Meklē blogā

Atsauksme: BeautyBlender Gold Mine set

Sveicieni šodienā!

Manās rokaš ir nonacis ļoti jauks komplektiņš no Beautyblender,  kurš lieliski noderēs kādai kosmētikas mīļotājai, kā Ziemassvētku dāvana. Atzīšos, ka pēdējos gados esmu iemīlējusi blotterazzi matējošos sūklīšus, kuri ir manas somiņas pastāvīgais viesis.
Zinu, ka iesākumā man viņi ļoti nepatika, likās kas bezjēdzīgs un dīvains, bet pēc kāda laika, centīgi tos testējot es sapratu, ka bez viņiem vairs negribu.
Jāsaprot, ka šim produktam piemīt divējāda darbība, viena no tiem ir liekā sebuma uzsūkšana, bet otrs kosmētikas izlīdzināšanas funkcija, dēļ kuras es nēsāju šo ērto produktu  savā somiņā.  Matējošie papīrīši lieliski noņem lieko mirdzumu, bet tie nepiekoriģē tonālo krēmu. Man kā taukainas ādas īpašniecei bieži vien noder tieši koriģējošā funkcija, jo tonālie līdzeklī mēdz "braukāt" pa sejas virsmu, īpaši deguna rajonā. Blotterazzi piefiksē, ādā iespiežot tonālo krēmu, tā ļaujot grimam izskatīties labāk, bet man sakoptākai, pat pēc astoņu stundu nesāšanas.
Zinu, ka dažiem nepatīk, ka šis sūklītis mēdz uzsūkt mazliet grima - bet tas notiek tikai tad, kad viņu izteikti piespiež pie sejas. Esmu iemanījusies lietošanā un zinu knifiņus- vieglītēm piespiežot un atlaižot sūklīti, sakopju seju neizjaucot grimu.
Man ļoti patīk, ka šie Blotterazzi sūklīši kalpo arī kā koriģējošais sūklis, ja nepieciešams notīrīt nobirušu skropstu tušu vai izsmērējušos lūpu krāsu. Spogulis šajā komplektā ir ļoti ērts, labas kvalitātes.
Komplektā ietilpst divi Beautyblenderi viens skaisti, klasiski rozā krāsā, bet otrs nude, kas manuprāt ir viens no ērtākiem toņiem, jo mazgājot nepazaudē savu krāsu, kā rozā BeautyBlender.
Šajā kastītē viņi izskatās saspiesti, bet izņemot tie iegūst klasisko, ierasto olas formu. Komplektā esošās blendercleanser solid ziepītes jau ir klasika, kaut ari, man ļoti iepaticies tieši gel veida mazgāšanas līdzeklis, kas šajā komplektā ir paslēpies aiz Blotterazzi. Salīdzinot ar ziepītēm, tas ātrāk  uzputo sūkļus, vieglāk izšķīdina tur esošās grima paliekas. Lielisks ikdienas palīgs otu, sūkļu mazgāšana joprojām ir Beautyblender keep.it.clean ir mans ikdienas palīgs. Ļoti iesaku apskatīt to tuvāk, īpaši, ja lietojiet dabisko sariņu otas, redzēsit cik viegli un neplēšot, nebojājot otu struktūru tas izmazgā visu lieko.
No lielās Beautyblender ģimenes, laikam vienīgais, kas man nav iedzīvojies ir mazie sūklīši, grima, korektora uzklāšanai, jo lielais BeautyBlender lieliski tiek galā ari ar zem acu rajonu un konsīlera uzklāšanu.

BeautyBlender komplektus meklē T/C Stockmann, Douglas veikalos.

Lai skaista diena!
Ilze

*testa produkts

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma