Meklē blogā

Nyx mīlulīši acis, lūpas

Šie ir  Nyx produkti, kuri patīk, kā arī tie pēc kuriem es ilgi ilgojos, bet nebiju līdz šim dabūjusi notestēt, tā nu nācās ka Nyx  oficiālajā pasākumā daļu nopirku, bet daļa nāca kā dāvaniņa, kas bija interesanti, jo paņemu nosacīti „nederīgu” violetu konsileri, kam atradu labu veidu kā to izmantot – gaisinot ādu, bet nu, par visu pēc kārtas!


Sākšu ar konsileri, HD Photogenic Concealer Wand
 principā to paņēmu, jo gribēju saprast kāda ir Nyx produkta tekstūra, kā viņš pielīmējās pie ādas un kā mijiedarbojās ar manu taukaino ādu, kas bieži vien konsileriem ir izaicinājums. Sajūtas uzklājot ir labas, nosedz  diezgan labi, ātri nožūst un pielīmējās tur kur esmu to uzklājusi, jūtama sausinoša sajūta, tāpēc lietot to acu rajonā īsti negribas, bet tā, labs produkts, kuram atradu pielietojumu  gaisinot tonālo līdzekli, tajos rajonos kur gribējās izgaismotāju. Pumpas un citas nepilnības pārklāj labi, bet neliekās, ka labāk kā Catrice slavenais izgaismotājs..

Liquid Suede Cream Lipstick 4ml
Nopirku divos fantastiskos un ļoti redzamos toņos, violetā un fuksi rozā, kas izskatās tik intensīvi, dzidri, piesātināt, fantastiski skaisti produkti savā pigmentācijā, maigi matētā sajūtā uz lūpām. Es šos produktus gribēju jau kopš viņu iznākšanas, bet iekš Lv nesanāca nomedīt, no ASV sūtīt mazliet pārāk dārgi un tā es šo visu atliku, līdz beidzot viņi ir mani un man ir pilna laime. 
Tomēr paliekot kritiskākai man ir jāsaka, ka laime nav tik pilna kā gribētos, jo pēc uzklāšanas viņi mīl noēsties no lūpām, to iekšējām malām diezgan ātri, produkts ir jūtams uz lūpām, pavisam nav  skūpstu vai bučiņu drošs un jāuzmanās lai tas neatstāj kārtīgu nospiedumu uz visa ar ko saskārās lūpas. Pigments ir patiesi fantastisks, bet tekstūra man kaut kā nepārāk patīk tieši pēc pus stundas pēc uzklāšanas, liekas , ka nav īsti komfortabla nēsāšanai. Uzklāšanas problēmas neradīja, pats aplikātors bija diezgan piemērots manām lūpām. Diemžēl produkts ir bez aromāta, par ko ir mazliet zēl.

Nyx soft matte lip cream #copenhagen 8ml interesanti, ka iegūstot šo produktu, uz to neliku nekādas dižās cerības, jo biju mēģinājusi citus lūpu krēmus-krāsas un man nepārak patika klājums, kaut ari, pigmentācija arī tiem produktiem bija laba.
Šoreiz tas ir kas pilnīgi cits, jo uzklājot to ļoti plānā kārtā pigmentācija, klājums, sedzamība un komforts ko jutu uz lūpām ir vienkārši fantastisks, laba lūpas nesavelkoša tekstūra, kas ir pilnīgi matēta. Fantastiski skaists tonis – visām iesaku izmēģināt un to nomedīt. A! Jā! Šim produktam piemīt foršs aromāts, salds un kēksains.

Glam Liner Aqua Lux 3ml
Sudrabains laineris ar sudrabainām daļiņām, ļoti skaists, noturīgs laineris, kas labi klājās, komfortabli nēsājās, ļoti ērts savā darbībā un nekādus nepatīkamus pārsteigumus neradīja, tāpēc iesaku, ja vēlaties šāda tipa laineri, kaut gan, manuprāt, viņs ir līdzvērtīgs H&M laineriem par kuriem es dziļi fanoju dēļ vieglā klājuma un labās noturības uz maniem plakstiņiem.

NYX' Prismatic Single Eyeshadow #Mermaid 1.24gr – OMG! Mīlu! Tiešām, ļoti, ļoti skaists zaļgan- zils tonis, kas mainoties apgaismojumam mainās arī pats, dienas gaismā tas kļūst zilganākas, bet vakara un siltajā apgaismojumā zaļganākas. Šis tonis mani fascinē, tāpat kā klājums, tekstūra un tas, ka lieliski izmantoju tās arī mitrā veidā. Labas, kvalitatīvas ēnas ar savu odziņu, tieši krāsās.




Tādi ir mani jau pārbaudītie jaunumi ar Nyx produktiem, kuri īsti nav likuši vilties. Ļoti gribētos iegādāties vel kādus produktus, nagi niez un gaidu viņu ienākšanu Lv tirgū. Vēlos izmēģināt izgaismotāja paleti un HD tonālo līdzekli.


Bucas!
Ilzux

1 komentārs

  1. Es tā arī neko neesmu izmēģinājusi no gūtajiem labumiem pasākumā

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma