Meklē blogā

Kastīte, kas iedvesmo - Look incredible Deluxe Beauty Box

Tomēr ļoti priecājos, ka turpinu  pasūtīt Lookincredible skaistuma kastīti, jo šī ir viena no retajām kastītēm, kuras saturs kaut  uz 80% attaisno manas cerības, kas ir ļoti jauki ;) Ja dzīvo UK tad šī kastīte ir īsts zelts, jo nav dārgā piegāde, kā  uz LV, bet ne par to soreiz.
Beidzot  mana saskarsme ar klientu apkalpošanas nodaļu ir nesusi savus augļus un beidzot manā skaistuma kastītē ir papildinājums ar sen gaidīto BareMinerals marvelous Mixie lūpu spīdumu, kas tik burvīgi maina savas nokrāsas un debešķīgi izskatās uz tumšas lūpu krāsas, tai piedodot savādu, mazliet mistisku mirdzumu - burvīgi.
.


Par kastītes sastāvu runājot, pirmais, kas ieleca acīs ir Elemis Pro- collagen hydra gel eye masks / uhu garš nosaukums/  bet šo Anti ageing produktu ar baudu izmēģināšu, šādas sejas maskas / acu maskas ir mani favorīti, jo ir ļoti ērtas uzklāšanā, labi turas un paralēli tam vel ir iespēja darīt papildus darbus, lielisks skaistuma palīgs pirms svarīgiem pasākumiem.

Benefit Ultra Plush lip gloss Hervana 15ml ( jā , jūs nepārlasījāties !!) ja godīgi, es nezinu, ko darīšu ar tāda tilpuma lūpu spīdumu?! "ģimenes paka" ?:D  saucās, izlieto pusi un pusi atstāj draudzenei? Nu nezinu.. :) Tonis jauks un ikdienišķs.

Clinique chubby stick / cheek colour balm / 6.gr./ #04 plumped up peony 
Interesants produkts, pirmais vaigu sārtums no šī zīmola, izskatās ļoti dabisks,  domāju, ka varēs lietot ikdienas grimos, kā arī, iespējams, atkal produkts, kurš ir pietiekami, lai kad apniks padalītos tālāk, tekstūra ļoti viegla, iztušējās vienmērīgi.

MM. esam nonākuši pie produkta, kurš man likās vissaistošākais šajā skaistuma kastītē un tas ir Too Faced La Creme lūpu krāsa 3gr. ar mitrinošajiem komponentiem, lotosa zieda ekstraktiem, toni #Bumbleberry , kas ir maigs ogains, vecrozā kurš nonācis rudens lapkritī un ieguvis mazliet piezemētāku noti. Es vienmēr priecājos un izbaudu Too Faced produktus, jo mani uzrunā vienmēr pozitīvais un atraktīvais Jerrods Blandino, kas ir viens no ši zīmola radītājiem. 

Giorgio Armani eye pencil #05 1.2gr tonis interesats, gaisi zeltaini šampanieša brūns,  domāju, ka atradīšu pielietojumu šim zīmulītim, kaut arī, šis nav tas tonis, kas mani īpaši sajūsminātu. Par noturību, neredzu nekādu īpašo, ņemot vērā, ka ļoti viegli nogāja no rokas, kad  izmēģināju toni apakšdelma.

Kopumā varu teikt, ka šī kastīte ir ļoti izdevusies, gluži , nākamā.. kuru jau esmu saņēmusi! ;)





2 komentāri

  1. Labs saturs no zināmiem un cienījamiem zīmoliem.. Kaut kā daudz lūpu produktu vienā reizē.. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, tas priecē šajā kastītē.. lūpu produkti gana daudz :D lielais šoks man ir par Too Faced lupu krāsas uzvedību un nenoturību :( godigi sakot, tāda pati noturība kā Essences letajām lūpenēm ( arī viņu mitrinošais efekts man patik) bet biju gaidījusi ko vairāk no šis lūpu krāsas...

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma