Meklē blogā

Saulainam noskaņojumam Monoi eļļa un parfīms


Sveicieni šodienā!

Jūs jau esat pamanījušas cik ļoti man patīk Lovea produkti, īpaši saules līnija, viens no iemesliem kāpēc, ne tikai lieliska produktu kvalitāte, bet arī aromāts, kurš emocijās ļauj atgriezties ceļojumu noskaņā. Love Monoi de Tahiti ir dievīgs frangepani aromāts, kurš ir mans mīļākais vasaras aromāts. Frangepani ziediņi man saistās ar Ēģipti, kad pirmo reizi sajutu to saldo, maigo un sievišķīgo aromātu - es tajā burtiski iemīlējos! Kā pienāk vasara, es vienmēr meklēju produktus ar šo aromātu.

Dēļ savas apsēstības ar šo aromātu pasūtīju parfīmu no Yves Rocher Les Fleurs Du Bain Frangipani kurš ir mans perfektais aromāts priekš vasaras. Yves Rocher Les Fleurs Du Bain Frangipani visas notis ir vienota eiforija aromāta - kokoss, vaniļa, tiare ziediņi. Aromāts sevi attaisno uz visiem simts procentiem, tiek radīta burvīga noskaņa, kaut arī, noturība ir vidēja. Esmu pamanījusi, ka man patīk Yves Rocher aromāti, jo tie ir atšķirīgi no vairākumā Latvijas tirgū nopērkamiem, tie ir vienkārši aromāti, tīri aromāti, tādi kā Un Matin au Jardin sērija kurā ir tīrs rožu, ceriņu, zaļās tējas, jasmīna aromāts. Šādi aromāti vislabāk sajūtami karstākā laikā, kad itin viss uzplaukst - jūtams daudz  niansētāk un izteiktāk.
Manuprāt tas ir interesanti un dod iespēju izbaudīt viena aromāta burvību. Šādus vieglākus aromatus izvēlos priekš vasaras, lai nenoslogotu sevi ar smagnēju, parblīvētu aromatu kompozīciju.

Lovea Monoi sērijas eļļas gan lieliskā mirdzumu eļļa, gan iedeguma eļļa ir kļuvusi par šīs manas vasaras iemīļotākajiem ikdienas produktiem. Lietoju šīs eļļas ikdienā un man ļoti patīk.

Kokosriekstu, monoi un saulespuķu eļļas veicina ātru iedegumu, saglabājot ādas mitruma līmeni, un baro ādu, padarot to zīdainu. Paredzēta jau iesauļotai ādai, bez saules aizsargfiltriem. Sastāvā ir vairāk kā 50% monoi eļļa, kas piešķir sauļošanās eļļai saldu monoi ziedu aromāts.
Biotēkas plauktos ir atrodami Lovea produkti, kuriem ir pievienota Monoi eļļa, kas lieliski mitrina ādu un palīdz radīt burvīgu iedegumu. Šī eļļa ir bez SPF bet es to izvēlos lietot dēļ aromāta un mitrinošajām īpašībām. Ir pievienoti zeltaini mirdzumi un šo eļļu izvēlos lietot ikdienā uz ķermeņa atsegtajām daļām, tādām kā dekoltē, rokām un kājām - visur tur, kur neizjūtu vajadzību pēc stipra Spf īpaši ja nav pārāk saulaina diena.


Varu teikt, ka es esmu sajūsmā par Lovea produktiem, ne tikai tas, ka mani uzrunā sastāvs, bet arī aromāts, īpaši šai Monoi sērijai, kurš liek sajusties, tā, kā es gremdētos tropiskā baudījumā, katru reizi, kad lietoju iedeguma eļļu.
Lieliski smaržojoši produkti un pats labākais tajā ir tas, ka nerada smaguma sajūtu uz ādas, ļoti "elpojoša" sajūta, nav lipīgi un traucējoši. Augusts ir atnācis tik ātri, ka maksimāli cenšos izbaudīt silto laiku, saulīti un vasarīgo noskaņu.

Lovea produktus meklē Biotēka veikalos, bet Yves Rocher pasūtīju caur Anglijas lapu, koppasūtijumu veidā.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma