Meklē blogā

Kiehl`s Ginger Leaf & Hibiscus Firming Overnight Mask

Sveicieni šodienā

Esmu iemīļojusi Kiehl`s sejas maskas, ne tikai tāpēc, ka tās ir ļoti efektīvas, bet arī dēļ lieliskā tilpuma (100ml), kurš pietiek ļoti ilgam laikam. Vasarā es mīlu kombinēt divas sejas maskas, viena no tām ir Kiehl`s Calendula& Aloe maska, kura lieliski atsvaidzina. Es turu šo sejas masku ledusskapī, lai uzklājot izjustu īpašu atspirdzinājumu, īpaši no rītiem, pēc desmit minūtēm esmu kā no jauna piedzimusi- āda ir svaiga, mitrināta un izskatās lieliski.
Tomēr uz nakti gribās uzklāt kādu masku, kura ne tikai mitrinātu, bet arī sniegtu anti age efektu, lai arī cik ļoti man patiktu drāniņu maskas, tomēr ne katru vakaru ir laiks staigāt ar šādu masku savas 30minūtes. Tieši tāpēc pēdējo mēnesi  burtiski esmu iemīlējusies Kiehls Ginger Leaf & Hibiscus Firming Overnight Mask maskā - tā ļoti ātri uzsūcās un nav jāsatraucas, ka pielipsi pie spilvena. Tomēr es viņu lietoju ne tāpēc, ka tā ātri uzsūcās, bet gan tāpēc, ka pēc viņas lietošanas mana āda izskatās atpūtusies, svaigāka, tvirtāka - anti age efekts ir jūtams, sejas ovāls izskatās tvirtāks, kā arī tās noņemšana ir apvienojama ar rīta dušu.
Kā jau ierasti, es ļoti mīlu pētīt produktu sastāvus, īpaši, ja pamanu, ka tie lieliski darbojās. Kiehls Ginger Leaf & Hibiscus Firming Overnight Mask sastāva galvenie aktīvie elementi ir Hibiskusa ziedi un Ingvera lapas, kuras ir galvenās vaininieces un sniedz šo tūlītējo nostiprinošo efektu, tomēr sastāvā ir dažādu ziedu un augu ekstrakti, pat mango un šī sviesti.
 Hibiskusa ziedus kosmetoloģijā izmanto jau izsenis, tas ir viens no spēcīgākajiem antioksidantiem, kas cīnās ar ādas novecošanās pazīmēm. Hibiskusa ziedu izvilkumus ūdenī un eļļā izmanto kā aktīvo vielu tonikos, serumos, kuri ne tikai  palīdz saglabāt ādas svaigumu, bet pateicoties  sastāvā esošajām dabiskajām augļskābēm padara ādu mirdzošu un veselīgu. Tomēr hibiskus ziediņam piemīt arī nomierinoša iedarbība, tāpēc tas būs lietderīgs arī sausai, jutīgai un iekaisušai ādai. Ingvera lapas ierasti tiek izmantotas kosmetoloģijas procedūrās, ja ir nepieciešams tūlītējs nostiprinošs efekts, tomēr, tas nav tas pats marinētais ingvers, ko mēs esam pieradušas ēst ar suši.
Sastāvs, kā jau ierasti ir ļoti bagātīgs - tāpēc maskas efekts ir redzams, jau pēc pirmajām reizēm. Tomēr lai patiesi izbaudītu tās efektu ieteiktu to uzklāt vismaz trīs reizes nedēļā, tajos vakaros, kad ļoti nāk miegs, bet gribās sevi palutināt.
Maska ir efektīva, patīkama un tai piemīt relaksējošs aromāts, kurš pazūd ~ 15 min pēc maskas uzklāšanas. Kā jau visas maskas to ir jāklāj uz attīrītas ādas un vēlams masāžas kustībām, tā nostiprinot savas sejas kontūras. Pirms tam droši attīri seju ar putojošo līdzekli, tad izmanto toniku, uzklāj acu krēmu un kā pēdējo soli izmanto Kiehl`s Ginger Leaf & Hibiscus Firming Overnight Mask sejas masku.
Secinājums - tā ir viena no ērtākajām maskām, kura ir pietiekami daudzfunkcionāla, lai to lietotu arī  tad ja vēlies pamosties ar vienkārši skaistu, veselīgu un mitrinātu ādu. Anti age efekts ir liels pluss, bet es uzskatu, ka šo masku var lietot arī tad, ja vēlies vienkārši labu nakts masku - kura sader ar visiem ādas tipiem.

Lai lieliska diena
Ilze

6 komentāri

  1. Nakts maska man vispār ir jaunums! Vai nav tā, ka taukainai sejai labāk nelikt uz nakti šādus produktus? Vai ir arī kāda poras savelkoša nakts maska?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kāpēc lai neliktu? Šī maska nav trekna, viņa ļoti forši līdzsvaro sejas ādu, padara to tvirtāku, poras neaizsprosto. Runājot par porām kopumā, ja ir taukaina āda, tad vienmēr būs poras un ar viņām ir jāsadzīvo. Regulāri mazgājot seju un liekot mālu maskas, kā arī, rūpējoties lai taukainā āda nekļūst dehidrēta ( tā mazāk taukosies, ja būs pietiekami mitruma) vari panākt, ka poras ir tīras un izskatās labāk.

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk tieši šī nakts maska. Pēdējā laikā gan Latvijā šo grūtāk nopirkt. Vai arī es vairs neprotu ieraudzīt.

    AtbildētDzēst
  3. Man gan patīk izmantot sejas nakts maskas! Šo gan vēl neesmu mēģinājusi!:(

    AtbildētDzēst
  4. Es uzskatu, ka Latvijā tik tiešām grūti atrast labas nakts maskas! Bet šī, tiešām ir labi!

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma