Meklē blogā

Lookfantastic beauty box #lfbestofbritish

 Lookfantastic beauty box speciālā izlaiduma kastīte #lfbestofbritish ja godīgi ši kastīte lika man vilties, galīgi neinteresanta un īpaši mani neuzrunāja ja vien tikai viens produkts, es pat nezinu vai ir vērts katru mēnesi maksāt 20euro par lietām, kas galu galā neinteresē tik ļoti.


Pirmais produkts ir Ren anti-pollution mist 9ml, kurš radīts lai pasargātu ādu no oksidatīvā stresa un īpaši piemērots pilsētu iedzīvotājiem, produkts ir ar cinku, kas pats par sevi ir labs ādai un mazina iekaisumus, vai šis produkts man šobrīd ir interesējošs? Laikam jau nē!

Otrs tāda paša tipa līdzeklis no Bloom and Blossom 40ml sprejs, kas atsvaidzina sejas ādu, palīdz to pasargāt un atjaunot ādu, kā ari mazināt grumbas un visādi citādi palīdzēt izskatīties par desmit gadiem jaunākai. 

Matu produkti, kas, protams, ir kaut kas ļoti ierasts šajā kastītē, gandrīz vienmēr ir kāds no tiem, kas tiek pasniegts, kā panaceja matu kopšanā. Percy & reed wonder balm 30ml sola savaldīt matus pirms veidošanas, nogludināt un padarīt tos mirdzošus, kā jau vairākums šādu produktu, arī šis produkts strādā labi, bet neradīja nekādu mega sajūsmu.

Tagad pievēršoties produktiem, kuri mani iepriecināja daudz vairāk, kā pirmais tas ir  lūpu balzāms no Bee Good vanilla & Honey lūpu balzāms 10ml  produkts, kas savā sastāvā ir ļoti labs un smaržo brīnišķīgi, principā ar šādu produktu nav iespējams nokļūdīties.

Renu lip and eye active lift 7ml  šo produktu noteikti izmēģināšu uz savām acu grumbām cerot un labu efektu, vismaz šādus produktus man ir interesanti mēģināt, sastāvā ir manīts silikons, tāpēc ir skaidrs no kuras puses vēji pūš un kāpēc būs labs efekts.

Balance me congested skin serum 7ml , šīs ir viens no tiem zīmoliem, kurš man interesē visvairāk, jo viņa produkti nekad nav likuši vilties, principā, ja es negribētu izmēģināt vel jaunus produktus pārietu daļēji uz viņu piedāvāto sortimentu, jo viņš ir ļoti labs dēļ sava sastāva. Šis konkrētais produkts palīdzēs cīnīties ar pumpiņām un citiem nepatīkamiem pārsteigumiem nekairinot ādu - izklausās ļoti labi.

Trīs neinteresējošie pret Trīs produktiem, kas interesē..
Esmu pārdomās, bet jaunā kastīte jau ceļo pie manis..


Ilzux


Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma