Meklē blogā

Tarte shape tape tonālais krēms un Maracuja creaseless konsīleris

Sveicieni šodienā
Ziniet to sajūtu, kad kaut kas ir pieejams, to bieži vien negribās, vai visu laiku atliec tā iegādi un izmēģināšanu uz vēlāku laiku. Tomēr, ja ir produkti, kurus tu nevari izmēģināt un iegadāties Latvijas veikalos - uzreiz tiek radītas apceres par to unikalitāti un fantastisko darbību.
Man lielo vēlmi apmierināt savu interesi pēc Tarte zīmola testēšanas pastiprināja nejaušība, kas ļoti veiksmīgi man ļāva iegādāties visus tos produktus, kurus vēlējos izmēģināt. Tarte kārtējo reizi saviem pircējiem piedāvāja kosmisko akciju, kur  deva iespēju iegādāties veselu beauty bag pa nieka 70 euro. Protams, ka es naski parakstījos uz šo iespēju un jau pēc nedēļas manās rokās bija ikoniskie un arī jaunie, mazliet skandalozie produkti. Jā, nebija jāmaksā muitas nodeva, kas ir patīkams pluss, kā arī, piegāde notika tieši uz mājām.
Kā pirmo izvēlējos testēt Tarte konsīleri, jā, man bija doma pasūtīt  arī izslavēto shape tape contour konsīleri, bet es izvēlējos pamēģināt ko tādu, kas pēc atsauksmēm ir mazāk sausinošs.
Izvēlējos Maracuja creaseless concealer kurš bagātināts ar c vitamīnu, kā arī kopjošo marakujas ekstraktu, bez minerāl - eļļas un parabēniem.
Šis konsīleris sola - lielisku pilnas sedzamības produktu, kurš ir ūdens noturīgs, nesaiet rieviņās un lieliski turas uz ādas. Piemērots gan zem acu rajonam, gan pumpiņu un citu mazu nepilnību nomaskēšanai. Marakujas ekstrakti mitrinās un radīs dabiska finiša, starojošu efektu nesausinot ādu. 


Uzklājot pavisam mazlietiņ pirmais ko ieraudzīju ir kosmiska sedzamība! Tiešām ļoti augstas sedzamības produkts, kurš jāuzklāj vai ar sūklīti, vai pirkstiem, bet īsti nepatika tad, kad uzklāju ar otiņu. Ļoti patīk tas, ka šis konsīleris  nesausina zem acu rajonu un man patīk, cik lieliski tiek nomaskēti tumšie loki izmantojot pavisam maz produkta. Tomēr,  ja zem acu rajonā ir grumbiņas tad jebkurš iespējamais konsīleris tās izcels  vairāk vai mazāk. Šis konsīleris nav izņemums, bet ja to piepūderē ar smalka maluma pūderi, tad ir visai labs efekts.


Tarte Shape Tape Matte Foundation tonālais krēms ar matētu finišu, vidēji šķidras struktūras, klājams ar pievienoto aplikatoru, kuru gan es nemēģināju lietot, jo manuprāt tas nav higiēniski. Klājums pieejams no viegla līdz vidējai sedzamībai, struktūra patīkama, viegli klājās, bet mīl izcelt sausākus pleķīšus.  Pirmās piecas stundas turas tīri patīkami, pēcāk jau sāk pazust no ādas, īpaši tajos rajonos kur darbojās sejas mīmika, kā arī, taukainākās zonās. 
Kopumā produkts ir viduvējs, to nevar nosaukt par izcilu, cenu kategorijā ir atrodami daudz labāki analogi, tomēr, tas ir pietiekami labs, lai to izmantotu uz normālas - kombinētas ādas, lietojot piemērotu bāzi, kas šajā gadījumā būtu poru aizpildošā bāze vai matējošā.



Vai es ieteiktu iegādāties šo tonālo krēmu ? Es uzskatu, ka nav tā vērts, tomēr uz konsīleri ir vērts paskatīties. Kopumā pats sūtījums bija interesants, jo guvu iespēju izmēģināt produktus par kuriem tik daudz dzirdēts interneta vidē. Kaut arī daudzus gadus rakstu blogu, es joprojām nevaru atturēties no dzinula izpētīt un uzzināt ko jaunu par tiem produktiem, kuri nav pieejami Latvijas tirgum.

Lai lieliska diena
Ilze

1 komentārs

  1. Čau! Interesanti bija tavu viedokli uzzināt par šiem produktiem! Man jautājums. Kurš no tonālajiem,tavuprāt, ir viskvalitatīvākais, nepamanāmākais kombinētai sejas ādai?

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma