Meklē blogā

Atsauksme L`Oreal Revitalift Cicacream

Sveicieni šodienā

Jau kādu laiciņu pie manis testēšanā ir jaunie L`Oreal Revitalift Cicacream krēmu sērija, kura sevī nes jaunas un efektīvas vielas, kuras darbojās kā anti age līdzekļi, krēmi ir ar uzlabotu sastāvu un efektivitāti. Kaut arī izmēģināju tos visus, lai saprastu aktuālo efektu, uzskatīju, ka patiesi labi tos varētu izmēģināt mamma - kurai arī nodevu tos tālākai testēšanai. Par vienu no tiem jau rakstīju favorītu rakstā, tik ļoti man viņš iepatīkas, bet nu, par visu pēc kārtas.
REVITALIFT CICACREAM  – jauns veids, kā cīnīties ar grumbām. Piemērots jutīgai ādai, tas maigi izlīdzina sīkās grumbiņas, mitrina un redzami nostiprina ādu. Tas ir bagātināts ar Āzijas centīlijas ekstraktu, leģendāro Āzijas augu, kas pazīstams ar spēju nostiprināt ādas aizsargbarjeru.


Revitalift Cicacream  pretnovecošanās dienas krēms 40ml
Sajūtās - patīkama, viegla tekstūra, kura zibenīgi uzsūcās, nerada smaguma vai lipīguma sajūtas, lielisks krēms priekš normāla un kombinēta ādas tipa. Jau no pirmajām uzklāšanas reizēm es izjutu liftinga sajūtu - āda palika daudz tvirtāka, tāpēc uzskatu, ka tas ir efektīvs produkts.
Mammas viedoklis bija tāds, ka viņai gribētos mazliet barojošāku tekstūru, jo viņai ādas tips ir sausāks, bet kopumā patīk efekts. Cik noprotu viņa minēja, ka  ir uzlabojies ne tikai ādas tonuss, bet arī tonis, kā arī grumbiņas nav tik izteiktas, āda izskatās jaunāka un svaigāka.

Revitalift Cicacream pretnovecošanās krēms ādai ap acīm,15 ml

Šis ir mans favorīts, ko izlietoju pusi no tūbiņas, jo man ļoti patika mitrinošais, nostiprinošais efekts. Liels pluss ir tas, ka viņš nekairināja jutīgo acu zonu, kā arī labi sadarbojās ar dekoratīvo kosmētiku. Šis krēms ir piemērs tam, ka viedokli var atšķirties, jo katram ir savs ādas tips - mammai gribējās ko vairāk mitrinošu, kamēr es izjutu pietiekamu mitrināšanas līmeni un biju sajūsmā par nostiprinošo efektu.
Starp citu - jūs jau ziniet, ka man ierasti, diezgan bieži sejas krēmi rullējas nost no sejas, laikam jau dēļ ādas taukainības, gribēju pieminēt, ka Revitalift Cicacream ir izņēmums, jo lieliski iesūcās, labi sadarbojās ar tonālo krēmu.
Revitalift Cicacream pretnovecošanās nakts krēms, 50 ml

Ļoti bagātīga, krēmīga un bieza konsistence, ja es kā taukainas ādas īpašniece to uztveru vairāk kā masku- krēmu, tomēr ar lielisku spēju uzsūkties. Krēms padara ādu tvirtāku, pamanīju, ka lietojot šo sēriju uzreiz pēc uzklāšanas jutu vieglu siltumu, kņudināšanu, bet tā neradīja nekādu apsārtumu, kas man liek domāt, ka produktā ir pietiekami daudz aktīvo vielu. Mammai šis krēms patika visvairāk no visiem, jo bija pietiekami barojošs.

Kopumā sērija ir efektīva un maciņam draudzīga, es no savas puses ieteiktu izmēģināt acu krēmu, bet mammai sirdī iekrita tieši nakts krēms, jo pēc tā lietošanas viņa pamodās ar veselīgāku, jaunavīgāku ādu.

Lai lieliska diena
Ilze

*testa produkts

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma