Meklē blogā

Kiehl`s iemīļotie produkti pavasarim

Sveicieni šodienā

Gribēju padalīties ar saviem pavasara favorītiem no zīmola Kiehl`s , kurš ir viens no maniem mīļākajiem zīmoliem, jo tā formulas ir efektīvas un es uz tām vienmēr varu paļauties.

Pavasaris nāk ar saviem untumiem, laiks kaut arī  ir diezgan vēss tomēr saulains, tāpēc es ieviešu savā pavasara gaidīšanas arsenālā lūpu balzāmu ar Spf. Lūpu ādā ir ļoti maiga, tajā nav dabiskā lipīdu slāņa tāpēc lūpu balzāms ir viens no tiem, ko ir jālieto ikdienā.
 Ja es iepriekš izvēlējos caurspīdīgo lūpu balzāmu, tad pēdējā laikā esmu pasākusi lietot balzāmu ar toni Kiehl`s Butterstick Lip treatment Spf25, viegli, sievišķīgi un rada piemēroto noskaņu arī dienās, kad nelietoju grimu. Esmu novērojusi, ka lūpu zona ir viena no tam, pēc kuras var labi redzēt vecumu, tāpēc mēdzu izmantot barojošo  avokado acu krēmu arī lūpu kaktiņos, kur parādās pirmās grumbiņas.
  Kiehl`s creamy eye treatment ir vien no ilgākajiem ceļabiedriem, jo sava barojošā un mitrinošā formula nostrādā vienmēr, ja vel neesat pamēģinājušas noteikti iesaku, iemīlēsit šo brīnumu. Kiehls arsenāla esošais jaunums  lūpu eļļa, kuras sastāvā ir kokosa eļļa, kas izcili baro, moringa eļļa, kas pasargā ādu no priekšlaicīgas novecošanās un acerolas ķiršu ekstrakts, kā dabiskais antioksidants
Kiehl`s Love Oil For Lips ļoti patīkams produkts,  ne tikai dēļ sastāva, bet arī dēļ konsistences.Tieši tāpēc viņu biju izvēlējusies ņemt līdzi ceļojumā - kopjošās un dekoratīvās kosmētikas apvienojums, kura lieliski pabaro lūpu ādu, ja tavi favorīti ir lūpu spīdumi.Lūpu eļļa pēc savas konsistences atgādina unikālu kombināciju starp eļļu un lūpu spīdumu, tāpēc lūpas izskatās apjomīgākas, jutekliskākas, bet tās ir pabarotas ar bagātīgo eļļu kombināciju.
Esmu atgriezusies pie Kiehl`s Glow forula skin hydrator , lai dienās, kad izvēlos klāt mazāk kosmētikas izskatītos skaista un starojoša. Viens no produktiem, kura sastāvā ir mitrinošie elementi, granātābola ekstrakts un kurš lieliski sader dienām, kad izvēlos BB krēmu, nevis smagas tekstūras produktus. Kiehl`s  Glow forula skin hydrator  izmantoju kā izgaismojošo līdzekli ļoti plānā kārtiņā uz visas sejas, kad netiek lietota kosmētika, vai arī  uz BB krēma izgaismojot augšlūpu, vaigu kaulus - piešķirot veselīgu starojumu ziemas nogurušai ādai.  Nenoliegšu ka man kā aromātu cienītājai joprojām patīk, ka viņš smaržo pēc granātāboliem, ļoti  patīkami vitalizē uzsākot dienas gaitas.
Beidzot pieķeros pie Kiehl`s ultra facial cleanser  sejas mazgāšanas līdzekļa, tā kā man bija veseli divi ceļojuma izmēra iepakojumi, vienu sāku lietot jau ceļojumā, bet otru kad atgriezos mājās. Ļoti patīk krēmīgā formula, kas nemaz neizžāvē ādu, drīzāk mitrina, cik vien tas ir iespējams putojošajam sejas mazgāšanas līdzeklim. Sastāvā esošais skvalnāns, mandeļu, aprikožu eļļas ļauj attīrīt ādu, bet arī vienlīdz labi kopj un pasargā no sausās un savilktās sajūtas. Netikšu, ka mana āda bieži niķotos, bet ir jūtama atšķirība starp izteikti sausinošajiem attīrošajiem līdzekļiem, kuri vairāk domāti uz taukainu ādu un šo līdzekli, kas manuprāt ir universāls. Šajā periodā vairāk aizraujos ar mitrinošām maskām, bet kad ir nepieciešamība cīnīties ar melnajiem punktiem T zonā, izmantoju īpaši spēcīgo poru attīrošo masku no Kiehl`s,kura palīdz attīrīt un mazināt poras. 
Lietojot Kiehl`s Rare earth deep pore cleansing masque sajūta ir izteikti attīroša un pēc pāris lietošanas reizēm jau ir redzams rezultāts - poras ir tīrākas, mazāka diametra, tāpēc uzskatu to par pietiekami efektīvu līdzekli. Esmu izlietojusi jau vairākus šādus ceļojuma izmēra truciņus un uzskatu, ka produkts attaisno uz sevis liktās cerības.
Esmu pamanījusi ka Kiehl`s formulas bieži vien ir skvalāns, kurs uz manu ādu darbojās vienkārši perfekti, roku āda nav izņēmums! Jau esot ceļojuma gaidās  domāju, kādu roku krēmu izvēlieties līdzi, kurš būs pietiekami efektīvs, bet ne pārāk smagnējs  - mana izvēle krita  uz Kiehl`s Richly Hydrating Hand Cream Coriander.
Galvenokārt izvēlējos, jo apskatīju sastāvu, tas ir lielisks. Sastāva šī sviests, kakao sviests, alvejas sula, e -vitamīns un dažādas eļļas, ekstrakti, kas lika domāt, ka šis būs lielisks sabiedrotais. Interesanti ir tas, ka varētu uzskatīt, ka šāda eļļu un sviestu pārbagātība nes līdzi smagnēju tekstūru, kaut gan tas nav šis gadījums, krēms ļoti ātri  uzsūcās. tieši tas man patīk Kiehl`s produktos, viņi ir pietiekami efektīvi formulās, bet ļoti ērti lietošanai, tā nu es šajā pavasarī turpināšu lietot šo lielisko roku krēmu. Interesanti ir tas, ka ja es izvēlos lietot šo krēmu, tad tā efekts saglabājās arī pēc roku mazgāšanas, kas man apliecina, ka barošana notiek visdziļākos līmeņos.
Protams, ka ikdienā es lietoju dažādus līdzekļus, bet šie ir kļuvuši īpaši mīļi, tāpēc izlēmu padalīties.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma