Meklē blogā

FAIL: Skropstu Tušas

Caviņs skaistās!

Gribēju parunāt par produktiem, kuri īsti nav iederējušies manā kolekcijā, šobrīd īpaši vēlējos izcelt trīs tušas, kuras idejiski bija man piemērotas, bet dažādu faktoru summa padarīja tās par produktiem, kuri nav domāti man, jo priekš manis nedarbojās gana labi vai gluži nederēja pēc formulas. 
Tomēr, tas gan nenozīmē, ka uz jūsu skropstām tie nedarbosies, mēs esam tik dažādas un unikālas, tieši tāpēc skropstu tuša ir viens no grūtākajiem produktiem, pēc tonālajiem krēmiem, jo uz abiem šiem produktiem es lieku lielas cerības, kuras bieži vien neattaisnojās.
Pirms sāku vērtēt,  novērtēšu arī savas skropstas, īsam ieskatam - man ir vidējas skropstas, bet tas ir diezgan taisnas, vidēji garas un bez izteikta atliekuma, diezgan gaišas no dabas, tāpēc skropstu tuša ir vairāk nepieciešamība, lai man būtu redzamas acis.


Ko es sagaidu no tušas?

Es zinu, ka no tās nesagaidu kosmiskas pārvērtības, bet kādi 30% garākas un apjomīgākas skropstas būtu ļoti labs rezultāts, vēlams lai neveidojās kamoliņi un tuša nebirst, ja vel tušiņa lieliski tur atliekumu, tad kopumā ideāli. Man ir diezgan jutīgas acis, tāpēc vēlams tādu kas nekož un nekairina acis.
Varētu teikt, ka manas prasības nav kosmiskas? Domāju, ka jā, tāpēc  tušai nevajadzētu būt problēmai, it kā...

Gosh boombastic xxl volume mascara ( violetajā tonī) pati birstīte ir laba, bet  tušas formula ir kaut kas šausmīgs pārākā pakāpē - tā ir gēlīga struktūra, pirmo reizi atverot likās, ka viņa ir veca , bet tad tuvāk noskaidrojot sapratu, ka tā esot viņu īpašā gēl- veidīgā struktūra, kas it kā paredzot labāku noturību. Klājās vienkārši šausmas- kamoliņi, saķepušas skropstas, neko neatdala, parastā versija man patika, bet šī krāsainā tiešām nav laba  un maksā pietiekami  lai negribētu uz to  uzrauties.

Noņemšana - iet nost viegli,  arī  kā jau paredzēts gel veida tušai - sadaloties gabaliņos un tā kā  norūlējoties nost no skropstām.

Alternatīva krāsainai tušai kas darbojās -  H&M krāsainās tušas, kuras gan nav gēl veida, bet lieliski turas uz manām skropstām un padara tās redzamas.

Ieteikums - paliec zem krāsainās tušas kādu no bāzēm ( balto tušu, ir gan no eveline gan no essences ).

Max Factor wild mega volume mascara ( brūnā krāsa) diemžēl šī tuša nedarbojās uz manām acīm, neko nekrāsoja, bira, vispār uzskatu, ka  laikam jau bija veca, jo galīgi neklājās uz skropstām, kad kaut kāda veidā  tās sanāca uzkrāsot jau pēc  +- 30 min sāka birt, kuplumu nekādu nepiešķīra skropstiņām, žēl , jo Max Factor tušas man parasti der. Kā arī, šāda veida birstītes parasti  uz manām skropstām iedarbojās vienkārši fantastiski labi.

Noņemšana - ļoti viegli notīrījās, klasiskā veidā.

Alternatīva šādas birstītes tušai  - rimmel wonder'full wake me up mascara, kas ideāli atlieca un kupināja manas skropstas.

Gosh catchy eyes mascara - turējās diezgan pieklājīgi, bet nedeva nekādu efektu, neatlieca, nepacēla un vienkārši nederēja manām skropstām, aptuveni pēc mēneša lietošanas sāka birt. Esmu sapratusi, ka šāda veida birstītes neder manam acu tipam/ skropstām, jo neko neatliec, kaut gan krāsojot citus tās ļoti skaisti atliec skropstas. Identiska pieredze ar Catrice jauno tušiņu, kuru izmēģinot man nedeva vēlamo efektu,  bet citiem - tā izskatās vienkārši fantastiski labi!


Noņemšana - viegla, acis nekairināja, notīrās klasiskā veidā.

Alternatīva - neredzu alternatīvu, jo šāda veida birstītes laikam jau neder.  Varbūt Jūs ziniet ko ieteikt?


Lai forša diena!
Ilzux

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma