Meklē blogā

Skropstu tušu cīņa: Shiseido pret Catrice

Sveicieni šodienā!


Mana attieksme pret tušām ir pavisam vienkārša - tas ir produkts, kurš  man ir derīgs tad ja pilda nosacījumu par  kuplināšanu, tā nebirst un nekairina acis. Es negaidu, ka viņas padarīs manas skropstas par tādām, kādas tās nav no mātes dabas. Man ir taisnas, īsas skropstas un es to esmu pieņēmusi, iespējams, ka acu forma nospēlē savu, jo nav iespējas veidot skaistu skropstu atliekumu.
Iegādājos Shiseido Perfect Mascara Full Definition skropstu tušu ar vēlmi izmēģināt kaut ko no šī zīmola, kā  jau ierasti sāku ar tušām, jo kaut kur iekšā sēž sajūta, ka varbūt, šī zīmola tuša būs mans pats labākais produkts. Paralēli tam, testēju jaunumus no Catrice, kuros atrodama Catrice Lashes To Kill Pro Instant Volume Mascara 24h skropstu tuša.

Ja jūs domājiet, ka šī tušu cīņa ir nevienlīdzīga, turpiniet lasīt un uzzināsit cik interesanti ir ši testa rezultāti.

Iesākumā aicinu aplūkot šos attēlus un pie sevis nolemt, kura ir kura tuša vai arī, kura no šīm uzkrāsotajām skropstām jums patīk visvairāk.

Izlēmāt?
Tad varu pačukstēt ka pirmā, no augšas ir  Catrice Lashes To Kill Pro Instant Volume Mascara 24htuša, bet otrā, apakšējā Shiseido Perfect Mascara Full Definition. Abas šīs tušas ir klātas divās kārtās, tika krāsota viena un tā pati acs, lai tests būtu pēc iespējas precīzāks.

Shiseido Perfect Mascara Full Definition tuša sola, ka radīs kuplinošu un pagarinošu efektu, ko panāks ar mikro-fibru klātesamību produktā, tā uzslāņojot līdz redzamam, dramatiskam efektam

Mana atsauksme: Tuša nedarīja pilnīgi neko, ja neskaita to, ka tā kairināja acis. Uzklāju vairākās kārtās, bet nebija nekāda efekta, beigu beigās viņa sāka birt! Priekš manām skropstām pilnīgi bezjēdzīgs produkts un vējā izmesta nauda. Nezinu, kā citiem, bet man kā redziet nedarbojās. Varbūt jums veicās labāk?

Catrice Lashes To Kill Pro Instant Volume Mascara 24h tuša sola izteiktu, dramatisku kuplinošo efektu, kā arī skaistu skropstu atliekumu visas dienas garumā.

Mana atsauksme: Tuša ir ideāla, tomēr, jāpiebilst, ka ūdens noturīgā versija neradīja tādu wow efektu, iespējams, ka dēļ formulu atšķirības. Šī ir vienīgā Catrice tuša kura 100% pilda savu solījumu par kuplinošo efektu un atliekuma noturēšanu. Tiešām ļoti labs produkts, jo tā nebirst, nekairina acis ir redzama pat man ar manu acu formu. Es tikai varu iedomāties cik labi tā izskatītos uz garākām skropstām. Garo skropstu īpašnieces- kā jums patika?

Secinājumi : Esmu smagi vīlusies Shiseido Perfect Mascara Full Definition tušā un tā viennozīmīgi neattaisno ne savu cenu kategoriju, ne pašu zīmola slavu.  Ja ir jāizvēlas starp viņu un Catrice Lashes To Kill Pro Instant Volume Mascara 24h es izvēlos un iesaku Catrice tušu. Protams, ka ne tikai savas labās cenas dēļ, bet arī lieliskā rezultāta un ja būšu pavisam piekasīga arī lielais tilpums ir patīkams pluss.

Protams, jārēķinās, ka uz izteikti garām skropstām Shiseido tušiņa izskatīsies labi, bet tas neizslēdz mīnusu par biršanu, acu kairinājumu.

Lai jauka diena!
Ilze




1 komentārs

  1. Sveika! :)

    Gribētos nedaudz izteikt konstruktīvu kritiku par šādu eksperimentu, lai no tāda tipa rakstiem iegūtu maksimumu. Uzskatu, ka tušas ir ļoti individuāls meikapa komponents, kas der vienam, nederēs otram un tas nu ir fakts. Tas nav kā ar acu ēnām vai vaigu sārtumiem, u.c. meikapa komponentiem, kur pēc krāsu gammas un tekstūras izvēlies sev piemērotāko. Un žēl, ka viena tuša sevi neattaisnoja, bet labi, ka otra gāja pie sirds, tas ir labi. Taču, konstruktīvā kritika šajā visā ir tāda, ka gribētos redzēt produktus, kuri ir aptuveni vienādā cenu kategorijā un vispār zīmolu kategorijā. Jo tomēr viena ir Drogās nopērkama, bet otra citur. Šie produkti nav savā starpā salīdzināmi, jo tas nav objektīvi. Bet tas vai strādāja, vai nē, tas jau, kā jau minēju, ir individuāls viedoklis.
    Paldies par rakstu.

    Labu vakaru vēlot,
    Šarlote.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma