Meklē blogā

Izaicinājums un tests: Maybelline, Sleek acu ēnu paletes

Sveicieni šodienā!

Kā jau jūs pamanījāt manā instagram kontā, esmu apņēmusies izmantot vienu acu ēnu paleti vienas nedēļas garumā.  Iespējams, ka dažām meitenēm tas neliksies nekas tāds, ko nevar izdarīt.  Tomēr man tas ir izaicinājums, jo ir iekrājušās diezgan daudz acu ēnu paletes, kuras piemirstās lietot jo vienmēr ir kas svaigs un jauns, ko  izmēģināt un testēt.
Piešķirot katrai savai acu ēnu paletei dalības numuriņu, veidoju savdabīgu loteriju priekš sevis.  Izlozēju vienu no paletēm ar random.org skaitļu ģeneratora palīdzību, tā  piespiedu sevi  no jauna atklāt Maybelline The Blushed Nudes paleti, saprotot, ka palete ir tiešām ļoti laba, ja no tās neprasa neko lieku. Ir jāsaprot, ka palete pa 11euro nekad nebūs tik skaista, kā pa 30 un 40 euro, diemžēl, bet tāda ir dzīves patiesība.
Ar ko atšķiras tādas paletes? Lielākoties ar pigmentu, tā intensitāti šajā gadījumā pigments ir diezgan labs, bet ļoti ātri un viegli pazūd no plakstiņiem, ja netiek lietota bāze. Mīl veidot pleķus, ja neapdomīgi uzslāņo vai caurumus, kuros pigments vienkārši pazūd.
Tomēr, ja lieto tikai vienu vai divus toņus no šis paletes ir ļoti labi, iztušēšana nepieprasa no tevis īpašas spējas.
Dokumentēju visus nedēļas grimus ar savu telefonu, kurus arī atrādu:
Klasisks dienas grims , varbūt mazliet garlaicīgs, bet pirmajai dienai ir labi

Nākamajā dienā nevarēju izturēt krāsu trūkumu un papildināju grimu ar  lūpu krāsu, paspilgtināju  plakstiņus ar rozā vaigu sārtumu.
Šajā grimā papildināju ēnas ar bronzas toņa laineri no H&M

Pēdējā nedēļā nācās iet  uz ballīti, tāpēc papildināju koptēlu ar gliteriem, atzīšos, ka ja nebūtu šis vienas paletes izaicinājums es būtu izvēlējusies krāsaināku koptēlu.

Kam es ieteiktu šādu paleti?
Tiem, kuri ikdienā lieto vienu vai divus toņus
Tiem, kuri uzsākuši savu iepazīšanos ar kosmētiku, jo šīs ēnas pludinās ļoti labi ( nesanāks uzklāt pārāk daudz).
Tiem, kuri negrib iegādāties Urban Decay Naked 3 jo šajā paletē ir diezgan līdzīgi toņi.

Otrā palete kuru izmēģināju veselu nedēļu bija Sleek palete, protams, ka ņemot vērā izaicinājumu lietot tikai vienu paleti  es necentos lietot papildus toņus, kuri  man būtu noderējuši. Tādēļ nākas atzīt, ka pamata toņi ir vajadzība arī tad, ja vēlies iznest spilgtākus grimus.

Sleek i-Divine Snapshots  paleti nevar uzskatīt par pilnvērtīgu, jo tajā nav bāzes toņu ar kuru palīdzību tumšināt acs ārējo kaktiņu un locījuma vietu. Vairāk par to kā man gāja sadarbojoties ar šo paleti vari skatīties manā video.  Video atrādu arī pašu paleti un  izsaku savu viedokli par tās kvalitāti, pigmentāciju un sajūtām, kuras radās to izmēģinot.


Un šeit vel pāris grimi kuri radīti ar šīs paletes palīdzību:
.


Turpināšu savu izaicinājumu arī šajā nedēļā, nedeļas palete ir Urban Decay pirmā, klasiskā Naked

Ceru, ka arī jums ir interesants šis mans eksperiments!
Kā jums ar  savu acu ēnu lietošanu? Vai nav tā, ka piemirstās kādas ēnas?

Lai skaista diena!
Ilze

1 komentārs

  1. Man patika tavs secinājums par Maybelline un UD NAKED 3 paleti - jo man ir tieši tāds pats! Lietoju Maybelline paleti un sapratu, ka gribu ko līdzīgu, bet labāku un tiku pie NAKED 3. Vienmēr saku- ja gribi NAKED 3, pamēģini šo no Maybelline un sapratīsi vai tiešām vajag.

    Bet runājot par paleti vienai nedēļai konceptu - man patīk, varētu Tev kādreiz pievienoties un pieņemt izaicinājumu, zinot cik ļoti man patīk dzīvoties pa visām paletēm, kas ir manā arsenālā. :D

    Brigita
    www.brigitadambe.com

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma