Meklē blogā

Atsauksme: Maybelline X Puma

Sveicieni šodienā

Jau kādu laiciņu atpakaļ es ieraudzīju skaisto, limitēto  Maybelline x Puma kolekciju, kura mani pilnībā uzrunāja, jo izskatījās vienkārši lieliski ar saviem limitētajiem lūpu krāsu toņiem, skaisto izgaismotāju un krēmveida acu ēnām. Jūs jau ziniet to sajūtu, kad tiek laisti klajā jauni produkti, gribās to iegūt, lai pačamdītu, izpētītu, izmēģinātu un arī padalītos citiem. Man šis process rada prieku, tāpēc es ceru, ka arī jums mani secinājumi noder.  Kā ieguvu Maybelline x Puma kolekciju steigšus ķēros pie izmēģināšanas, tā nu sanāca, ka pa ceļam iekrita ceļojums, kurā paņemu līdzi arī pāris šos produktus. Starp citu šie limitētie produkti joprojām nopērkami Mylook.lv veikalā, kur tiem šobrīd ir pievilcīga atlaide!
Pirmais, kas mani uzrunāja ir Superstay Matte Ink lūpu krāsas, kurām ir satriecoši toņi, īpaši pievērsos šim tonim 13.Fierce, kurš gandrīz vai plūmju melns, bet tiešos saules staros izskatās vairāk violets.


 Formula kā jau ierasti Maybelline lūpu produktiem izcila - noturīga, labi piefiksējās pie lūpām, pārāk tās nesausinot. Protams, ka noņemšana tikai ar divfāžu līdzekli, savādāk nav jēgas, no lūpām nedabūsit nost ar ierasto micelāro ūdeni.  Patīk, ka lūpu krāsām ir motivējoši nosaukumi tādi kā Fearless,Epic  manuprāt tie reprezentē Pumas zīmolu diezgan precīzi.
Kā otrais produkts, kurš man patiešām ļoti iepatikās ir klasiskas formulas kuplinošā skropstu tuša, ieturēta gaumīgi violetā iepakojumā ar neona burtiem. Klasiska tušas galviņa no sintētiskiem sariņiem, kas darbojās lieliski.
Lieliski klājās, kā arī tas, ka viņa skaitoties īpaši noturīga - tam varu piekrist, bet ne ūdens noturīgs produkts. Acu zona nejutās kairināta, lietošanas laikā nebira, viegli noņemama ar micelāro ūdeni.
Maybelline x Puma Chrome Highlighter izgaismotājs 08 tonī knockout  zeltains persiku izgaismotājs ar tikko nojaušamu rozīgu atblāzmu. Ļoti skaists tonis, īpaši ja ir tumšāks ādas tonis vai arī, ja patīk mazliet siltāka tonāla izgaismotāji. Es gan neesmu pārliecināta, ka šis tonis derēs īpaši gaišas ādas īpašniecēm, ja nu vienīgi, tām ir dzeltenīgs ādas apakštonis, kas labi saskanēs ar zeltaino mirdzumu, tā padarot to organisku. Pats izgaismotājs, kā jau Maybelline izgaismotāji un pūdera  produkti kopumā  ir ļoti patīkama, smalka maluma produkti, kas savukārt nodrošina labu klājumu, kas neizceļ poras un citus ādas defektus. Šo izgaismotāju lietoju visa ceļojuma laikā un esmu apmierināta, skaista izgaismota āda, var  panākt ļoti maigu efektu, kā arī uzslāņojot iegūt izteiksmīgu mirdzumu.
Krēmveida acu ēnas  Maybelline X Puma Eye Duo Stick īpaši piemeŗotas tām, kurām patik uzklāt ēnas ar pirkstiem, jo tas ir visefektīvākais veids, kā izmantot šos zīmuļveida produktus. Pieejami četri dažādi toņi. Manās rokās ir nonākuši divi no tiem ( 05 heat+flash; 04 goals+courage) Protams, ka var izmantot arī sintētisko sariņu otas, tomēr, tad ir jāstrādā pietiekami ātri, jo šīs ir vienas no tam ēnām, kurām patīk nožūt zibenīgi.  Šādu acu ēnu stiku es iesaku izmantot tiem, kuriem patīk veidot smokey tipa grimus, jo tas ir ļoti viegli, ar tumšāko toni klāj uz visu plakstiņu, bet ar gaišāko iztušē maliņas. Produkts ir  noturīgs, tāpēc diezgan labi paliek savā vietā.
Kolekcijā ir pieejams arī vaigu sārtums un izgaismotājs X Puma Face Duo Stick (6g) 07 Hustle  stika formātā. Tā kā šis ir krēmveida produkts, to noteikti iesaku kā labu variantu sausas ādas īpašniecēm un tām, kurām patīk šāda formāta produkti. Es kā ierasti esmu iecienījusi pūdera veida produktus.

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma