Meklē blogā

Šo nevar palaist garām! No L`Oreal un Maybelline

Sveicieni šodienā!

 Man nākās izmēgināt diezgan daudz dažādus produktus, bet daudzi no tiem mani patiešām sajūsmina, lai tos nosauktu par favorītiem. Es gribēju padalīties ar pēdējā laika jaunākajiem produktiem, kurus noteikti ir jāiegādājās no Maybelline un L`Oreal jo uzskatu, ka tie ir tik lieliski, ka nevajadzētu laist garām, ja vien ir tāda vajadzība. Sākšu ar vienu no produktiem, kas gan nav dekoratīvā kosmētika priekš sejas, bet gan priekš matiem.


 L`Oreal Colorista 1. Day color highlights ir ļoti interesants produkts jo dod iespēju izmēģināt trakas krāsas nenodarot skādi saviem matiem. Īstens ballīšu produkts un ne tikai masku balles, bet arī darbojās ka lielisks akcents, kad gribās sevi izpaust kreatīvi un pārveidot savu ikdienas tēlu. Protams, ka uz gaišiem matiem šie toņi izskatīsies daudz izteiksmīgāk, tomēr arī uz maniem tumši blondi/brūniem tie izceļas. Jārēķinās, ka mati pēc ieveidošanas kļūst mazliet "kokaini" bet tā, es uzskatu, ka lielisks produkts. 

Joprojām lieliskie Maybelline Lasting Drama Carbon Matte acu zīmuļi ir vieni no lieliskākajiem produktiem, ja vēlies matētu, noturīgu acu zīmuli. Lieliski klajās gan uz "kailiem" acu plakstiņiem, kā arī uz acu ēnām, neveidojot kunkulīšus vai citas dīvainības. Šie ir vieni no favorītiem, kamēr ir pievienojušies jaunos toņos, piesātinātas metāliskās un matētās formulas zīmuļi Maybelline Tatto Liner Gel pencil. Šie zīmulīši ir patīkamas, mīkstas, bet atsperīgas gela konsistences, kas atvieglo to uzklāšanu arī uz ūdens līnijas un starp-skropstu līnijā, izteiksmīgākam skatienam. Nekarina acu zonu, ūdens noturīgi, lieliski turas pat starp-skropstu līnijā, kas manuprāt ir perfekti. Lai arī kā man patiktu matētie produkti, tomēr Tatto Liner metāliskā formula ir lieliska, īpaši kā akcents pie grimiem, kur nepieciešams izcelt apakšējo skropstu līniju. Visām sievietēm, kurām gluži, kā man ir ļoti maz redzams augšējais kustīgais plakstiņš iesaku akcentēt apakšējo skropstu līniju, tur ieviešot mirdzošus, krāsainus akcentus. Tas lieliski izcels acis un piedos svaigu, mirdzošu skatienu.
 Bronzeris ir viens no tiem produktiem, kas mūsu platuma grādos ir ļoti noderīgs, īpaši ņemot vērā, ka saulītes nav tik daudz kā gribētos. Īpaši noderīgi ir produkti, kas ir divi vienā - bronzeris, kurš ir matēts un to var izmantot sejas konturēšanai. Nav jau tā, ka man īpaši patīk konturēt, es bieži vien izvēlos izcelt vaigu kaulus un mazliet pietušēju pieri, pie matu augšanas līnijas. Jaunums ir Maybelline City Bronzer kurš ir pietiekami vēsā tonī, lai to izmantotu konturēšanai, bet pietiekami silts, lai bez problēmām radītu vieglu, saules noskūpstītu efektu. Lielisks produkts, jo labi iztušējās, neatstājot savādas strīpas, kā tas mēdz notikt ar bronzeriem. 

Lūpu krāsa, kas noteikti ir katras rokas somiņas must have , ja tev patīk vieglas tekstūras, bet noturīgs matēts finišs, kurš nerada smagumu uz lūpām. Es runāju par L`Oreal Rouge Signature škidro lūpu krāsu, kuras formula  ir  sevi apliecinājusi, kā labu produktu.

 Pēdējā laikā esmu atgriezusies pie L`Oreal Infaillible 24h fresh wear tonālā krēma, dēļ viņa vieglās forumulas un patīkamā, viegli mitrinošā sastāva, kas tomēr ir pietiekami noturīgs arī uz manas ādas. Lietoju ikdienā un esmu apmierināta, jo segums ir variējams no viegla līdz vidējam, tonis 120 vanilla man lieliski der, kaut arī daudziem varētu likties par dzeltenīgu. Liels pluss, ko var novērot tikai ilgi lietojot produktu - šis tonālais līdzeklis neaizsprosto poras. 

Kā es ieraudzīju Maybelline Tatto Brow uzacu pomādi, ja godīgi, es domāju, ka ar to nesadzīvošu, jo neesmu uztrenējusi roku uz uzacu pomādēm. Vienu brīdi biju aizrāvusies ar to lietošanu, bet tagad liekās, ka tajā periodā krāsoju pārāk izteiksmīgas uzacis. Sāku mēģināt šo produktu un varu teikt, ka viņš ir diezgan kvalitatīvs, sajūtama gel veida struktūra, kas gan diezgan ātri piefiksējās, bet daudz lēnāk, nekā ABH uzacu pomāde. Tieši tāpēc man ir laiks, lai pavisam uzmanīgi akcentētu uzacis, neradot pārmērīgi izteiksmīgu efektu. Produktam pievienotā otiņa ir precīza, tāpēc varu iekrāsot iztrukstošos matiņus un izcelt uzacu lokus.

L'Oréal  Superliner Flash Cat liquid eyeliner šo laineri tiešām nevar palaist garām! Viņš ir izcils škidrais laineris ar kura palīdzību ir iespējams uzkrāsot pavisam smalku līniju, līdz pat ļoti biezai un izteiksmīgai. Efekts slēpjās tā sariņos, kuri ir veidoti no sintētiskajām šķiedrām, tāpēc lainera galiņš neizžūst, kā tas mēdz gadīties ar aplikātora laineriem. Patīkams parsteigums, ka sariņi dozē ļoti precīzi, tāpēc šķidrais pigments izplūst tieši tik, cik tas ir nepieciešams, lai uzvilktu līniju.

Manuprāt šie ir lieliski produkti , esat jau mēģinājušas?

Lai skaista diena
Ilze



Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma