Meklē blogā

L´Oreal Paris Paradise Extatic


Sveicieni šodienā!

Katru reizi, kad tiek  izlaista kāda  jauna skropstu tuša es sarosos un gribu to izmēģināt. Mana lielā dzīves problēma ir īsas skropstas, kurām nav izteikta izliekuma un kupluma. Tieši tāpēc es mīlu izmēģināt jaunākās skropstu tušas kuras sola man zilus brīnumus.

L´Oreal Paris Paradise Extatic - izreklamēta gan interneta plašumos,  gan citos mēdijos, tā piesaistīja manu uzmanību pirms tā nokļuva Latvijas tirgū. Gandrīz jau sāku to meklēt interneta veikalos, bet viņa parādījās vietējos kosmētikas veikalos.
Tušā esot līdz pat 200 sariņiem, kas gatavi izveidot fantastisku apjoumu, bagātināta ar rīcineļļu tā sola kopt skropstas un veicināt to augšanu, krēmīga formula un nekādas smērēšanās! Tas ir tas, ko sola ši tuša, bet vai viņa to tiesām paveic? Metos izmēģināt!

Mana atsauksme par šo L´Oreal Paradise Extatic tušu radās visai ātri, jo no pirmās uzklāšanas reizes es sapratu, ka esmu atradusi ko ļoti foršu.
Skropstu tušai ir klasiska, izliekta birstīte - mazliet atgādina viducī saplacinātu matu gumiju ( ticu, ka tā ir tikai mana personīgā asociācija ).  Skropstu tušas birstīte veidota no klasiska, sintētiska materiāla, liekās, ka atgriežas klasiskās vērtības, tikai uzlabotā versijā.
Formula tiešām ir krēmīga, paņemot vidēji daudz produkta, klājās vienmērīgi, pakāpeniski radot apjomu.  Interesanti, ka ir iespējams radīt apjomu, kā arī pagarināja arī apakšējās skropstas. Žūst diezgan ātri, var uzslāņot otro kārtu lai iegūtu maksimālu apjomu.
Man bija neierasti lietot tik krēmīgu formulu, jo bieži esmu lietojusi ļoti šķidras tušas, bet šī nav to skaitā.
L´Oreal Paradise Extatic noņemama pavisam viegli ar micelāro ūdeni, bet lietošanas laikā nebira un neizsmērējās, izturēja rudens lietaino testu.

Manas skropstas bez tušas:.

Ar  L´Oreal Paradise Extatic:.
Kopumā iesaku L´Oreal Paradise Extatic ,ja tev ir tikpat īsas skropstas, kā man, tad noteikti, ka jutīsi efektu! Bet ja tev ir normāls skropstu apjoms ar šo tušu iegūsi ievērības cienīgu apjomu.

Lai skaista diena!
Ilze

*testa produkts

3 komentāri

  1. Pievienojos labajiem vārdiem par šo tušu. Beidzot manā kosmētikas plauktiņā ir tuša, kas vakarā izskatās tieši tāpat kā no rīta uzklāta! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām forša tuša, atgādina Too Faced tušu better than sex

      Dzēst
  2. Pēc laika lietošanas. No sākuma gribēju vainu novelt uz tirgotāju, bet, t.k. tuša tika pirkta slēgtā iepakojumā, nolēmu pazondēt internetu. Un, izrādās, ne man vienīgai ir šī problēma. Tuša ir laba, bet sažūst nežēlīgi ātri. Mana Clinique waterproof vēl arī pēc 4 mēnešiem krāso kā pirmajā dienā, bet šī jau sagājusi vienā klucī. Neskatoties uz labo sākuma efektu, vairs nepirkšu tieši šī iemesla dēļ.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma