Meklē blogā

La Roche-Posay Effaclar sejas krēmi - taukainas ādas glābiņš

Sveicieni šodienā

Gribēju padalīties ar produktiem, kuri ir fantastisks atklājums, īpaši tiem, kuru ādas tips ir taukains. Man kā taukainas ādas īpašniecei bieži vien ļoti nepatīk produkti, kas ir veidoti tieši priekš mana ādas tipa, jo tie mēdz saturēt spirtu, vai arī savādi uzvesties, veidojot dīvainu kārtu uz sejas, ko ātri vien gribās noskalot. Tieši tāpēc, es bieži vien neizvēlos tieši taukainai ādai paredzētos sejas krēmus.
 Šos krēmus saņēmu dāvanā un kā jau ir ar tām dāvanām - gribās izmēģināt, nodomāju, ka noriskēšu, tā vai tā sliktāk nebūs. Ar šādām pārdomām es saskāros, kad pirmo reizi uzklāju vienu no abiem krēmiem, mana  pirmā izvēle krita uz La Roche Effaclar Mat Mitrinoša, sebuma izdali regulējoša, ādu matējoša emulsija . Kā jau visi La Roche - Posay  produkt, šie krēmi nesatur parabēnus, bet to sastāvā ir vērtīgais termālais ūdens.
EFFACLAR MAT mitrinošā emulsija satur patentēto aktīvo sastāvdaļu SEBULYSE (aminoskābes derivāts) , kas palīdz noregulēt sebuma veidošanos. Pētījumos pierādīts, ka SEBULYSE samazina sebuma sekrēciju labāk kā references aktīvā viela Cinks. Sastāvā esošais Perlīts- dabisks minerāls- absorbē sviedrus un lieko sebumu, tā matējot un nogludinot ādu.
Jau tūlīt pēc uzklāšanas āda ir matēta, bet tai pat laikā labi mitrināta.

Izvēlējos La Roche-Posay Effaclar Mat pēc sastāva vieglāku, kuram ir mazāk intensīvu aktīvo vielu, jo nobijos, ka iespējams tie būs pārāk spēcīgi. Interneta dzīlēs biju lasījusi informāciju, ka šī zīmola sejas krēmi ir ļoti labi, bet ka daudziem tie esot par jaudīgu, tā nu uzmanīgi uzklāju un gaidīju kā reaģēs mana āda. Man par pozitīvu izbrīnu pēc krēma uzklāšanas nesekoja nekāda negatīva reakcija, tas ātri uzsūcās, neradīja "plēves sajūtu" kā arī, nerullējās nost no sejas, kā man tas bija gadījies ar cita zīmola krēmu. Lietoju to kādu laiku un pamanīju, ka mana āda jūtās komfortabli, tā nav pārsausināta un pa ilgiem gadiem es nespīdēju kā vasaras saulīte, bet gan izskatījos ar veselu, normālu ādu.
Šī krēma ietekmi uz porām īpaši nepamanīju, tomēr varu teikt, ka izsitumu daudzums samazinājās, izskatījās, ka manai ādai nebija vajadzība radīt iekarsīgus procesus, kas tiešām priecēja. Runājot par matējošo efektu -tas bija vidējs, kā jau teicu, man ir izteikti taukaina āda, tāpēc šis krēms padarīja to normālu, bet neatstāja bez dzīvības pazīmēm, tādām kā veselīgs starojums. Solīto  matējumu jutu kā daļēju, bet tas saglabājās visas dienas garumā. Lieliski sadarbojās ar tonālo krēmu, pats lielākais prieks, ka āda jutās mitrināta visas diena laikā.

Jau daudz drošāk pieķēros pie otrā sejas krēma La Roche Effaclar K (+) , kurš solīja daudz intensīvāku darbību un lielisku rezultātu  - izlīdzināt ādas reljefu, aizkavē komedionu veidošanos, matēt līdz 8h, kā arī attīrīt un sašaurināt poras.
 Satur lipohidroksiskābi (LHA) un salicilskābi keratolītiskai iedarbībai (maigi attīra ādu no atmirušajām raga kārtas šūnām), SEBULYSE un vitamīna E+ karnozīna+ AIRLICIUMТМ kompleksu, kam piemīt antioksidanta un seboregulējošas īpašības.
Jau no pirmās uzklāšanas reizes svaiguma un tīras ādas sajūta, kas saglabājas visu dienu. Pēc 1 mēneša lietošanas, ādas izskats mainījies- tā kļuvusi izteikti līdzenāka, poras attīrītas un sašaurinājušās, pazudis taukainais spīdums. Pierādīta spēja aizkavēt komedonu un ādas nepilnību recidīvus.
Uzklājot La Roche-Posay Effaclar K (+) uz attīrītas ādas - jutu patīkamu mitrināšanas sajūtu, krēms uzsūcās tikpat ātri, kā iepriekšējais, tomēr šim sajūtu izteiktāku matējošo darbību, jau no pirmās lietošanas reizes. Varu teikt, ka mana āda vairs nespīd, kā mēness un matējošais efekts saglabājās, bet viņš nerada vilkšanas vai sausuma sajūtu. Šo krēmu iesākumā lietoju divas reizes dienā, no rīta un vakarā, tikai vakarā pirms tā uzklāšanas  vel izmantoju hiāluronskābes mitrinošo serumu, papildus dziļākai mitrināšanai. Pats lielākais brīnums, ko pamanīju šī krēma lietošanas laikā - manas poras ir palikušas tīrākas, mazāk izteiktas un sajūta, ka tās ir sašaurinājušās. Tādus brīnumus es tiešām negaidīju, jo līdz šim neviens no krēmiem nav paveicis šādu darbiņu!
Lielisks krēms, kā ari pamanīju, ka mani "melnie punkti" ( vaļējie komedioni) kuri man ir izteikti uz deguna, paši pašattīrās, kā arī poras uz deguna ir kļuvušas iespaidīgi mazākas! Fantastiski efektīvs produkts, kurš tiešām strādā un kuru es iesaku visiem taukainas ādas īpašniekiem, īpaši tiem, kuriem ir tendence uz iekaisīgām, dziļām pumpām, jo šis krēms, kaut arī matē, tas neaizsprosto poras.

Krēmus meklē lielākās aptiekās.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma