Meklē blogā

WYCON Long lasting eyeliner / eyeshadow atsauksme

Sveicieni šodienā!

Gribēju padalīties ar jaunumiem, kuri jau kādu laiku ir manā kosmētikas plauktiņā. Jau pagājušajā gadā skaļi, bet man nemanāmi Latvijā ienāca  Itāļu kosmētikas zīmols Wycon,  par to uzzināju tikai tad, kad kāda bloger - kolēģe apjautājās vai es iešu viņus apciemot atklāšanā. Tomēr, tā kā neviens mani nebija informējis  par atklāšanu, aizgāju nedēļas vēlāk, kad atrados T/C Alfa, kur viņš mājīgi iespiedies starp veikaliņiem - pretī Loccitan un blakus Stenderam aicina ar spožu neona kontrastiem pildītu vitrīnu un izkārtni WYCON.  Veikala dizains diezgan spilgts, melns ar rozā ( rodas Déjà vu sajūta par krāsām ) plauktus rotā iespaidīgā lūpu krāsu kolekcija, tonālie krēmi, tušas, zīmuļi, acu ēnas, veikala platība ir izmantota pilnvērtīgi, visur ir kas apskatāms.

Izstaigājot veikalu manu uzmanību piesaistīja acu zīmuļi, kuru košās krāsas varētu būt labs papildinājums jebkuram meikapam.  Pirmajā reizē iegādājos vienu Wycon long lasting eyeliner zīmuli, matētā tonī un vienu krēmveida acu ēnu stiku Wycon lasting colour stick eyeshadow zilgan-zaļganos toņos  11.Emerald , lai notestētu. Pēc pozitīvas izmēģināšanas pieredzes atgriezos veikalā un iegādājos vel tos toņus, kuri mani uzrunāja.

Parunāsim par Wycon long lasting eyeliner zīmuļiem, jo tie ir uzmanības vērti! Es uzskatu, ka noturīgā zīmuļu versija ir perfekta! Tā turās, nekur nepazūdot  arī no gļotādas - nekairinot manas jutīgas acis. Uzskatu, ka ar to ir viss pateikts, varu salīdzināt ar Urban Decay zīmuļiem, tikai vel kripatiņu noturīgāki, bet diemžēl krāsu izvēle nav tik liela kā Urban Decay zīmuļu kolekcijām.
Zīmuļi ir ļoti mīksti, patīkami klajās, nekairina acis un tās gļotādu, bet nav tik mīksti lai nevarētu novilkt līniju - ideāla konsistence, paši zīmuļi ir klasiskā izmērā, draudzējās ar zīmuļu asināmo, viegli asinās procesa laikā nelūztot.
Zīmuļu Wycon long lasting eyeliner cena ir ļoti demokrātiska, ja nemaldos bija mazliet pāri 6 euro, tāpēc uzskatu, ka šis pirkums bija ļoti veiksmīgs. Laiks ir paskrējis vēja spārniem, tāpēc jau ilgu laiku lietojot šos zīmuļus mans viedoklis nav mainījies  - tie ir ļoti labi, noteikti iesaku šos toņus:
Amber 22 tas ir oranžs, bronzīgi brūns tonis, kas ir mazliet mirdzošs, burvīgi izskatās gan siltā ādas toņa īpašniecēm, gan kontrastējot ar zilām acīm. 
Teal blue 19 viena no visskaistākajām krāsām zilgani zaļa, burvīga vasaras krāsa, jūras krāsa un man saistās ar brīvdienām siltajās zemēs.
Deep purple 07 mirdzoši skaisti violets tonis, kā jau viens no maniem mīļākajiem zīmuļiem, lieliski iederas manos ikdienas meikapos, bet labi izcels arī brūnas, zaļas acu krāsas, liekot to īpašniecēm izskatīties ļoti dzirkstoši.
Mineral green 09 - skaists, matēts, vēss tonis, kas lieliski iederēsies pat ļoti atturīgos meikapos, matētā noskaņa piedod pietiekamu elegances devu.
Wycon lasting colour stick eyeshadow tonī 11 emerald ir pieejamas arī melnā un krēma krāsā, uztveru šādus produktus kā bāzes, uz kuriem uzklāt līdzīga toņa produktus. Lieliski piefiksējās uz plakstiņa, nekur nepazūd, vidēji ātri nožūst ir iespējams izpludināt, bet kā jau visi šāda veida produkti ir ātri žūstoši.


Šos toņus es esmu pārbaudījusi arī uz citiem, veidojot svētku meikapus, pilnīgi visām viss turējās lieliski neradot nekādu kairinājumu, tāpēc varu teikt, ka viņi ir izturējuši ugunskristības. Par pārējiem produktiem es nevarēšu spriest, bet tik cik guvu iespēju apčamdīt - vislielāko interesi pievilka tieši krēmveida acu ēnas, zīmuļi, kuru kvalitāte ir sajūtama. Lūpu krāsas radija par sevi priekšstatu, ka ir  ļoti planas tekstūras, kas šobrīd nav tas, ko es meklēju. ( pilnībā piekrītu  atsauksmei Bloger kolēgas blogā - lifebytroya atsauksme par lupu krāsām )Būtu interesanti izmēģināt kādu pūderveida produktu, bet tā, kā tie man ir pietiekami, no pirkuma atturēšos.
Noteikti gribētos  vel pameklēt kādu labu krēmveida produktu.

Kā Jums patīk šis zīmols? Vai ir kas izmēgināts?

Ar sveicieniem
Ilze

3 komentāri

  1. Tās ēnas izskatās tāpat kā KIKO ēnas, kuras man ļoti patika (nesen blogā bija atsauksme). Žēl tikai, ka maz toņi (tiešām, tikai 3?)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī izbrīnījos, bet laikam jau tikai Latvijā trīs...

      Dzēst
  2. Paldies par ieteikumu! Šie ir mani toņi👍

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma