Meklē blogā

Atsauksme Siberika produkti: sejas attīrīšanai, kopšanai

Sveicieni šodienā!

Gribu  turpināt savā blogā vienu no vadlīnijām, par kurām labprāt rakstu - tie ir maciņam draudzīgi produkti, jo kā jau iepriekš esmu teikusi, man ir  interesanti meklēt pērles un testēt dažādu segmentu kopjošo kosmētiku. Esmu sapratusi, ka rakstu blogu kā priekš Jums mani lasītāji, kā arī priekš sevis. Labprāt dalos savā kaislībā uz kosmētiku to testējot un rakstot atsauksmi, padalos ar informāciju, kas  var Jūs informēt un ceru, ka arī palīdzēt izvēlēties sev nepieciešamo produktu.

Noteikti, ka esat pamanījuši veikalu tīklu Siberika http://www.siberika.lv/  šis veikalu tīkls ir bāzēts mikrorajonos un pārdod  neredzētu Krievijas kosmētiku, kuru jau daļu esat redzējuši citos veikalos.
Šeit tirgo tādus zīmolus kā: Planeta Organica, Eo Labaratorie, Natura Siberica, Organic Shop, tie ir tādi zīmoli, kurus jau esmu iepazinusi un kuri man patīk, jo satur dabiskās eļļas, tai skaitā ēteriskās eļļas, sviestus utt. Tieši tāpēc ķēros klāt Siberika.lv produktu testēšanai.

Sākšu ar produktu, kurš ir mans favorīts, kuru es pērku jau  vairāk par gadu tas ir EO Laboratorie natural & organic micelārais ūdens 200ml
Viens no foršākajiem dabiskajiem micelārajiem ūdeņiem kurus esmu lietojusi šajā cenu kategorijā, nekož acīs, labi noņem kosmētiku. Satur jūras ūdeni, 95% dabiskas izcelsmes ingredientus, tai skaitā rīsu proteīnus kuri lieliski izlīdzina sejas toni un mitrinošās vielas. Bez parabēniem un silikoniem, krāsvielām, konservantiem.
EO Laboratorie natural & organic micelārais ūdens, kurš tiks galā ar jebkādu kosmētiku, tikai mazliet grūtāk tiek galā ar ūdens noturīgo tušu, tai gan prasītos kāds divfāžu līdzeklis. Mitrinošais efekts ir  pietiekams, lai man patiktu lietot šo micelāro ūdeni tieši acu kosmētikas notīrīšanai. Nekņudina nedz acis, ne sejas ādu.
Iesaku šo produktu, ja vel neesi izmēģinājusi!

Kaut arī Natura Siberica zīmols man nav svešs, jo viņš ir sastopams arī citos veikalos, tomēr  nav nācies saskarties ar šo sejas krēmu.

Natura Siberica Blanc de Blancs Intense hyration day face cream ( visiem ādas tipiem) 50ml iepakojumā, ērtā, baudāmā dizainā un iepakojumā.
Pirmais ko sajutu atverot šo skaisto iepakojumu, saskaroties ar  produktu ir maigais balto ziedu aromāts, pēc uzklāšanas uz ādas tas saglabājās kādu laiciņu, pakāpeniski mazinoties.
Cik sapratu, tad šī produkta galvenais trumpis ir vīnogu kauliņu eļļa, Omega 6 , Pantenols tā nodrošinot optimālu mitrināšanu, īpaši piemērots nogurušai ādai, lai to vitalizētu, atjaunotu tās dabiskās aizsargspējas. Pasargātu to no mitruma zuduma un līdzsvarotu  nogurušu ādu.

Kamēr testēju šo produktu, kā dienas krēmu - sajutu ļoti klasisku, patīkamu mitrināšanu, bet es neteiktu, ka manai ādai nevajadzēja serumu zem šī krēma. Tiešām piemērots visiem ādas tipiem jo nav smagnējs, kaut arī, jūtams pirmās desmit minūtes, līdz pilnībā iesūcās sejas un dekoltē ādā.
Patīkams produkts ar jauku tekstūru, lieliski piemērots vecumā līdz 30 ja ir nepieciešama kāda anti age darbība, tad jāpadomā par kādu serumu.
Šis krēms būs labs pirkums kādai meitenei, kurai ir normāls līdz taukains ādas tips, kā ikdienas krēms.
Kopumā mana atsauksme pozitīva jo mitrinošo efektu es jutu, tāpat, kā vieglu barojošo efektu.

BB krēms no Bilka upgrape 65ml  viens no produktiem ar kuru īsti nesadraudzējos, bet kuru iemīlēja mana mamma, jo viņai patīk lietot tieši BB krēmus dēļ sava multifunkcionālā efekta.

Šajā BB krēmā tiek solīta ādas toņa uzlabošana, ekstrēma mitrināšana pateicoties dabiskajam šī sviestam, vīnogu ekstraktam un pantenolam. Kamēr hiāluronskābe mitrina, tikmēr ir padomāts arī par aizsardzību no UV stariem.
Par pēdējo nevaru neko teikt,jo man nav savas laboratorijas, lai to pārbaudītu, bet varu pateikt, ka manai mammai šis produkts patika, jo mitrināja un  nemanāmi izlīdzināja ādas toni.

Toties man tieši šī neesošā toņa klātbūtne bija tas, kas traucēja, jo neradīja pietiekami pilnu segumu, kā rezultātā nenoslēpa nepilnības ar kurām citi BB krēmi tiek galā.
Kārtējo reizi pārliecinos par to, kas vienam ļoti der, tas otram ne tik ļoti. Sapratu, ka nebūšu testa grupā šim produktam, bet mana mammīte gan - BB krēms ļoti ātri nožūst, sasūcās ādā, kļūst gandrīz nemanāms uz ādas, tam piemīt viegla saules krēma smarža, salda un ļoti klasiska.

Šis produkts patiks tiem, kuri vēlās nemanāmu BB krēma klātbūtni uz ādas, kā arī, kuriem patīk viegli mitrinošs, vitalizējošs BB krēms.

Mani ļoti ieinteresēja arī citi EO Laboratorie produkti,  kā arī būtu jāpapēta kādi Natura Siberica produkti. Īpaši uzrunā tieši dabiskās sastāvdaļas produktos, tāpēc jāpēta sastāvi un jāiet uz tuvāko Siberikas veikaliņu.

Vai iegriežaties šajā veikalā?
Ko man vel vajadzētu notestēt?

Lai skaista diena
Ilze

3 komentāri

  1. Man arī patika šis micelārais ūdens! Lietoju pirms kāda gada. Esmu lietojusi arī kādu no Natura Siberica acu zonas serumiem, tagad vairs neatceros,kuru tieši. It kā patika, taču atgriezos pie Dzintara acu zonas kopjošajiem līdzekļiem, jo man tie der labāk. Esmu lietojusi Planeta Organica matu kopjošos līdzekļus ar argana eļļu, patika, bija labi.

    AtbildētDzēst
  2. looks interesting ;) i've never heard about those brand

    xxx

    anna from http://www.mimundonormal.pl/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. There is an e-store www.siberika.eu which delivers through whole Europe (and especially in Poland ;)) or if you are interested in offline shopping you can always visit Siberika stores in Warsaw and Poznan.

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma