Meklē blogā

Produkti no Kiehl`s kurus iesaku

Sveicieni šodienā

Pavisam drīz 4. Oktobrī Kiehl`s veikalā būs iespēja iegādāties produktus ar 20% atlaidi, tāpēc es iedomājos, ka Jums būtu interesanti uzzināt kādi ir mani favorīti, kurus es esmu mēģinājusi, bet kuri ir tik ļoti iekrituši sirdī, ka tos varu ieteikt iegādāties atkārtoti.
Kiehl`s zīmols ir viens no retajiem zīmoliem, kuru produkti pilda uz sevi liktās cerības, jo katrs no tiem veic to funkciju, kas viņiem paredzēta. Patīk, kad skaidri un gaiši vari saprast, ka mitrinošais krēms tiešām mitrinās, bet viņam nepiešķir tādas funkcijas, kuras viņš nav spējīgs piepildīt - tā iegūsti produktus, kuri tiešām ir kvalitatīvi, kuri neliek vilties.
Tuvojās vēsāks laiks un noteikti es kā vienu no saviem favorītiem iesaku klasisko krēmu Kiehl`s 
Ultra Facial Cream kurš lieliski tiek galā ar vēsāku laiku, padara ādu maigu un aizsargātu. Šis ir vienīgais krēms, ko varu lietot ziemā un zinu, ka mani vaigi nepaliks sarkani, kā tas mēdz būt ja ziemā neuzklāj tonālo krēmu. Man ir izteikti jutīga āda uz temperatūras maiņām, bet šī krēma sastāvā ir Antarcticin, kurš spēj mitrināt ādu pat ļoti zemās temperatūras neradot šo nepatīkamo sejas ādas salšanu, kura mēdz būt, kad rudens/ziemas periodā izej uz ielas ar mitrinošo sejas krēmu. Kaut arī  priekš mana ādas tipa šis krēms ir gana barojošs, to uzklāju ļoti maz un tas nerada nevēlamo spīdumu. Ļoti iesaku!
Produkts, kurš ir ļoti efektīvs ir Kiehl`s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate, viens no maniem favorītiem, jo satur stabilo C vitamīna formu, kas ir daudz efektīvāka, palīdz veiksmīgi mazināt grumbiņas un kopumā uzlabo ādas tvirtumu, izlīdzina ādas toni. Vairāk varat palasīt izvērstajā atsauksmē, kur stāstu arī par C vitamīna acu krēmu, mans domas joprojām nav mainījušās, ļoti patīk, tāpēc iesaku iegādāties.
Ikonisks produkts, par kuru vel neesmu rakstījusi, kaut tas ir manos favorītos jau gandrīz mūžību
Creamy Eye Treatment with Avocado  no Kiehl`s - kas var būt lieliskāks par barojošu avokado krēmu, kuru uzklāju kā masku apkārt acīm, kad nepieciešama papildus barošana. Viens no retajiem krēmiem, kas nerada tūsku, bet tiešām pabaro un padara ādu veselīgāku. Tas nav anti age produkts, bet tā darbība pateicoties avokado eļļai, šī sviestam ir lieliska. Piemērots visām vecuma grupām, visiem kam ir nepieciešama lieliska ādas kopšana, kas nomierina, atjauno.
Calendula & Aloe Soothing Hydration Mask viena no manām mīļākajam sejas maskām no Kiehl`s sortimenta, lieliska dažādos līmeņos. Maska kas mitrina, tā ir viena no tām, kuru vari uzlikt uz piecām minūtēm un iegūt zibenīgu atsvaidzinošu, mitrinošu rezultātu. Turpinu lietot un iesaku jo tā lieliski sadarbojās ar taukainu ādas tipu, mazina iekaisumus, pūtītes un neaizsprosto poras.
Viens no maniem mīļākajiem sejas mazgāšanas līdzekļiem ir Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash jo tas lieliski tiek galā ar manas ādas vajadzībām,  mazinot iekaisīgus procesus, kuri, diemžēl ir taukainas ādas blakusefekts. Esmu izmēģinājusi arī citus attīrošos līdzekļus, bet kaut kā visu laiku atgriežos pie šī sejas mazgāšanas līdzekļa - tā ir mīlestība uz mūžu!
Tomēr gribās parunāt par vel vienu sejas masku, zinu, ka  es esmu slinkais masku lietotājs, tāpēc man patīk viss, kas ir efektīvs, ātri un ērti lietojams, tāda ir  Ginger Leaf & Hibiscus Firming Mask no Kiehl`s kura ir nakts maska ar anti age darbību. Tieši tā - uzklāj, ej gulēt un pamosties ar skaistu, mirdzošu un atpūtušos ādu. Lielisks produkts, kurš tiešām darbojās - pirmais ko sajūtu ir izteikts liftinga efekts, no rīta āda ir ļoti veselīga pat ja gulēto stundu skaits nav tuvu astoņām. Noteikti iesaku izmēģināt - iemīlēsities!

Tādi ir mani top produkti, kuros ir vērts ieguldīt, kurus labprāt iegādātos ar  20% atlaidi, cik noprotu šāda akcija ir tikai T/C Stockmann 4. Oktobrī, ka arī lasīju Kiehl`s instagrama kontā, ka pirkumam virs 100 eiro piemēros dāvaniņu!

Lai veiksmīgi
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma