Meklē blogā

Izlietoto produktu atsauksmes

Sveicieni šodienā!

Atceros tos laikus, kad ļoti haotiski izlietoju vairākus produktus, šobrīd redzu, ka blogs mani sistematizē, liekot pabeigt iesākto produktu lietošanu, lai es varu uzrakstīt atsauksmi un pastāstīt par to efektivitāti jums mani lasītāji. Pamazām redzu, kā ikgadējie  favorīti ķermeņa kopšanā, sejas kopšana ir palaiduši vietu jauniem kosmētiskajiem brīnumiem. Šajā mēnesī īpaši pievērsos sejas masku pirkšanai, testēšanai, bet vel nesaņemos par to uzrakstīt kādu rindiņu blogā, tad nu video izpaužos pēc pilnas programmas un visu izstāstu.  Vienmēr ir skumji iztērēt sejas kopšanas favorītus, īpaši ja apzinies, ka tā vai tā iegādāsies tos atkārtoti. Piemēram Slow age fluīds stabili ieņem savu vietu  manā sejas ādas kopšanas rutīnā un es nevaru iedomāties, ko es varētu likt viņa vietā. Zinu ka noteikti iegādāšos atkārtoti arī vairākus matu favorītus no DSD, Giovanni utt.

Izlietoto produktu video jau ir iznācis manā youtube kanālā, tāpēc padalos ar to ari blogā:
.Lai forša diena!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma