Meklē blogā

Dove jaunumi ķermenim, matiem

Sveicieni šodienā!

Gribēju padalīties ar savām aktualitātēm no Dove, kuri ir mani šo  pavadoņi un sabiedrotie, lai uzturētu veselīgu, starojošu un koptu ādu. Kopš iepazinu Dove zīmolu, viņu produkti vienmēr iepriecina ar kvalitātes un cenas attiecību, tā iegūstot budžetam draudzīgu, kvalitatīvu produktu, kurš patiešām strādā.

Gadumijas svētku top jaunums ir Dove Derma Spa sumer revived with soft shimmer paštonējošais līdzeklis, kurš jau sen ir manā favorītu sarakstā! Tikai jaunums ir tas, ka šajā produktā ir paslēpušies mazi mirdzumiņi.  Tā uzklājot ne tikai iegūsti skaistu noturīgu iedegumu, bet arī mirdzošu ādu un dzirkstošu noskaņojumu.

Man gan liekās, ka formula ir mazliet izmainīta, jo paštonējošā līdzekļa aromāts ir gandrīz nemanāms, tas arī līdz šim man īsti netraucēja, bet tagad liekās ka ir kļuvis nemanāmāks. Mana paštonejošā līdzekļa uzklāšanas shēma ir pavisam vienkārša, noskrubējos, noskalojos un uzklāju vienmērīgi, parasti tas ļoti ātri uzsūcās un nav jāsatraucas par nosmērētām drēbēm. Atkārtoju procedūru vienu reizi nedēļā, tā divas nedēļas, pēcāk vienu reizi divās nedēļas. Šoreiz izmēģināju no vidējas līdz tumšai ādai domāto versiju un man tā patīk labāk, jo ar vienu uzklāšanas reizi ir panākts pietiekams efekts. Uz manas ādas efekts saglabājās līdz mēnesim, ja atkārtoti neuzklāj, ja uzklāj atkārtoti līdz sešām nedēļām.

Dove Gentle exfoliating Dušas krēms/ želeja ar vieglu eksfoliējošo efektu, pēc sajūtām tas ir ļoti viegls, bet dušas krēms ir kļuvis vel bagātīgāks ar mitrinošo sastāvu, jo ļaujoties dušas priekiem rodas sajūta, ka mazgājies ar krēmīgu losjonu, kurš ietin tavu ādu maigā, zīdainā putu mākonī. Produkta eksfoliējošo dabu ir grūti pamanīt, bet salīdzinot  ar klasisko dušas želeju tā ir daudz bagātīgāka, man ļoti patīk. Aromāts kā ierasti patīkams, bet ne uzbāzīgs. Vīrs uzskatīja, ka šī dušas želeja ir daudz biezāka, krēmīgāka par citām. Tā nu nemanot es savus ģimenes locekļus esmu iesaistījusi produktu testēšanā.

Dove Derma Spa cashmere comfort Roku krēms, kas jau izsenis ir mans sabiedrotais - ļoti viegla, patīkama tekstūra, ātri iesūcās, tomēr jāsaka, ka viņš nav īsti ziemas produkts, drīzāk produkts kuru turēt darba galdā, lai vienmēr būtu tvērienā, kad ir tāda nepieciešamība. Protams, ka šī barojošā versija ir biezāka, treknāka, bet man šajā ziemā gribās vairāk sviest- veidīgas formulas produktus uz savām rokām.

Dove sausās eļļas matu kopšanā ir kārtējais apliecinājums tam, ka Dove zīmols māk radīt produktus, kuri darbojās, bet nenoslogo pircēja naudas maku. Šī Dove  Pure Care Dry Oil ar makadēmijas eļļu ir viena no tām, kuru pietiek pavisam mazliet, lai mati kļūtu skaisti un veselīgi. Produkts nav smagnējs, tas nenoslogo matus, patīk gan man, gan draudzenēm, kurām esmu devusi izmēģināt šo matu eļļu.

Šie Dove produkti ir mani sabiedrotie jau no Decembra beigām, tāpēc īpaši iesaku paskatīt Dove Pure Care Dray Oil ar makadēmijas eļļu un Dove Derma Spa sumer revived with soft shimmer ar mirdzumiņiem, kuri ir maza, bet patīkama nianse garastāvokļa uzlabošanā.

Lai mums skaista diena!
Ilze



Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma