Meklē blogā

Produkti, kas ir tā vērti!

Sveicieni šodienā!

Gribēju padalīties ar tiem produktiem, pēc  kuriem mana roka stiepās visbiežāk šajās trijās nedēļās, tie ir dažādi produkti, bet tas, kas tos apvieno- produkts sevi parādīja pozitīvi un par to ir vērts runāt. Testējot dažādus kosmētikas produktus ir izvēle, kas savukārt ļauj izcelt, kas ir patiesi īpašs, kvalitatīvs vai atšķirīgs no daudziem citiem.

Kādreiz, kad nerakstīju blogu es to nesapratu, bet tagad, kad rakstu - jo vairāk izmēģini, skaidrāk saproti, kas ir labs produkts un pie kura noteikti atgriezīsies. Man ir tāds ieradums, ja man iepatīkas zīmols vai tā produkts es noteikti iegādājos vel kaut ko no šī konkrētā zīmola, zinu, ka iespējams tas nav finansiāli saprātīgi, bet vēlme izmēģināt ir lielāka.  Kādi ir jūsu iepirkšanās ieradumi?

Šajā periodā visbiežāk roka sniedzās pēc jaunā Blistex bliss flip lūpu balzāma, kas tik ļoti atgādina Eos lūpu balzāmu ar savu formu ( nogrieztas sfēras formā) lūpu balzāms ir vidēji mitrinošs/ barojošs produkts ar maigu aromātu un tikko pamanāmiem mirdzumiņiem. Mani piesaistīja forma un ērtais atvēršanas, aizvēršanas mehānisms, balzāms kā ierasti kvalitatīvs. No Blistex zīmola nav bijusi vilšanās, viņu balzāmi vienmēr ir mitrinoši, īsti glābēji no vēja, sala un saules.

The Body Shop Drops of Youth essence - losjons atgriezās manā top produktu kāstā,  nepārprotiet es joprojām lietoju Yichy slow age serumu katru rītu, bet nu ziemas laikā to kombinēju ar šo esenci, klājot zem šī losjona.  Lieliski mitrina ādu, piedod papildus svaigumu un nomierina, mazinot iekaisumus.
Mans ziemas perioda pats fantastiskākais no krēmiem, kuru lietoju tad, kad neuzklāju makeup, bet tomēr gribu doties ziemas salā. Šis krēms Kiehl's ultra facial cream ir ideāls sabiedrotais ziemas periodā, pasargā ādu tik labi, kā vel neviens no maniem krēmiem. Situācija ir sekojoša-  man ir ļoti jutīga āda tieši uz temperatūras maiņām, iesākumā tāpēc lietoju tonālo krēmu, jo nepatika sarkanie vaigi pēc āra pastaigām. Labi, pieņemsim, ka sarkanie vaigi ir tikai estētisks sīkums, bet viņi mēdza arī  pietūkt no sala, palika sāpīgāki, kas neradīja prieku doties pastaigās.  Kopš lietoju Kiehl's ultra facial cream mani vaigi saglabā dabisko toni - neesmu vairs apsārtusi un jūtos komfortablāk ziemas aukstumā. Noteikti iesaku, ja ir līdzīga problēma.

Yves Rocher limitētā ķermeņa kopšanas sērija, principā lietoju visu šo sēriju un varu teikt, ka tas ir fantastiskākais ziemas brīnums kādu esmu lietojusi! Ļoti patīk vannas putas/ dušas želeja, ķermeņa krēms un pat aromatizētā svecīte. Aromāts ir maigs, silts vaniļas un krēma aromāts. Ideāls, man ļoti patīk izpildījums, dizains, aromāts un kvalitāte. Latvijā ir palicis tikai viens Yves Rocher veikaliņš, tādā mazā šķērsielā pretī Maskavas namam. Joprojām domāju kāpēc viņu bizness nesokas Latvijā, jo produkti ir tiešām kvalitatīvi, esmu tos pirkusi un pirkšu.
Loccitane Hand Cream 25% ar šī sviestu, izteikti uzputota, daudz barojošāka struktūra nekā ierastam roku krēmam, ļoti patīkams rožains aromāts un burvīgs sastāvs. Loccitane produktus lietoju jau gadiem, bieži aizmirstās par viņiem uzrakstīt, bet noteikti iesaku dušas un ķermeņa kopšanas produktus, roku krēmus un eļļas. Tie visi ir mani favorīti, bet ja vēlaties varu uzrakstīt savu favorītu topu tieši no Loccitane produktiem.
Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix produkts, kuru labāk lietot no rīta, nevis vakarā - jo tā efektivitāte ir ļoti laba, bet priekš nakts tas ir pārāk piesātināts.  Cik noprotu viņš satur divreiz vairāk hiāluronskābes, tādā veidā izteikti mitrinot zem acu rajonu, tomēr, ja to uzklāju pārāk daudz  pamostos ar tūsku. Produkts, kurš ir jālieto ļoti, ļoti maz tad ir redzams efekts. Burvīgais dizains nostrādā arī uz mani, plus vel patīkams mitrinošs efekts, kā rezultātā lietoju to katru dienu.
GMT Intensive firm lift cream jaunums no Latvijas, kuru lietoju jau kopš svētkiem, kā  nakts krēmu, iesākuma aizrāvos un lietoju arī no rīta, bet tomēr sapratu, ka tas ir pārāk intensīvs lai lietotu to divas reizes dienā. Sastāvā esošā pienskābe, kas nav nekas neparasts vai slikts, drīzāk veiksmīgs ādas atjaunošanās faktors, tomēr man radīja vieglu ādas lobīšanos, kas pagāja līdz turpināju to lietot vienu reizi dienā - tikai vakarā. Šobrīd āda jūtās ļoti labi  un ir palikusi mazāk taukaina ar vienmērīgāku toni - uzskatu, ka tas ir šī krēma efekts. Tāpēc noteikti iesaku, ja esat uz Tu ar skābēm un Jūsu āda uz tām reaģē normāli. Noteikti skatīšos vel citus produktus no šī zīmola, jo paralēli lietoju arī sejas mazgāšanas līdzekli, kas man ļoti patīk.
Produkts kura tonis mani fascinēja, tā ir NYX Professional makeup lūpu krāsa no In your element sērijas, kas ir metāliski- melns/ plūmju tonis, fantastiski neparasts, skaists tonis, pēc kura mana roka stiepās katros svētkos.  Tā nu sagadījās, ka šomēnes bija ļoti daudz dažādu ballīšu un šis piesātinātais
tonis piestāvēja tām visām.
Artistry Flora Chic ir sievišķīgais valdzinājums koķetā, maigi rozā pudelītē - lielisks aromāts, kas ļoti maigi un saldi ieskāva mani rozā sapnī un ļāva tur palikt. Noteikti iesaku visām saldo/ ziedu aromātu mīļotājām.
Dove shower foam atzīšos, ka iesākumā domāju ka tās ir roku ziepītes, bet tad, kad izlasīju ka tās ir dušas putas tas likās atjautīgs risinājums mazgāšanās rituālam. Saputotās putiņas ir diezgan vienmērīgas, izmantoju divus līdz trīs pumpīša spiedienus lai uzklātu tās uz sūkļa. Domāju, ka var lietot arī bez sūkļa, bet es esmu ieradusi lietot sintētisko sariņu sūkli no Ecotools, kura diezgan labi noberž, bet neskrāpē ādu. Tomēr šīm ziepēm redzu vietu arī kā roku ziepēm, kas manuprāt ir patiesi ērti.

Garnier Botanic Therapy Ricin oil & Almond jaunā  matu līdzekļu sērija, kuru lietoju jau kādu laiku, šīs sērijas matu  šampūnu, balzāmu, masku saņemu testēšanā.  Produktu sērija kuru es lietoju ir paredzēta trausliem matiem ar tendenci uz lūšanu, bagātināta ar eļļām, ļoti nogludinoša un barojoša. Izcils nogludināšanas efekts, noteikti iesaku visām, kurām ir krāsoti mati! Efekts ļoti labs, mati pabaroti, bet nav pieplacināti pie galvas ādas.
Lakme TEKNIA Deep Care Drops  izcēlās ar savu interesanto konsistenci, kas ir starp matu zīdu un eļļu, ļoti viegls matu serums,kurš nogludina un nenoslogo pat manus smalkos matus. Lieliski darbojās arī ar rupjāku matu struktūru - devu to izmēģināt draudzenei. Kopumā ļoti patika, šo nedēļu laikā tas ir viens no serumiem kuru lietoju visbiežāk. Piefiksēju ka to izvēlos, jo tas ir ļoti ērts un nav sajūta, ka varu pārcensties un ielikt pārāk daudz produkta.

Lai burvīga ši diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma