Meklē blogā

Catrice Izgaismojam, konturējam & lūpu produkti

Caviņas, meitenes!

Kā jau biju solījusi, iepazīstināšu ar Catrice jaunumiem, kārtējie jaunumi ir klāt un man bija ļoti interesanti tost testēt. Cik saprotu šī ir limitētā kolekcija, kurai vajadzēja iznākt šobrid, vasaras beigās ( ehh, liekās, ka ārā jau rudens ) esmu testējusi jau paris mēnešus, tāpēc man ir viedoklis, ar kuru gribu padalīties.

 Ar aizrautību pieķeroties konturēšanas paletei, lielām cerībām uz budžeta klases līdzekļiem sāku testēt jo es ticu, ka var būt samērā lietojami ikdienas produkti arī no budžeta klases, savā ziņā ir tāds azarts meklēt ko foršu un ar jums padalīties.
Konturēšanas tonis ir mazliet starp silto un vēso tonālu, nepārcenšoties un nelietojot pārāk daudz ir iespējams konturēt seju, bet tomēr vairāk ir jūtams siltais apakštonis, kas ir jāņem vērā. Izgaismotājs viegls, neuzbāzīgs mirdzums, kas tiesām ir noderīgs ikdienas izgaismošanai, bez lieka wow spuldzītes efekta uz vaigu kauliem.
Vaigu sārtums, kaut kā man nepatika, deļ toņa, īsti nebija mans tonis, protams, lietojams, bet man vairāk patiktu vel vairāk persiku krāsas vaigu sārtums.
Paletes pieejamas divos toņos manējā ir  C01 Pale Perfectionist


Catrice Lip contour & colour  & -lūpu krāsas + spīdums divi vienā ir ļoti labs produkts, lūpu zīmulītis – lūpu krāsa ir labi sedzoša un ar to var piekoriģēt lūpu formu, spīdums – lūpu krāsa ir vidēji bieza, labi klājas un nesājās. Kopumā man patika produkts, bet, protams, ka lūpu spīdums ir jūtams uz lūpām ar to ir jārēķinās. Prognozeju, ka so produktu lietošu tikai zīmulīša daļu, kas man liekās ļoti forsa.Pieejama divos toņos C01 Nude C02 Rosewood. Noturība vidēja, spīdums  diezgan ātri noēdās no lūpām.
tikai zimulīša daļa


kopa ar spīdumu














Catrice Highlighting stick #001 Gentle Glow –krēmveida stika izgaismotājs, kas iztušējoties pārvēršas puderveida produktā, klājas ļoti skaisti , viņam piemīt zeltaini – balts mirdzums, kas gan ir intensīvāks, nekā viņu pūderveida izgaismotājiem, bet sausākai un normālai ādai šis produkts patiks, jo vieglais krēmīgums ir jūtams arī pēc iztušēšanas, kas gan nav smags, bet uz taukainas ādas var just
Kopumā ikdienas produkts, ko es lietoju zem tonālā krēma, tā iegūstot pavisam maigu un dabisku efektu, lietojot virs tonālā krēma  efekts ir izteiksmīgāks un šeit jau ir runa par kārtīgu shine efektu.


Runājot par konturēšanu „mitrā veidā” uz skatuves nāk Catrice Contouring cream paletīte, ar spogulīti, jāsaka, ka šeit toņi ir izdevušies un man patīk pati konsistence, kas kūst kā sviests uz ādas, forši, viegli un neuzkrītoši radot dabisku ēnu, jo krēmveida produkts ir samēra vēsa tonāla, bet ne tik vēsa lai to nevarētu lietot arī silta tonāla īpašnieces.  Gaisma un ēna šajā paletē ir bez mirdzumiem un spīdumiem, lieliski piemērota lai konturētu ādu tām meitenēm, kurām nepatīk smagie tonālie krēmi, jo šī produkta struktūra ir diezgan viegla.

Konturēšanas ota - šis ir budžeta klases kārums, ar viņu ir iespējams sakonturēt seju diezgan normāli, nav pati mīkstākā no otam, kas redzētas, bet "iesēdināt vaigu kaulus" ar šo otiņu var visnotāļ labi ;)
Kopskatu atrādiju arī savā instagram kontā:
Tadi ir limitētās kolekcijas jaunumi un kopumā man viņi likas gana veiksmīģi, lai ieteiktu jums aiziet un apskatīt tos tuvāk!

Ilzux


4 komentāri

  1. Kur var otu iegādāties? Cik reizes esmu bijusi Drogās, neesmu nevienu redzējusi. Noderīgs raksts! :))

    AtbildētDzēst
  2. Lūpu zīmulīši izskatās interesanti :) Forši, ka zīmoli eksperimentē ar noformējumu, lai nepaliek garlaicīgi :)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti patīk lūpu produkti no šis kolekcijas, kā arī zīmulis-izgaismotājs :). Palete, manuprāt, galīgi garam.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma