Meklē blogā

Bioderma Atoderm dušas eļļa

Sveicieni šodienā!

Jau kādu laiciņu atpakaļ es veicu eksperimentu, izlēmu nelietot ķermeņa krēmus, losjonus pēc dušas, lai ieraudzītu kā reaģē mana āda un vai viņai patīk šāda jaunā rutīna. Atzīšos, ka gaidīju, ka viņa neprotestēs, jo ķermeņa āda ir pietiekami taukaina, gluži kā sejas āda. Protams, biju dzirdējusi no taukainas ādas īpašniecēm, ka viņas neizjūt nekādu problēmu nelietojot ķermeņa losjonus.
Pēc pirmās nedēļas es sapratu, ka šis eksperiments ir cietis neveiksmi, jo pirmo reizi pamanīju sausu, ādu uz augšstilbiem un ceļiem, kura radīja nepatīkamas sajūtas. Gandrīz jau gribēju pārtraukt eksperimentu sasmērējoties ar ķermeņa losjonu, kad izdomāju noskaloties ar Biodermas dušas eļļu, ko tā vai tā biju izlēmusi testēt.


Esmu lietojusi dažādas dušas eļļas, viņas visas vairāk vai mazāk puto un ir patīkamas pieskārienam, Bioderma Atoderm dušas eļļa nav izņēmums, tikai sajūtu līmenī viņa rada blīvākas putas, noklājot un noglāstot visu ķermeni.

Bioderma Atoderm dušas eļļas aromāts tik neitrāls, ka pilnībā netraucē, bet patīkams, silts, viegls. Interesanti, ka jau dušā es jutu kā mana āda gan tiek attīrīta, gan nomierināta. Tāda patīkama ādu apņemoša sajūta, kas nogludina visus sausos pleķīšus, bet nebloķē poras un neveido savādu kārtiņu. Savādi to teikt, bet jutu, kā šī eļļa nav eļļaina drīzāk maiga, blīva, glāstoša, labi attīroša.

Produkts ir hiopalerģisks, kam es piekrītu, jo tas neradīja nekādu kairinājumu, drīzāk sniedza dziļi mitrinošu sajūtu. Bez parabēniem, krāsvielām un ziepēm.

Pateicoties plūstošajai un ne taukainajai tekstūrai, dušas eļļa maigi tīra sausu, ļoti sausu un sakairinātu, jutīgu ādu. Tās izmeklētais sastāvs, kurā ir 33% lipīdus papildinošu un mitrinošu vielu, intensīvi baro ādu, mazina savilkuma sajūtu un aizsargā no ārējā stresa. Skin Barrier Therapy patents pasargā ļoti sausu ādu no baktērijām, kuras rada kairinājumu.
Ražotāja teiktais pamato manas sajūtas, jo tas ko es novēroju pēc dušas - āda elpo, bet sausie pleķīši ir pazuduši, āda ir labi attīrīta, maiga pieskārienam. Noteikti ieteiktu šo dušas eļļu visiem ādas tipiem, jo pat mana taukainā āda to uzņema ļoti labi. Lūk pēc šādas dušas eļļas man neprasījās ķermeņa losjons.
Kāda ir mana ķermeņa kopšanas rutīna? Trīsas reizes nedēļā mazgājos tikai ar dušas eļļu, kad arī nelietoju ķermeņa krēmus, sviestkrēmus un losjonus, pārējās dienās ierastās dušas želejas un krēmi. Saprotu, ka es esmu aromātu cilvēks un nespēju atteikties no labi smaržojošiem ķermeņa krēmiem.

Vai Tev patīk Biodermas dušas eļļas? 

Lai forša šodiena!
Ilze


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma