Meklē blogā

Mana pieredze Philips Lumea Prestige Fotoepilatoru

Sveicieni šodienā!

Iespējams, ka jau pamanījāt, ka es piedalījos kārtējā womstar.lv testā, kura centrālais testa objekts ir Philips fotoepilātors Lumea Prestige kurš sola lieliskus rezultātus arī mājas apstākļos. Šī bija mana pirmā saskare ar Philips Lumea Prestige Fotoepilatoru tāpēc es nezināju ko no viņa gaidīt, protams, ka mans cerības bija lielas!
Ādas toņa noteikšanas sensors lieliski pasargā no nevēlamajām blaknēm jo viņš precīzi nosaka cik gaiša/ tumša ir tava āda un ar kāda "stipruma" gaismas impulsu ir jāapstaro matiņa sakne, lai to ievestu miega fāzē ( mazinātu tā augšanu).
Šajā fotoepilātorā ir  vairāki uzgaļi, kuri ir maināmi un pielāgoti katrai ķermeņa zonai, lai iegūtu maksimālu rezultātu:

Kā man gāja detalizēti vari apskatīties atsauksmes video:

Lai lieliska diena!
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma