Meklē blogā

Labākie Eko produkti Top 5 Aprīlis

Sveicieni šodienā

Manā kosmētikas apritē bieži viesi ir dažādi dabiskie un eko produkti, kuru testēšanai veltu pietiekamu laiku, lai varētu izvēlēties katra mēneša favorītus tieši Eko produktu segmentā. Izvēloties eko produktus es ticu, ka ir iespējams sevī apvienot gan efektivitāti, gan dabiskos sastāvus. Īpaši jau tagad, kad dabiskās kosmētikas nozarē ir ļoti liels progress, kas ļauj radīt vieglas, efektīvas formulas, kuras sniedz ne tikai ilgspēlējošu efektu, bet arī sniedz baudījumu maņām.

Pēdējā mēneša laikā mana roku āda ir kļuvusi diezgan sausa. Man gan vajadzētu, bet es nelietoju plānos pavasara cimdiņus, kuri būtu noderējuši, kā rezultātā uz nakti ir jāuzklāj kāds krēms, kurš pabaros sausāku ādu.

 Mani ļoti uzrunā dažādi aromāti, roku krēmos labprāt  sajūtu rožu, lavandas  un vaniļas aromātus, tāpēc šis Urtekram Purple Lavender Hand Cream krēms man iepatīkas jau pēc aromāta vien. Urtekram Purple Lavender Hand Cream sastāvā  esošie sviesti pabaro ādu, bet  nepadara to smagnēju,lipīgu, drīzāk uzsūcās ātri un aiz sevis atstāj patīkamu lavandas aromātu.  Šo krēmu uztveru kā vidēji barojošu, tomēr, redzu tā efektu arī tad, kad nomazgāju rokas, kas savukārt norāda, ka kādas barošana notiek dziļos līmeņos. Mazliet žēl, ka nav mazākā tilpumā, jo tad varētu paķert līdzi somina dienas gaitās.
Antipodes Nirvana Body Wash ir mana jaunā mīlestība un ne velti vien, jo visi produkti, ko izmēģinu savā ziņā pārsteidz - vai ar aromātu kompozīcijām, kas ir pārdomātas, baudāmas vai ar sastāvu un efektivitāti. Protams, ko gan var gribēt no dušas želejas, pēc idejas, tas ir viens no bāzes produktiem, daudzi pat nepievērš uzmanību tās sastāviem, jo tā vai tā, tās laiks ir limitēts uz ādas. Tomēr, es redzu atšķirību, jo tā ir sajūtama tajos brīžos, kad ir kaut kādas ādas problēmas. Ādas attīrīšana ir viens no svarīgiem  posmiem personīgā higiēnā, tāpēc skatoties uz sastāvu es saprotu, ka šīs eļļas un ekstrakti veiksmīgi nomierina, līdzsvaro un maigi attīra ķermeņa ādu. Aromāts ir ļoti zaļu, svaigs, uzmundrinošs, sajūta, ka pēc peldes Jāņu rītā, kad viss apkārt smaržo pēc pļavas, dabas un svaiguma.
Jauns zīmols Love Beauty and Planet, kurš ne tikai rūpējās par tīriem sastāviem, bet arī par tīru planētu, aicinot dzīvot , domāt un rīkoties zaļi, vairojot gan dabisko, gan arī skaistumu. Šīs ķermeņa losjons muru muru butter & rose body lotion ir staigājošs rožu dārzs, tas noteikti patiks rožu aromātu cienītājām, īpaši tādām, kurām patīk izteikti rožu aromāti. Kombinācijā ar silto muru muru sviesta aromātu, tas veido tādu maigu, glāsmainu pieskārienu ne tikai ādai, bet arī sajūtām. Iepakojums veidots no pārstrādāta plastika, kas manuprāt ir forši, ka ir zīmoli, kas neziedojot vizuālo pievilcību domā par pasauli, kurā dzīvojam. Sastāvs nav pārsātināts ar sastāvdaļām, savu mitinošo un barojošo darbinu veic godam, tāpēc iepatikās šīs produkts.

LOVEA Organic Pink Clay purifying face mask Sensitive skins rozā māla maska ir viena no vislabāk piemērotajām maskām, ja ir jutiga āda, bet tomēr ir aktuāli  attīrīt poras, izlīdzināt ādas toni  ar ko rozā māli tiek galā diezgan meistarīgi. Tieši šī maska satur arī alvejas sulu un šī sviestu, tā  ne tikai attīrot sejas ādu, bet paralēli to nomierinot. Viena no maskām pēc kuras man nav apsārtuma vai kairinājuma. Attīrošās īpašības ir pietiekami spēcīgas, lai to lietotu pēc vajadzības, kad pamanu, ka melnie punktiņi ir savairojušies, vai kad vēlos atsvaidzināt ādas toni.  Kopumā man patīk Lovea zīmols, no tā esmu pirkusi gan ķermeņa krēmus, gan dušas želejas, visi ir bijuši gana efektīvi, kā arī , cena ļoti priecē.
Mīlestība uz Antipodes Aura Manuka Honey Mask sejas masku turpinās arī šajā mēnesī. Man pat ir grūti nodefinēt, kas man patīk vairāk - sajūta, kad to uzklājot viss smaržo pēc apelsīnu ziediem, vai patīkamā maigā un siltā sajūta uz ādas, kad maska ir uzklāta. Lielākoties man patīk viss, gan sajūtas, gan rezultāts, kas vainagojās ar nomierinātu, mitrinātu,viegli pabarotu sejas ādu. Manukas medus lieliski mazina ādas izsitumus, kairinājumus un kopumā nomierina ādu. Lietoju šo masku pēc vajadzības, kad izjūtu, ka ir nepieciešamība nolīdzsvarot un veldzēt sejas ādu.

Šādi izskatās tie eko produkti, kuriem esmu pievērsusies šajā mēnesī, kopumā man patīk izmēģināt jaunus dabiskos zīmolus, tāpēc diezgan aktīvi pētu iherb dzīles. Es ļoti mīlu aromātiskus, bet dabiskus, efektīvus produktus, tāpēc, ja ir kādi ieteikumi - droši rakstiet komentārus.

Lai skaista diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma