Meklē blogā

Essence Lūpu un Nagu laku jaunumi

Essence jau kādu laiku mūs priecē ar foršajām ilgnoturīgajām nagu lakām no The Gel sērijas, kuras ir kļuvušas par manām favorītēm, jau tik ilgu laiku cik vien tās ir pārdošanā, toņi ir super, klājums labs un pats labākais uz maniem nagiem spēj nodzīvot pat  piecas dienas, kas  jau ir vienkārši fenomenāli priekš tā, ka es nesēžu rokas klēpī salikusi, bet gan aktīvi  lietoju savas rokas,  uzkopjot, mazgājot utt.. nagu laka šajā gadījumā ir labs draugs, jo palīdz pasargāt nagus no ķīmiskajiem līdzekļiem.

Šobrīd spēlējos ar krāsām, kas ir divas manas mīļākās krāsas  violeta un tumšu ķiršu krāsa, šīs krāsas labi saspēlējās ar lūpu krāsu #24 velvet matt *ogu tonī, burvīgs un noslēpumains, ērti nēsājas uz lūpām, noturība -periodiski jāatjauno, noēdās pakāpeniski, bet toņa dēļ to var "pieciest" ;)


I love TRENDS nagu laka The metals #34 turn up the volume!* principā man patīk spīdīgas, metāliskas nagu lakas, bet šī atgādina par manu bērnību, tieši dēļ toņa, perlamutra metāliskā noskaņa- kārtīgs rozā blings uz nagiem, principā - kāpēc gan ne, ja patīk šāds tonis ;) Uzklājās ērti, klājot  divās kārtās ir pietiekami intensīva, turas trīs dienas uz nagiem, līdz sāk parādīties baltā maliņa naga galā. Gribēju pieminēt, ka šī nagu laka nožuva diezgan ātri, kas ir pluss.






Interesants jaunums ir  nostiprinoša nagu laka colour & care #02 I care for you*  laka, kuru nekad nebūtu izmēģinājusi, ja man nebūtu devuši tādu iespēju, jo nezināju, ka šāds tonis man piestāv, principā pārliecinājos, ka piestāv gan un ir pat interesants, kā pamats dažādiem dizainiem, kā ari, to var lietot vienu pašu - kā nostiprinošo līdzekli. Ražotajs min, ka šajā lakā ir dabiskas izcelsmes produkti, kuri nostiprina nagus, par šo ir grūti spriest, bet lietojot šo nagu laku, nagi jutās/izskatījās gana komfortabli.

2 in 1. bāze un virskārta*, šim produktam ir gēlīga struktūra, samērā bieza, klājās labi, bet  es īsti nemanīju, ka šis līdzeklis izteikti paildzinātu nagu lakas "dzīvi" uz nagiem. Lietoju kā bāzes kārtu, lai pasargātus nagus, tādā formā darbojās ļoti labi.

Essence Gummy touch top coat* – virskārta, kas padara nagus matētus un šo darbiņu paveic godam, jā - ir arī  mazliet gēlīga sajūta uz nagiem no šis virskārtas, esmu pamanījusi, ka vislabāk sadarbojās ar Essences nagu lakām, jo tad ir samērā ātra nožūšana. Lietoju ar citu zīmolu lakām tomēr  nācās gaidīt ilgāk, tāpēc tik bieži kā gribētos neizmantoju šo virskārtu.

Šadi ir mani ilgtestetie jaunumi no Essences plauktiņa

Ar siltiem sveicieniem
Ilzux


*Testa produkts


5 komentāri

  1. Hmm laikam tas jau nemaz nav slikti, ja peec 3 dienaam paraadaas 'baltaa malinja', labas nagulakas nobruzhaajas, bet sliktas nolobaas, tas taa peec manas pieredzes :)

    http://lapoudreblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, šis nagu lakas mani pārsteidz ar ilgmūžību :)
      p.s prieks, ka atkal rakstīsi, jau sekoju tev - bet kaut kur pazudi uz laiku ;)

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk viena šīs sērija Gel laka ļoti gaišā tonī, bet nekādi nevaru atrast ne toņa nosaukumu, ne numuru.. skaists gaiši rozā tonis, vasaras pedikīram noteikti būs tieši laikā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es laikam zinu kuru tu meklē 05 sweet as candy tonis, iegoglē, manuprāt tas ir tas tonītis, diežēl jāklāj trīs kārtas lai būtu tik rozā, ja klāj divās, tad gandrīz nemanāmi rozīgs ;)

      Dzēst
  3. Jā, tas laikam būs īstais - patiesi ir ļoti caurspīdīgs, bet man tas pat patīk, jo cauri spīd pašas nadziņi un laka tikai piedod gaišāku un koptāku izskatu :)

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma