Meklē blogā

Atsauksme Beverly Hills Formula Perfect White Black

Sveicieni šodienā

Noteikti, ka esat pamanījuši manos tukšo trauciņu video, ka es ļoti  bieži izvēlos izmēģināt dažādas zobu pastas, tai skaitā meklēju kādu, kura maigā, bet efektīvā veidā padarītu manus zobus mazliet baltākus. Ir bijušas diezgan daudz episkas izgāšanās,  tomēr biju atradusi arī favorītus, kuri kaut arī ne fiziski, bet gan veicot krāsu korekciju lika maniem zobiem izskatīties mirdzošākiem un veselīgākiem.
Atzīšos ka īpaši šarmē melnās zobu pastas, kuras jau esmu lietojusi iepriekš izmēģinot Splat melno zobu pastu, kas sevi pierādīja kā ļoti efektīva, nebiju vel mēģinājusi izslavēto Beverly Hills Formula zobu pastas un Āzijas melnās zobu pastas, par kurām ir tik daudz lielisku atsauksmju.
Bieži lietoju arī profesionālās zobu pastas, kuras iegādājos pie savas higiēnistes, kuras ir radītas lai mazinātu zobu jutīgumu, tāpēc es piedomāju par to, kādas zobu pastas lietot.

Beidzot guvu iespēju pieķerties Melnajai ogles zobu pastai no Beverly Hills Formula Perfect White Black, kuras sastāva ir aktīvā ogle, kas lieliski palīdz balināt zobus, bet nenodarot tiem pāri, tas ir svarīgs faktors, jo man ir izteikti jutigi zobi, tieši tāpēc abrazīvas zobu pastas ir retums manā vannas istabā.
Aktīvi izmēģinot šo zobu pastu, lietoju to ne tikai no rīta, bet arī vakarā, jūs jau ziniet, kā man patīk miksēt vairākas zobu pastas - vienas lietot no rīta, kas vairāk ir ar attīrošu, balinošu efektu, bet smaganu saudzējošu un zobu jutīguma mazinošo efektu izvēlos pirms nakts miera.
Lai arī kā nebūtu, tomēr fluors ir viens no tiem elementiem, kas veiksmīgi cīnās pret aplikumu, tāpēc lieliski, ka šajā zobu pastā tas ir pietiekamā daudzumā. Esmu novērojusi, kaut arī fluors ir viens no vairāk nosodītajiem elementiem, tas ir ļoti aktuāls vismaz manā mutes higiēnā, jo ja lietoju pilnībā zobu pastas bez fluora sajūtu iekaisīgus procesus. Kā jums? Vai arī ir līdzīgi novērojumi?
Beverly Hills Formula Perfect White Black ir ļoti patīkama, maiga atsvaidzinoša garša, jā pašas putas ir melnā krāsā un izskatās interesanti, kaut ari pēc tīrīšanas jau var redzēt pamanāmu rezultātu. Es esmu kafijas un tējas dzērāja, tāpēc ir patīkami, ka tik maigā veidā var attīrīt arī šos traipus.
Kā palīgs manā zobu tīrīšanā  ir Beverly Hills Formula melnā zobu suka  ar īpaši mīkstiem sariņiem, kuru esot vairāk nekā standarta zobu sukā, kā rezultātā tai vajadzētu veikt savu darbiņu daudz efektīvāk.  Tā ir piesūcināta ar aktīvo ogli, kas man likās interesants fakts. Pati zobu suka ir patiesi maiga un patīkama pat priekš manām jutīgajām smaganām, es gan esmu izlepusi lietojot Gum īpaši mīksto zobu suku, bet varu teikt, ka šī ir līdzvērtīga savā maigumā.  Par attīrīšanas efektivitāti - tā ir ļoti laba, tomēr, mani vairāk uzrunā zobu sukas, kurām ir dažāda garuma sariņi. Principā ja šai zobu sukai būtu dažāda garuma sariņi tā būtu mana jaunā favorīte.
Kopējie testa rezultāti - zobi kļuva gaišāki, sajūtas patīkamas, zobu pasta atsvaidzinoša un noteikti gribētu izmēģināt vel citas zobu pastas no šī zīmola. Iesaku arī jutīgo zobu īpašniecēm.

Kopš es atrādīju  instagram savu jauno testa objektu daudzas no jums jautāja, kur var iegādāties šo zobu pastu, tā nu es jūs informēju, ka šo var iegādāties www.baltizobi.lv  par ļoti labu cenu, vismaz manuprāt.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma