Meklē blogā

Amway Nutrilite Vitamin B plus atsauksme

Sveicieni šodienā!

Mazliet citādāka atsauksme, jo kādu laiku iepriekš guvu iespēju izmēģināt vitamīnus no Amway, atzīšos, ka biju dzirdējusi daudz pozitīvas atsauksmes par šo produktu. Tieši tāpēc man bija interesanti kritiski izvērtēt, vai tiešām es jutīšos vitalizēta lietojot šos produktus.


Principā kā viens no hroniska noguruma faktoriem ir B grupas vitamīnu trūkums, īpaši vērtīgi ir uzņemt šo B vitamīnu kad imunitāte kļūst vājāka, pavasara periodā un rudenī. Protams, ēst sabalansēti ir pats svarīgākais, lai nodrošinātu vitamīnu pietiekamu uzņemšanu un vislabāko absorbciju organismā.

Tomēr, ne vienmēr tas izdodas tieši tā, kā to gribētos, tad palīgos nāk vitamīni, sniedzot papildus atbalstu organisma uzturēšanai un imunitātes uzlabošanai.

Jāņem vērā arī B vitamīnu specifika – svarīgi, lai katrs no tiem tiktu izvadīts ķermenī optimālā laikā, veicinot uzturvielu uzsūkšanos. Tāpēc, piemēram, Amway Nutrilite Vitamin B plus ar savu uzbūvi atšķiras no citiem uztura bagātinātājiem – divi no tā sastāvā esošajiem B vitamīniem (B2 un B12) izdalās uzreiz, lai uzturvielas labāk uzsūktos, savukārt pārējie lēni un vienmērīgi sadalās astoņu stundu laikā.
Amway Nutrilite Vitamin B plus iepalokumā 60tab. jālieto viena tablete no rīta vienu reizi dienā.

Cik sapratu tad šis B vitamīnu komplekss ir bagātināts ar super- produktu tādu kā spirulīna, no kā arī tablete iegūst zaļo krāsu. Cik esmu lasījusi par spirulīnu viņai ir ļoti laba absorbcija, kas savukārt palīdz vitamīniem labi uzsūkties organismā.

Sastāvs:

Tiamīns (B1) mg1,1100%
Riboflavīns (B2)  mg1,4100%
Niacīns (B3) mg16100%
Pantotēnskābe (B5) mg6100%
Vitamīns B6  mg1,4100%
Biotīns (B7) µg50100%
Folijskābe (B9) µg200100%
Vitamīns B12 µg2,5100%

Manas sajūtas lietojot produktu: Sajūtu līmenī sāku pamanīt pirmās izmaiņas jau pēc divām nedēļām, jutu kā enerģijas līmenis kļūst noturīgs, varu izdarīt vairāk kā iepriekš. Pēc mēneša lietošanas jutu stabilu rezultātu- kopējais enerģijas līmenis kļuva stabilāks. Pēc divu mēnešu lietošanas pamanīju, ka miegs ir uzlabojies un kopumā jūtos daudz spēcīgāka.

Kas man patika šajā produktā?

Tas, ka tiešām izjutu papildus enerģijas lādiņu visas dienas garumā. Esmu lietojusi arī citu zīmolu B vitamīnu grupas tāpēc varu salīdzināt efektus. Varu teikt, ka šāds efekts kādu guvu pirmajās divās nedēļās no šiem vitamīniem - to izjutu tikai pēc "parasto" B vitamīnu lietošanas mēneša garumā!Atzīšos, ka uzskatīju, ka tas ir reklāmas triks par to, ka šie vitamīni pakāpeniski uzsūcās visas dienas garumā, bet izskatās, ka tā tomēr bija patiesība.

Vai es ieteiktu šo produktu?

Uzskatu, ka viņš ir jāizmēģina, jo ja jau man patika efekts, gan jau jūs arī to izjutīsit. Protams tas ir mans subjektīvais viedoklis, kas balstīts uz mana ķermeņa sajūtām un reakcijām. 


Lai skaista diena!
Ilze


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma