Meklē blogā

Perfekti kopā, bet lieliski atsevišķi - L`Oreal Unlimited mascara & Paradise Primer

Sveicieni šodienā

Lielisks, skaists un saulains rudens, kurš gan priekš manis negaidīts, bet jā, es neesmu rudens cilvēks, tomēr šādā labā laikā sanāk biežāk krāsoties un pucēties. Pagaidām diezgan veiksmīgi paspēju nesamirkt un baudīt pastaigas, pat ja neizceļu acis ar ēnām, bieži lietoju tušu, tāpēc manā redzes laukā nonākuši divi produkti kuri ir kā radīti viens priekš otra.
Sākšu ar to, ka jūs jau zināt, ka uz savām skropstām lietoju dažādas bāzes, kas apaudzē manas īsās skropstiņas ar piemērota garuma bāzīti, lai skropstu tušas izskatītos lieliski. Esmu mēģinājusi dažādu cenu kategoriju bāzes, sākot no ļoti dārgām, beidzot ar budžetam draudzīgām versijām. Lielākoties šīs bāzes strādā labi, bet vienīgais ar ko tās atšķiras ir  to spēja sadalīt skropstiņas vai arī nespēja to izdarīt, kā arī, no Tarte bāzes man sāka birt skropstu tuša, bet iespējams, tā bija formulu nesakritība.
Ko es gaidīju no šīs L`Oreal paradise Primer Extatic ?
 Pagarināt, atdalīt un padarīt skropstas daudz biezākas, tad vel vēlme lai tās kļūtu dikti garas. Kārtējās kosmiskās ekspektācijas no kosmētikas produkta, bet tomēr, tā jau ir vienmēr, kad izvēlies  izmēģināt kādu produktu, ceri uz pašu labāko rezultātu.
Atverot iepakojumu, pamanīju ka viņai ir klasiska birstīte, kas ir lieliski, jo ar šādu man vienmēr izdodas pilnībā noklāt visas skropstiņas. Konsistence ir vidēji bieza, pats produkts uz birstītes paņemas vidēji daudz, tieši tik cik nepieciešams. L`Oreal paradise primer extatic nepiemīt nekāds specifisks aromāts un tā nerada nekādu kairinājumu. Klāju vienā kārtā un  pēc brītiņa uzslāņoju, jo vienā kartiņā manuprāt ir uzklāts pārāk maz produkta.
Skropstas nesalipina, bet man par nožēlu nepagarina līdz debesīm, drīzak piešķir apjomu, tāpēc tās, kurām ir svarīgs apjoms, tas ir  lielisks produkts. Pārāk negaidot uzslāņoju skropstu tušu, kas labi "saķeras" ar bāzi, visas dienas laikā nenovēroju nekādu biršanu, beršanu vai citu nevēlamu blakusefektu.
Šo bāzi es kombinēju ar L`Oreal Unlimited mascara ar ļoti interesanto, kustīgo rokturi, kuru var ieliekt, bet cik es saprotu, šī doma ir paņemta no vizāžistiem, kad kraso skropstiņas no diviem pretējiem virzieniem. Protams, ka to ir iespējams izdarīt, jo kātiņš ieliecās, tāpēc vari piekļūt ārējām skropstām no iekšējā kaktiņa un otrādāk. Ideja tiešām ir ļoti forša un noderīga arī priekš manis, lai  ērtāk uzkrāsotu skropstas.
Manuprāt šī tuša vairāk dod apjomu,  nekā pagarinošo efektu, kombinējot ar iepriekš minēto bāzi, tā dod izteiktu, melnu skropstu līniju, kas izceļ acis. Domājams, ka ikdienas meikapiem šī tuša noder lieliski, īpaši, ja tev patīk izcelt acis. Tušas birstīte ir konusveida, silikona sariņu birstīte, kas gan nav mans favorīts, jo diezgan ilgi mocījos ar Nars tušu dēļ šī paša iemesla, ka pie tādas ir jāpierod.  Lietojot viņu jau kādu laiku es esmu pie tās pietiekami pieradusi, lai spētu novērtēt tās iespēju nesalipināt skropstiņas, bet tās pilnvērtīgi izcelt.
.
Uzskatu, ka šī tuša ļoti patiks tām, kurām ir aktuāls izteikts apjoms, ogļu melnas skropstas, kā arī formula, kura nebirst un neizsmērējās.
Tomēr, jau kādu laiku gribēju ar jums parunāt par to, ka bieži vien sievietes, kurām ir tāda pati acs forma, kā man, tas ir ka plakstiņš ir tā kā noslīdējis, cieš no jebkuras tušas, kuru uzklāj. Parasti tas rodas no tā, ka netiek lietotas acu ēnas, jo ja ir noslīdējis plakstiņš ( kas ir fizioloģiska iezīme, ne tikai vecuma īpatnība) tad obligāti, lai arī kā negribētos ir jāuzklāj acu ēnas, kaut vai miesas tonī, jo tas radīs barjeru starp skropstām, kuras dabiski atduras plakstiņā.  Ja vel ir izteikti taukaini plakstiņi, tad jālieto acu ēnu bāze kombinācijā ar ēnām.
Savādāk ir nācies dzirdēt negatīvas atsauksmes par produktiem, kuri ir patiešām labi, jo nav ņemts vērā šis te knifiņš. Vel esmu pamanījusi, ka bieži sievietes uzklāj ļoti treknu acu krēmu un tad fiksi uzklājot tušu pamana, ka tā nomali neturas pie apakšējām skropstām. Arī šī ir tipiskā neveiksme, kuru var nepieļaut ļaujot krēmam uzsūkties, kā arī neklājot to tik tuvu acīm, ka noklāj skropstas.

Varbūt varat padalīties kādas vel ir problēmas lietojot skropstu tušas? Ja es zināšu risinājumu, noteikti ieteikšu!

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma