Meklē blogā

Douglas nagu kopšanas līdzekļi + update par mācībām

Sveicieni šodienā!

Noteikti jau daudzi, kas man seko instagram dzirdēja manu paziņojumu, ka es saņemos atbrīvot laiku, starp darbu un hobiju lai apgūtu man interesējošo nagu kopšanas speciālista arodu. Protams, ka es to izvēlējos apgūt, lai skaidrāk, saprotamāk papildinātu  sava bloga  nagu kopšanas sadaļu, radītu lielāku izpratni par nagu lakošanu, kopšanu. Pēc ilgām pārdomām un pozitīvām atsauksmēm, ieteikumiem no jums mani lasītāji, izvēlējos to apgūt Starptautiskajā Manikīra studijā http://manikirs.lv kurss ir pietiekami ilgs, plašs un interesants, tāpēc noteikti redzēsit manus centienus instagram. Ja vel nesekojiet man instagram vietnē tad šeit ir mana adresīte https://www.instagram.com/sieviskiba_makeup_angel/

Sākot runāt par nagu kopšanas lietam, jau kādu laiku esmu testējusi pāris produktus no Douglas klāsta ar tiem arī vēlos padalīties savās atsauksmēs. Pats pirmais un interesantākais ir Douglas remover free contour mask ( peel- off maska ar aloja vera) iesākuma neizpratu tās patieso nozīmi, līdz sapratu, ka tā ir klasiska barjer-maska, kuru uzklāj, ja piemēram veido kādu dizainu, lai nenoķēpātu  visapkārt nagam. Lieliski noder, ja patīk veidot dizainus kurā piedalās sūklītis, tiek veidotas krāsu pārejas utt.

Praktiski testējot - žūsanas ilgums, ja uzslāņo vairākas kārtās videji ilgs, prasītos ko ātrāk žūstošu.  Efektīvs produkts un viegli noņemams pie nosacījuma, ja uzslāņo vairākos slāņos, jo vienā slānī nav tik efektīvs, grūti noņemams.
Ja ir nepieciešamība veidot naga dizainus - tad iegādājies, bet rēķinies ar žūšanas laiku.

Ja pirmais produkts  mani nepārsteidza, drīzāk apbēdināja dēļ žūšanas laika, tad otrais ir tik izcils, ka nevaru vien nopriecāties. Douglas  Nourish Cuticle Cream Intensive ( ar pievienotu kokosa eļļu ) ļoti biezas konsistences, patīkams, uz ādas kūstošs kutikulu krēms, kuru iemasēju naga valnīti pirms gulētiešanas vai pēc manikīra. Lielisks produkts, kas pabaro un rūpējās pat par ļoti sausām kutikulām, padara tās mīkstākas, bet nagus veselīgākus. Vienos no lieliskākajiem produktiem, kuru iesaku, ekonomisks, ērts lietošanā un sniedz tiešām labu efektu. Lietoju jau mēnesi un varu teikt, ka nagu/ kutikulu stāvoklis ir uzlabojies.
Noteikti iesaku šo kutikulu krēmu.

Lai skaista diena!
Ilze

*testa produkts


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma