Meklē blogā

Atsauksme: Amway sadzīves ķīmija Home SA8 Baby & DISH DROPS

Sveicieni šodienā

Šī ir ļoti neierasta atsauksme manā blogā, bet es esmu uzsākusi kursu izmēģināt Amway produktus, lai saprastu ko šīs zīmols spēj piedāvāt arī sadzīves ķīmijā. Sākšu ar pirmo produktu, kurš ir veļas pulveris, izvēlējos pašu saudzējošāko ādai, jo man ir jutiga āda - lielakoties mazgāju veļu ar produktiem, kuri domāti jutigai ādai.

Īpaši izstrādāts bērniem, AMWAY HOME™ SA8™ BABY veļas mazgāšanas šķīduma koncentrāts ar mīkstinošu iedarbību ir lieliski piemērots drēbju mazgāšanai cilvēkiem ar jutīgu ādu, tajā pašā laikā rūpīgi iztīrot traipus no mazuļu drēbēm.

šis produkts radīja pārdomas, ja jau viņš ir piemērots bērnu drēbītem, tad lieliski noderēs arī man. Šis Amway home sa8 baby sola, ka viņš ir
• piemērots lietošanai jau no pirmās mazuļa dzīves dienas;
• īpaši izstrādāts drēbju mazgāšanai cilvēkiem ar jutīgu ādu;
• rūpīgi iztīra pat noturīgākos traipus un ieēdušos netīrumus;
• saudzīgs pret audumu un krāsām.
 Idejiski es piekritu tam, ka viņš noteikti nekairinās ādu, bet tam, ka šis līdzeklis būs gana spēcīgs lai attīŗītu ieēdušos traipus, tam es īsti neticēju. Man bija pateicīgi testa objekti, gultas veļa kurai bija traipi, kurus nevarēju izmazgātu jau mazgājot arī lielā temperatūrā  un blūzīte, uz kuras bija grima traips. Ierasti grima traipus izņemu ar micelāro ūdeni, bieži vien tas palīdz, bet diemžēl ne šim kokvilnas audumam.  Ieliku mazgāties, jā abus kopā - temperatūra 40 grādi, 40 min režīms, ko lietoju ikdienā, jo drēbes vienmēr mazģaju pēc uzvilkšanas, nekad nenēsāju atkārtoti nemazgātas drēbes.

Rezultāti: Es goda vārds neticēju, ka būs rezultāts! Bet... Rezultāts bija! Nopietni, meitenes, es neticēju savām acīm, traips pazudis, bet gultas veļa izskatījās kā jauna. Pētot sastāvu es nespēju pateikt, kas ir tas, kas attīra  tik labi, bet tas notiek. Ņemot vērā, ka pietiek ar 20ml uz veļas mašīnu, kas manuprāt ir wow ( jā man ir ūdens filtrs, kas mīkstina ūdeni, tāpēc tik ml)
Interesanti fakti ,ka ar vienu pudeli pietiekot 33 mazgāšanas reizēm! Produkts esot saudzīgs pret audumiem, krāsām, iedarbīgs jau 15 grādu temperatūrā.

Par to vai šis produkts pietiks 33 reizēm es noteikti ziņošu instagramā, visi pārējie solījumi ir piepildījušies.
Otrais mājas produkts, kuru izvēlējos izmēģināt ir izslavētais trauku mazgāšanas koncentrāts, biju par viņu dzirdējusi tik daudz labu atsauksmju, ka tas man lika vēlēties to izmēģināt.
Līdzeklis trauku mazgāšanai DISH DROPS kas pēc savas būtības ir koncentrēts trauku mazgāšanas līdzeklis ar man patīkamu, svaigu aromātu. 
Šis līdzeklis ir jāšķaida proporcijas viena daļa produkta, pret trim daļām ūdens ( 100ml produka atjauc ar  300ml ūdens, iegūst trauku mazgāšanas līdzekli)  izmantoju to dažādu trauku mazgāšanai, gan porcelāna, stikla un metāla trauku mazgāšanai. 

Pāris interesanti fakti:
Šķidrums trauku mazgāšanai DISH DROPS nesatur fosfātus, spēcīgas skābes/sārmus, kā arī hlora balinātājus, tādēļ tas neveicinās aļģu veidošanos ezeros, upēs un strautos.
84% aktīvo sastāvdaļu ir iegūti no dabīgām izejvielām.
Līdzeklis ir dermatoloģiski pārbaudīts, un tas pilnībā bioloģiski sadalās.
Augsta pH stabilitāte palīdz samazināt nepatīkamo smaku, kas rodas izlietnēs, sūkļos un citur.

Izmantojot šo produktu, nejutu nekādu alerģiju vai problēmas ar nagiem, jūs jau ziniet, ka bieža trauku mazgāšana var izsaukt naga plātnes sašķelšanos, bet lietojot šo produktu neko tādu nenovēroju. Efektīvs pret taukainiem, piekaltušiem traukiem, labi darbojās arī mērcējot piekaltušus katliņus utt.
Mazgā labi un tiešām nevaru sūdzēties - tāpēc iesaku arī šo produktu, ne velti biju dzirdējusi tik daudz labu atsauksmju.

Ļoti veiksmīga iepazīšanās ar šiem līdzekļiem, es domāju, ka noteikti vēlēšos izmēģināt vel kaut ko no sadzīves ķīmijas. 

Vairāk informācijas meklē https://www.amway-latvia.com/

Lai skaista diena!
Ilze

4 komentāri

  1. Droši var mēģināt liet pat mazāk kā 20ml :) es tik daudz leju pie pavisam pilnas veļas mašīnas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O paldies, ziniet, tā neierasti, ka vajag tik maz produkta ;)

      Dzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma