Meklē blogā

Atsauksme Rimmel jaunumi: seja,uzacis,skropstas,lūpas

Sveicieni šodienā!

Jau kādu laiku manos kosmētikas jaunumos ir produkti no Rimmel, protams, ka es mīlu testēt produktus un izteikt viedokli, kurš ir pamatots, balstoties uz daudziem mēģinājumiem. Bieži vien gadās, kad pirmie iespaidi atšķiras no secinājumiem, kuri pārbaudīti ilgākā testēšanas laikā.

Rimmel produkti priekš manis vienmēr ir bijusi pietiekami kvalitatīvi, cenas ziņa pieejami un visādi citādi nostalģiski saistās ar studiju laikiem. Īpaši biju iemīļojusi Rimmel tušas, tāpēc ķeroties klāt jaunai, ļoti interesanta dizaina tušai uz to liku lielas cerības.


Rimmel Shake it Fresh Mascara tuša ir kā mazs šeikeris, jo lai to atjaunotu tikai jāpakrata. ši ideja man patīk, forši un jā, starp citu arī efektīgi - pēc sakratīšanas tuša ir pietiekami mitra, tās galviņa noklāta ar tušu pietiekamā daudzumā.
Runāot par pašu tušu, tā ir izteikti pagarinoša, lieliski atdala katru skropstiņu, var uzslāņot, tomēr, man prasītos šo tušu kombinēt ar kādu kuplinošo tušiņu. Lietojot šo tušu tā nekairināja acis, neizsmērējas un nedrupa, kā jau visas Rimmel tušas, kuras es esmu lietojusi, tā ir ļoti laba.
Uzskatu, ka ši tuša lieliski noderēs, ja tev ir nepieciešams produkts, kurš lieliski pagarina skropstas, atdala tās.


Rimmel Brow This Way ļoti izdevies jaunums, tie ir uzacu zīmuļi, kuru konsistence ir ideāla lai radītu skaistas uzacis, bez liekas piepūles piepildot uzacu iztrūkstošās daļas ar šo zīmuļa palīdzību. Atzīšos, ka klasiskie uzacu zīmuļi no Rimmel nav manos favorītos, jo man vienmēr gribējās ko mazliet vaskaināku, kas ne tikai uzzīmē, bet ari savāc nepaklausīgos uzacu matiņus. Varu teikt, ka Rimmel Brow This Way ir mans produkts, noteikti iesaku izmēģināt, toņi ir ļoti patīkami, nav pārāk silti, kā rezultātā, domāju, ka mūsu reģionā kur vairāk ir vēso ādas apakštoņu iederēsies uz visiem simts procentiem. Šo zīmuļu konsistence ir pietiekami vaskaina, lai savāktu arī nepaklausīgos matiņus, tāpēc ideāls produkts, man patīk.


Sejas konturēšanas stiki ir atpakaļ ar savu uzvaras gājienu un droši iesoļo arī Rimmel klāstā ar Rimmel Insta Duo Contour Stick. Erts produkts, gluži, kā lūpu krāsa - izskrūvē, konturē, izgaismo un atpakaļ kosmētikas maciņā. Es esmu cilvēks, kurš pārāk nemīl krēmveida produktus, kad iet runa par konturēšanu un izgaismošanu, dēļ sava ādas tipa, kā arī ieraduma konturēt ar pūderveida produktiem. Rimmel ir izņēmums vismaz konturēšanas pusē - jo man ļoti patīk, cik ātri, viegli un ērti ir izmantot šo produktu, viņš lieliski izpludinās gan ar otu, sūkli un pat pirkstiem. Lielisks produkts! Izgaismotāja daļā man būtu gribējies izteiksmīgāku mirdzumu, bet ikdienas gaitām ir pietiekami piemērots.


Rimmel London Insta Fix & Matte Translucent Powder matējošais pūderis, caurspīdīgs pūderis, vidēji smalka maluma, kuru nav nepieciešamība kāt klāt biezā kārtā, jo pilnībā pietiek ar plānu kārtiņu, vislabāk lietojot pūdera otu, ne spilventiņu pūdera uzklāšanai. Esmu lietojusi kombinācijā ar dažādiem tonālajiem krēmiem, visus piefiksē vienlīdz labi, paildzinot matētas ādas efektu uz vairākām stundām. Bieži vien daudzas saskarās ar problēmu, ka pūderis ir redzams uz sejas ādas, tas mēdz gadīties, ja viņš ir vainu pārmērīgi uzslāņots, vai arī negrib sadarboties ar tonālo krēmu. Protams arī šis pūderis var kļūt redzams uz sejas ādas, ja to pārmērīgi uzslāņo jo viņš nav minerālais pūderis, bet toties šīs ir piemērots priekš foto, jo nav redzams foto/video.


Matētā lūpu krāsa arī Rimmel plauktiņos! Rimmel Stay Matte Liquid Lipstick (820 Heartbeat) Ļoti komfortabla, patīkama tekstūra, lieliski klājās un nēsājās uz lūpām. Ir iespējams uzslāņot, neveido kunkuļus un nesasprēgā uz lūpām, man patīk izteikti matētais finišs, kas man saistās ar samta finišu. Lieliski pārcietīs kafijas un salātu ēšanu, bučas, bet tā tomēr pakāpeniski noēdās no lūpām, savas 4h izskatās lieliski.


Noteikti ieteiktu paskatīties uz Rimmel jaunajiem produktiem, drīzumā būs arī video, kur es uzklāju šos un vel citus Rimmel jaunumus, kuri ir atrodami Drogu plauktos
( forto ar grimu, kas izveidots tikai ar Rimmel produktiem)

Tomēr visu laiku mīļākais produkts no Rimmel zīmola ir skropstu tušas, kāds ir Jūsu favorīts no šī zīmola?

Lai veiksmīga šodiena!

Ilze

*testa produkti

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma