Meklē blogā

Look incredible Deluxe beauty box Junijs

Čaviņs, meitenes!

Esmu saņēmusi jau trešo lookincredible skaistuma kastīti, kas mani iepriecina, bet šoreiz atkal mazliet  sabēdināja, jo atkal iztrūka produkts, kas norādīts kā esošs kastīte - lūpu spīdums, centos sazināties ar pārdevēju, bet kaut kā netiek saņemta atbilde, mēģināšu vel reizīti, bet nu par pašiem produktiem, kuri man liekās dikti forši un kastīte ir savas cenas vērta, cerams, iztrūkstošo lūpu spīdumu kompensēs un būs pavisam jauki.


Esmu sajūsmā, jau otrais Nars produkts,  izskatās, ka drīz būs jānomaina savas klasiskās acu tušas uz ko foršāku, noteikti kā pirmo pieķeršos pie Nars audacious mascara#black moon acu tušas, kuru jau sen gribēju izmēģināt. Iepakojums mani fascinē- tekstūra ir matēta un tik baudāma pieskārieniem, laikam tas ir tas uz ko es uzķeros, man patīk baudīt šādas teksturas kosmētikas produktos.

Tarte multipleye lash enhancing primer - kaut kas līdzīgs, kā eveline tušiņa bāze, kas pārklāj skropstas ar gaišāku slāni uz kuras jau var uzslāņot jebkuru citu tušu, tā padarot skropstiņas izteiksmīgākas, kuplākas un atliektākas, izskatās, ka šis būs interesants eksperiments, jo šis produkts stimulējot ari skropstu augšanu.. dzīvos redzēs!

BareMinerals
produkti vienmēr manās acīs ir kvalitātes zīme un ķermeņa & sejas minerāli tonī #champagne crystal ir ļoti skaisti mirdzoši pigmenti, varbūt mazliet pa tumšu, bet kā bronzeris darbojās ļoti labi, kā arī ņemot vēra, ka tie ir kvalitatīvi pigmenti klājums, mirdzums un spēja iztušēties ir burvīga. Es sajūsmā par šo produktu, klāt pievienotā kabuki tipa ota ir ļoti maiga un patīkama pieskārienam.
Komplektā nāca ari  kosmētikas somiņa zeltainos toņos, bet to jau nekad nevar būt par daudz :)


Kopumā ļoti patīk šī skaistuma kastīte, ja neskaita mazo vilšanos ar lūpu spīduma iztrūkumu, kuru, cerams, man kompensēs. Turpināšu pasūtīt šo kastīti, tomēr otra lieta, kas man nepatika, ir  ilgie piegādes termiņi nāca uz LV gandrīz pus mēnesi, kas man likās kaut kas vājprātīgs.

Lai forša diena!
Ilzux

6 komentāri

  1. Kur un pa kādām naudiņām var pasūtīt? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. https://lookincredible.co.uk/products/look-incredible-deuxe-beauty-box pa 35 mārciņam + 8 mārciņas sūtīšana ;)

      Dzēst
  2. Interesanti. Nedzirdēju par tādu kasti :) Būs jāpameģinā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viņa forša, vismaz produkti interesanti un no "dārgā gala"

      Dzēst
  3. Salīdzinot ar iepriekšējām, šī man patiktu vismazāk, ja būtu sūtījusi

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, ka nevar salidzinat ar iepriekšējo, bet idejiski es vienmēr priecajos par katru Nars produktu :D

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma