas
          

Mīnusi: Sariņi ielokās, ja pret tiem izturas nevīžīgi (piemēram, iemet somā kur ir visādi priekšmeti un jā, es tā daru )

Cena :13 euro

Var iegādātiestopbeauty.lv/

Rezumē: Salīdzinot ar Tangle Teezer suku labāk izmasē galvas ādu, bet vienlīdz labi ķemmē ari slapjus matus, salīdzot ar Macadamia Oil NoTangle matu ķemmīti, sliktāk izķemmē tieši slapjus vai ar eļļu piesūcinātus matus.


Ar sveicieniem
Ilzux

*testa produkts, bet viedoklis ir mans un objektīvs

5 komentāri

  1. kāda sakritība:) es tieši vakar rakstīju par ķemmi no Macadamia :D par šo neesmu dzirdējusi, ja kādreiz Macadamia apniks, varbūt, iegādāšos šo

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. heh kopējais matu ķemēšanas impulss :))
      Interesanti, man ir divas Macadamia ķemmes, arī lietoju, bet viņas noklīst pa somām :D
      Šī interesanta dēļ tā, ka labi izmasē galvas ādu, manuprāt Macadamia ķemmīte to nedara, vismaz tas ir tas, kas man viņā pietrūka

      Dzēst
  2. es nopirku aliexpress pakaļdarinājumu, un strādā ideāli. Nav tik smuka, bet somā tāpat nobružātos :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pa cik pirki?
      Ticu, ka var darboties, nav jau nanotehnoloģijas galu galā ;D

      Dzēst
    2. Es arī no aliexpress :) 2,5 Euro šķiet, kā maksāja.

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma