Meklē blogā

Madara Insider skaistuma paka 2016

Čaviņš, meitenes!

Arī es nenoturējos no kārdinājuma un pasūtiju Madaras Insider skaistuma paku! Pierakstījos gan uz Rudens, gan Pavasara paciņu, mazliet jau baidījos, ka saņemšu produktus priekš sausas ādas un ka nezināšu kam tos atdot, bet noriskēju.
Sākšu ar to, ka mani ļoti uzrunāja iepakojums, pārdomāti, skaisti, eleganti un radija pareizo sajūtu, kad to saņēmu. Patika, ka bija iespēja izvēlēties saņemšanas veidu, jo bieži vien ir neprognozējami zināt vai būšu mājās, kad piegādās kurjers, tāpēc izvēlējos to izņemt pati, kas arī bija operatīvi, sms veidā informē par pakas piegādi un pats vari aiziet tai pakaļ - ērti!
.
Atnākot mājās - steidzos atvērt kartona iepakojumu un apskatīt, kādi jaunumi un labumi mani tur sagaida. Mazliet pabēdājos jo ieraudzīju sejas krēmu , kas ir domāts sausai ādai , nopūtos, sāku domāt, kur un kam to atdošu. Nākamais produkts, kurš  "iekrita acīs" dezodorants, jā, bez alumīnija sāļiem, arī ieslēdzās skepse, jo iepriekšējā versija galīgi nestrādāja priekš manis.
Trešais produkts lūpu balzāms, noderīgs produkts, jo tas no šīs pakas likās viscerīgākais no visiem produktiem, jo vienkārši to varēšu lietot, ja pārējos, manuprāt  atdošu kādam citam.

Tās bija manas pirmās sajūtas, bet tad uzsākot lietot šos produktus..
Sākšu ar to, ka Madara Smart Antioxidants Fine line minimising cream  dienas krēmu esmu izlietojusi jau pusi, jo neskatoties uz to, ka šis produkts ir piemērots  sausai ādai, tā konsistence ir pavisam viegla, viņš zibenīgi iesūcās sejas āda, protams, pēc kāda laika seja sāk spīdēt, bet nu man ir taukaina āda, tas ir normāli priekš mana ādas tipa, ja uz viņa uzliek sausai ādai paredzētu produktu.
Jūs domājat - neveiksmīgs produkts priekš manas ādas? Nepavisam! Jo vieglo spīdēšanu es viegli pieciešu, lietoju tonālo krēmu, kas ir sausinošāks un viss ir kārtībā. Man ļoti patīk šis krēms, dēļ viņa kopjošajām īpašībām, kā arī, jūtu vieglu anti age efektu, seja izskatās svaigāka, jaunavīgāka, āda ir kļuvusi tvirtāka un ieguvusi veselīgas ādas starojumu, uzskatu, ka krēms ir labs.

Madara Soothing Deodorant, kura smarža man tik ļoti patīk, šoreiz tā ir daudz baudāmāka, sievišķīgāka un liegākā, kā iepriekšējam produktam, kā arī,  šis produkts nesavelk un nededzina maigo padušu ādu, kas ir ļoti liels pluss. Interesanti tā to aprakstīt, bet jūtu izteiktu kopšanu un mitrināšanu ( labā nozīmē). Šobrīd  periodiski lietojot šo produktu varu teikt, ka viņš ir vairāk piemērots sievietēm kurām nav nepieciešamības lietot stipros produktus. Es šo produktu lietoju lielākoties dienās, kad uzturos vairāk pa mājām, savas 7h viņš liek justies svaigai un koptai, pēcāk, gan prasās atsvaidzināties.

Madara Plum Plum Lūpu balzāms - manu lielu prieku, tas smaržo pec plūmēm- jā! Super! prieks jo šī ir mana mīļākā aroma kompozīcija Madaras produktos. Lietojot šō lūpu balzāmu - lūpas jūtās mitrinātas, pabarotas, bet ne lipīgas, manuprāt ļoti labs lūpu produkts, kurš balancē uz robežas starp mitrinošo un barojošo lūpu balzāmu.

Kopumā varu teikt, ka turpināšu testēt šos produktus,  lai pēcāk par katru no tiem sniegtu plašāku atsauksmi. Es ar nepiecietīu gaidu Pavasara Skaistumpaku! Ļoti gribās tur sagaidīt kādu ķermeņa produktu un varbūt jaunu sejas toniku, vai pat uzlabotu acu krēmu.

Iespēja pasūtīt skaistuma paku uz pavasari https://www.madaracosmetics.lv/lv/veikals/popularakie/madara-insider-skaistumpaka-pavasaris-2017

Lai forša diena!
Ilze

4 komentāri

  1. Tie produkti kastītēs ir pilnizmēra?
    Forši, ka ir uzradusies jauna vietējā kastīte.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā! Pilna izmēra jaunākie produkti, kuri tik pēc laika ienāks tirgū ;)

      Dzēst
  2. Es nepasūtīju vairs nākošās kastītes. Vēl jau ir laiks ja nu kas pārdomāt, bet pēc lielās vilšanās pavasara pakā, man nebija īpaši vispār nekādas īpašas sajūtas par šo. Jā, produkti tiešām labāki, bet man neliekas, ka dezodorants īstā lieta, kuram tur bija jābūt. Pie tam viņš jau nesola aizsardzību, tikai nomierina un normalizē. Tas pats kā smērēt krēmu padusēs :D lūpu balzams gan foršs un krēms ja nebūtu sausai ādai, arī būtu ok. Žēl, ka viņiem pirms pasūtīšanas nav anketas, kurs varētu norādīt savu ādas tipu, jo priekš kam man maksāt naudu par krēmu, kas paredzēt pirmajām grumbām un sausai ādai pietam?..

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma