Meklē blogā

Favorīti: Dekoratīvā kosmētika + Vakara makeup VIDEO/ Glitteri

Čaviņš, meitenes!

Ir pagājis kāds laiciņš un man ir uzradušies jauni kosmētikas favorīti, principā, mainoties gadalaikam, mainās arī vajadzība pēc dekoratīvās kosmētikas, bieži vien ne tikai toņos, bet arī tekstūrās.
Manā gadījumā,  esmu iemīļojusi klāt bāzi zem nosacīti vieglākiem tonālajiem līdzekļiem un tā jūtos maksimāli komfortabli arī aukstākā/ lietainākā laikā.
Ja vasarā tonālais krēms nav pati nepieciešamākā dekoratīvās kosmētikas prece, tad rudeņī un ziemā tā ieiet top desmitniekā, jo mana āda reaģē uz vēju/ salu  ar apsārtumu. Lietojot tonālos līdzekļus papildus aizsargāju savu ādu, kā arī, zem tonālā līdzekļa izvēlos klāt treknāku krēmu, jo sejas āda ir vairāk kombinēta, ne  tik taukaina šajā sezonā.

Max factor smooth miracle ideāls, viegls primeris, kas ir silikon-veidīgs,bet labi aizpilda sejas ādas nepilnības, poras un ļauj tonālajam līdzeklim noturēties daudz ilgāk, šajā gadalaikā klāju uz T- zonas, jo tā ir taukaināka.

Maybelline Fit me Matte + Poreless normal to oily ( parasti nr. 115 un 120) burvīgs tonālais krēms, jāsaņemas uz nopietnāku atsauksmi, bet varu teikt, ka  šis ir viens no tiem līdzekļiem, kuri ir pilnībā iekarojuši manu sirdi ar savu vieglo klājumu.  Līdzeklis līdzinās BB krēmam pēc sava vieglā klājuma, bet sedzamība ir gana laba priekš manis un maniem sejas ādas defektiem ( periodiski uzmetās kāda pumpiņa). Kopumā lietoju dažādus toņus pamīšus vai jaucot tos kopā, lietoju mazliet vairāk iedzelteno tonālo līdzekli, kad āda ir mazliet sarkanāka, bet rozīgaku, kad āda ir normālā stāvoklī. Ideāli nēsājās visas dienas garumā, pakāpeniski nozūd no taukainākām zonām, bet kopumā ļoti foršs tonālais.

Dermosil kosmētikas sūklis -  manuprāt viens superīgs sūklis, kurš maksā tikai 5euro! Tikai!! Bet uzvedās līdzīgi kā BB un RT sūkļi, kas manuprāt ir pefekts efekts. Iesaku iegādāties.

Max Factor False lash epic  iekaroja manu sirdi, kad es sapratu, kā to pareizi uzklāt :D  Atzīšos, ka mazliet mocījos iesākumā, jo neizpratu to puļķīti birstītes galā un tāpēc likās, ka viņš traucēja. Iemanoties izmantot tušu pareizāk, ar to uzklāt sānu skropstas un mazās grūti aizsniedzamās skropstiņas, tuša sāka sevi atklāt pilnībā citā gaismā. Noturīga, nebirst, veido atliekumu un man patīk ka ir iespēja uzslāņot.

Artistry 3D Face Powder ( shimmering nudes) jauks izgaismošanas pūderis, kurš ļoti delikāti izgaismo sejas ādu, bet neliek tai izskatīties bezgaumīgi spožai ikdienas gaitās. Iepatikās dēļ sava delikātuma, klāju kad jāiet sabiedrībā, kur nav piedienīgi spīdēt kā mēnesnīcai, bet kad gribās vairāk mirdzuma uzslāņoju vairākās kārtās.

Too Faced Selfie powders - finiša pūderi, kas sniedz patīkamu nobeigumu grimā , tam piešķirot "filtru" izgaismojot, tumšinot vai vienkārši smuki noblūrējot kopējo sejas toni. Interesants produkts, kuru esmu iemīlējusi.

Wet & Wild Conturing palette ( Dulce De Leche) Iemīlēju šīs paletes konturēšanas toni, jo kaut arī viņš ir pūderains, tas ideāli iztušējās un mana roka sniedzās pēc ši produkta jau kopš to iegādājos interneta veikalā.

Essence Light up your face Luminizer palette #10 - fantastiski skaists brūngans tonis, bet perfekti izgaismo bez pārmērīga mirdzuma, patīk noskaņa kuru viņš rada manā grimā.

Mua Luxe Pretty Edyy eyeshadow palette - esmu iemīlējusies šajā paletē, viņa ir piesātināta ar violetiem toņiem un četriem matētiem toņiem, kuri ir mani mīļākie un paši fantastiskākie kurus esmu lietotojusi. Ideāls pigments, klājums un labi iztušējās. Esmu iemīlējusies matētos toņos #sinful un #wrath tie ir ideāli.

 Inglot acu ēna  no jaunās rudens kolekcijas  #300 - šo ieguvu iegādājoties Inglot magnētisko paleti, ši nāca kā dāvaniņa tāpec tāds mikro izmērs, bet tonis perfekti izceļ zilas acis nu fantastisks. Klājās ļoti krēmīgi, pigments sapnis un vispār  ļoti labs produkts. Iesaku apskatīt šo toni klātienē.

Rimmel Match perfection blush 003 medium - skaists ikdienas vaigu sārtums, kuru esmu izlietojusi jau līdz tam līmenim, ka ir redzama pati palete, ļoti patīk un turpināšu lietot, kā ikdienas vaigu sārtumu. Mazliet pūderains, bet  tā vai tā, veido dabisku sārtumu un piedod dzīvīgumu sejai.

Colourpop  Super shok cheek (Bardot) rūsgans tonis, šimerīgs,  bet fantastiski iztušejās, klāju gan ar pirkstiem, gan ar otu - tik interesants tonis, sākumā likās, ka nepiestāvēs, bet iztušējot izskatās fantastiski labi. Rudenīgs tonis, piesātināts, izceļ gaišu ādu, bet tumšāku padara apetītelīgāku.

NYX HD Studio finishing powder - ļoti smalka maluma, caurspīdīgais pūderis, kurš palīdz nofiksēt grimmu ļoti labi. Ideāls produkts, ekonomisks, lietoju ikdienā un lietošu arī turpmāk ( ir iepirkts vel viens iepakojums ).

Essence The velvets kolekcijas  mono eņa 03 smooth caramel - ideāls tonis, lai izgaismotu un lietotu to kā pamatu pirms uzklāj citas ēnas, lai atjauktu un iztušētu pārāk tumšas ēnas. Ja redzat šo skaisto šampānieša toņa matēto- satīna ēnu, iesaku  nopirkt, nenožēlosit.

Maybelline color tatto 24hr creamy mattes ( Creme de rose 91 ) ja vel neesat mēģinājušas šo matēto produktu no visas sirds iesaku izmēģināt! Ideāls kā acu ēnu bāze! Perfekti sagatavo acss plakstiņu un palīdz noturēt jebkādas ēnas, šis tonis labāk izskatīsies, ja tev ir rozīgāka sejas āda, pie dzeltenīgākas noderēs šampānieša tonis. Protams, es pēc uzklāšanas to nostiprinu ar neitrāla gaiša toņa acu ēnām un tad klāju pārējās acu ēnas, lainerus utt ko vien vēlos.

Lime Crime Glitter helper - kādu laiku iepriekš īsti neizpratu šo produktu, jo nebiju iemanījusies to pareizi lietot, bet tagad, kad saprotu, ka tas ir jāklāj uzmanīgi un tap- tap veidā viss ir ideāli. Gliterus notur savā vietā, jebkuras cenu kategorijas gliterus, tieši tāpēc esmu iemīļojusi  Drogu DNC Gliterus.
Šie gliteri ir pieejami dažādās krāsās, forši klājās, nav pārāk smalki, bet nav arī pārāk lieli, cena ideāla ( ~0,70 eiro-centi) nav ko piebilst - fantastiski labi!

Catrice Glam & Doll melnais lainerītis ar ļoti spicu galiņu, kurš ir mans favorīts, kā jau ierasti ļoti laba kvalitāte un ērti lietot.

Benefit #6 Goof proof brow pencil labu labais uzacu zīmulītis, kuru izmantoju kombinējot ar Nyx puderveida uzacu ēnām, laba kombinācija un rezultāts, atkal esmu pievērsusies šim produktam.

 Elf  lip exfoliator lūpu skrubis, kurš ir samērā abrazīvs, bet labi attīra lūpu ādu un to nekairina. Pirku Iherb - ja redzat, droši ķerat ciet, bieži vien izpirkts produkts un ļoti populārs, ne bez pamata.

Nivea Lip butter - šo produktu esmu iemīļojusi tieši dienās, kad ir jāklāj makeup, jo viņš gan man, gan citiem  ļoti labi nogludina lūpu virsmu, mitrina un atjauno lūpu ādu. Ideāls zem lūpu krāsas.

NYX  Lip liner Nebula SLLP06  labs lūpu zīmulis, krēmveidīgs un viegli klājās, labi un komfortabli dzīvojās uz lūpām,  kombinēju ar NYX Matte lūpu krās MLS41 Up The Bass, kura ir violetā tonī un man ļoti tīkama ikdienā, vidēji noturīga lūpu krāsa , kura gan mīl noēsties no lūpām, bet to dara pakāpeniski, tāpēc neizjūtu nekādu pretenziju.
Šeit arī mans Vakara Grims ar favorītiem ( ar tiem pašiem DNC glitteriem!) 

Šādi ir mani jaunumi, sanāca garāk, kā biju cerējusi, bet tik ļoti patīk padalīties ar favorītiem.
Ceru, ka šis raksts Jums bija noderīgs.
Lai superīga diena!
Ilze


1 komentārs

  1. Man ļoti iepatikās gala rezultāts :)
    Tuša, kā es Tev jau teicu, man ļoti ļoti patīk<3 Mēs ar viņu diezgan ātri sadraudzējāmies :D.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma