Meklē blogā

Anti Haul/ Produkti kurus neiesaku!

Sveicieni šodienā!

Izmēģinot daudz un dažādu kosmētiku, man kā kosmētikas mīlei un kaislīgai kosmētikas testētājai bieži rodas vēlme izmēģināt to zīmolu produktus, kuri nav pārdošanā Latvijā, tad nākās iegādāties vēlamo ar interneta veikalu starpniecību. Ir produkti, kuri ir izslavēti ārzemju blogos, jo es gluži kā jūs - papētu atsauksmes pirms iegādājos vēlamo, bet es skaidri apzinos, ka tas nav veiksmīgu pirkumu garants. Lai arī  cik ļoti to negribētos atzīt - tomēr, kosmētikas patikšana/ nepatikšana rodas personīgā sintēzē, kurā ir iesaistīts ādas tips, uzklāšanas tehnikas un ādas tonis ( tai skaitā apakštonis utt). Īsāk sakot - ne visiem viss der un klājās tik jauki,kā tas ir citiem. Jo ir  dekoratīvās kosmētikas produkti, kuri iegādāti Latvijas veikalos, paļaujoties uz ieteikumiem, bet ar kuriem diemžēl nesanāca sadarboties, lai arī kā es necenstos. Ir vel trešā neveiksmes formula-  labs produkts, bet šausmīgi neparocīgs iepakojums, kā rezultāta pašu produktu lieto pārāk reti, jo nav lielas vēlmes ķēpāties.

Atsauksme par produktiem, kuri man sagādāja vilšanos vairāk skaties video:

Lai forša diena!
Ilze



Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma