Meklē blogā

Lookfantastic Beauty box #LFBDAY

Kārtēja skaistuma kastīte no Lookfantastic ir atnākusi #lfbday, šoreiz arī šī ir tematiskā kastīte, kas ir izveidota dēļ LF kastīšu servisa gadadienas, kas man lika domāt, ka šī būs daudz īpašāka un interesantāka, nekā iepriekšējās kastītes. Īsti šo ieinteresētību un kaislību uz kastīti nesajutu, bet iespējams neskatījos tik dziļi, nezinu, vai tiešām man ir apnikušas kastītes. 
Jebkurā gadījumā - turpmāk vairs tās neabonēšu regulāri, bet gan gaidīšu vai man patiks saturs un tad sūtīšu, tā izvairoties no nevajadzīgiem 20euro izdevumiem :D
LFbeautybox šo sēriju pamato - ka visi produkti, kuri ir iekļauti šajā kastītē,  ļaus nosvinēt šo gadadienu kopā ar viņiem, būt savā labākajā formā  taisoties uz ballīti.
 .

Redz kāda ballīte te sanāk:

Šampūna paraudziņš Christophe Robin Purifying shampoo 75ml pietiks jau daudzām pirms- ballītēm :D bet ja nopietni, jauks šampūns bez parabēniem, silikoniem un citiem zvēriem, smaržo pēc vīriešu smaržām, bet saka, ka šajā produktā ir ķiršu ekstrakti..

Bliss body butter 30ml un ar citrona smaržu -liels bija mans brīnums, ka tomēr, šis produkts smaržo ļoti jauki, jo citrona smarža ir tā ar ko ir jāuzmanās, ņemot vērā, ka bieži vien tā sanāk ļoti ķīmiska un nepatīkama. Šī smarža un mitrinošā sajūta man iepatikās, sāku lūkoties pilna izmēra produkta iegādei.

Gatineau acu maska vienai reizei - kaut kā man šis maskas nepatika, būs jāatdod mammai, šīs te brīnumiņš saturot 5% kalogēna.

Lord & Berry acu zīmuļa miniatūra 0.7g #1153 Strobing Pencil - zīmulītis izgaismošanai, protams, es jau iesmeju par izgaismošanas vēsmām, kā ari, kā tas tiek izcelts , lai paceltu produkta pārdošanas apgriezienus, bet jāsaka jauks zīmulītis rozīgā šampanieša tonītī.

BareMinerals  1.5gr mini lūpu krāsa,  #get ready ikdienišķs tonītis un jauka tekstūra, kuru gan mazliet izjauca mana kaķīša vēlme notestēt to, kad fotografēju kastīti un tās saturu, nezinu kādā veidā, bet viņš lūpu krāsu aizķeksēja aiz sava garā naga un ņēmās to nogaršot, protams, es kā kārtīgs saimnieks ņēmu to fotografēt- no smiekliem spurdzu tāpēc bildes tādas miglainas :D (instagrammā jau ieliku bildi ar šo gadījumu, jā tas sārtais priekšmets pie kaķīša purniņa ir lūpu krāsa!)


BB krēms, viennozīmīgi forša un noderīga lietiņa, ja to skatās ballītes griezumā :) Argan multi tone BB cream 10ml  jauks BB krēms, ļoti viegls savā sedzamībā, bet patīkams ādai, tonis ari  tīri notrāpīts, kā pēc vasaras perioda.

Kopumā jauka kastīte, bet man emocijas neraisīja tādas, kā sākumā :(
Ļoti žēl, ka vairs nepievieno modes žurnālus, tie bija jauki papildinājumi

lai forša diena!
Ilzux


2 komentāri

  1. Šī kastīte ir jau otra vilšanās šogad. Atēdusies neesmu, jo citādi pavasarī nebūtu paņēmusi abonementu. Pavasarī 3 kastītes bija riktīgi labas. Cerēju uz dzimšanas dienas kastīti. Starpcitu, novembrī vienmēr labas.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma