Meklē blogā

Bellapierre dabiskā kosmētika- dārgums Biotēkas plauktos

Sveicieni šodienā

Ziniet kā ir, kad mēģini dabiskās kosmētikas zīmolus vienmēr ir sajūta, ka šie produkti ir mazāk kaitīgi tavai sejas ādai un principā kaut kur fonā ir apziņa, ka tas ir pareizais risinājums. Īpaši patīkami ir lietot tos eko zīmolus, kuri sevi ir pierādījuši par patiesi kvalitatīviem un lieliskiem dažādos līmeņos.
Bellapierre ir viens no šiem zīmoliem, jo piedāvā lielisku kosmētiku, kura ne tikai labi klājās un ir pietiekami intensīva, lai to lietotu gan ikdienā, gan kāda svētku reizē, bet arī dabiska, kas savukārt ir liels pluss. Esmu pamanījusi, ka man nekad nav bijusi nekāda alerģiska reakcija no šī zīmola un tas ir loģiski, jo Bellapierre kosmētikas pamatā ir dabiskie minerāli, ja godīgi neesmu redzējusi nevienu cilvēku, kam būtu alerģija no šiem minerāliem.
Es ikdienā lietoju Bellapierre pigmentus un tie ierasti kvalitatīvi sevi izpauž- ka piemēram minerālais pūderis, kuri jāuzklāj tieši tik daudz, cik tas ir nepieciešams - atkarīgs no tā, kāda ir mana āda. Noteikti iesaku padomāt par minerālo pūderi, ja tev ir taukaina un problemātiska āda, cik esmu novērojusi, tas neaizsprosto poras, nerada iekaisumus un nav smagnējs uz sejas ādas.
Tas dienas gaitā sajaucās ar dabiskajām sejas eļļām un āda izskatās ļoti labi. To gan es uztveru, kā rudens produktu jo vasarā  neko vairāk par Spf ar toni negribās. Izskatās, ka vasara mūs ir pametusi, tāpēc noteikti aizej uz Biotēku un izmēģini šo produktu. Kā otrs ikdienas meikapa rutīnā ērtākais, bet domāju, ka vismazāk novērtētais ir vaigu sārtums - īpaši, ja tas ir minerālu formā, līdzeklis, kuru droši vari izmantot arī kā acu ēnas. Arī es esmu atgriezusies pie vaigu sārtuma lietošanas, jo pamanīju atšķirību. Manuprāt svarīgs akcents, lai piedotu sejai dzīvāku mīmiku, spirgtu atsvaidzinājumu pat ja lieto kosmētiku pavisam minimāli.

Bellapierre kosmētikas uzklāšanai vari izvēlēties arī sintētiskos sariņus, lai pareizi dozētu vaigu sārtumu ieber to vāciņā un ar vairgu sārtuma otu kārtīgi iestrādā esošo produktu sariņos, tikai tad uzklāj, tā panāksi vienmērīgāku klājumu. Tas protams nenozīmē, ka tev vajag ļoti daudz esošā produkta, jo šie pūderi ir ļoti ekonomiski.
Protams, ka desertam es atstāju acu ēnas - pigmentus, kuras ir gluži kā odziņa uz tortes, tāpēc ka šis 9 acu ēnu/ pigmentu sets "Serenity" ir klasiskos zemes toņos ar vienu sārti rudu toni, kas gluži kā rudens lapas padarīs ikdienu daudz krāsaināku. Jūs jau ziniet, ka mani uzrunā Bellapierre ēnu mirdzums, kurš lieliski izceļ acis, bet nerada vulgāru efektu. Tas ir jāizmēģina, lai saprastu par ko es runāju. Šajā komplektā  kaut arī ir zemes toņi, tomēr to apakštoņi ir ar interesantu nokrāsu, kas man liek savādāk paskatīties uz ideju par brūno paleti kopumā. Man kā cilvēkam, kas mīl spilgtas, kliedzošas krāsas šis ir kas jauns, bet ļoti interesants.
Bellapierre  krēmīgās lūpu krāsas noteikti patiks sausāku lūpu īpašniecēm, jo neskatoties uz to, ka tā ir lūpu krāsa - viņa nesausina lūpas, bet ir patīkami kopjoša. Manā arsenālā ir sārtā un spilgti roza lūpu krāsa, kas pēc savām lietošanas īpašībām ir līdzīga- vidēji noturīga, krēmveidīga un pēc vaniļas smaržojoša.

Ļoti gribēju jūs iepriecināt ar dāvaniņu tāpēc uzdāvināšu jums lielisko Bellapieere lūpu krāsu rudenīgajā Envy tonī, acu ēnu bāzi, lai uzklātās acu ēnas ir piemēroti noturīgas, kā arī lielisko vaigu sārtumu tonī autumn glow, lūpu un vaigu krēm-veida produktu maigi rozā tonī, kā arī acu ēnas/pigmentus, skaistā, dziļā tonī earth
Lai piedalītos un uzvarētu-
Konkurss norit Latvijā no 20.09 -10.10.18
Obligātais nosacījums! -
Seko manam blogam Facebook vietnē un facebook zem ieraksta ietago draugu, kam varētu interesēt šis konkurss
Izvēles iespēja -
Seko manam blogam  ja gribi iegūt papildus dāvaniņu! Bloglovin Spied šeit un spied Follow
Atstāj komentāru ar savu e-pastu, lai zinu ar ko sazināties uzvaras gadījumā

Lai lieliska šodiena
Ilze

1 komentārs

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma