Meklē blogā

Kiehl`s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate serums un acu krems

Sveicieni šodienā

Ir pagājis pietiekami ilgs laiks, lai es varētu izteikt viedokli vai šis Kiehl`s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate c-vitamīna serums darbojās un kā viņš darbojās tieši uz manas ādas. Pēdējā laikā mana sejas āda ir atguvusies pēc ziemas un kā labs palīgs šajā procesā bija C -vitamīna koncentrāts.  Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate  es testēju jau sešas nedēļas. Es lietoju gan šo koncentrātu gan acu krēmu ar c vitamīnu no Kiehl`s tāpēc man nebija raizes, ka sejas koncentrāts varētu radīt nevēlamu kairinājumu, jo acu krēms to neradīja.
Pirms sākam runāt par serumu, mazliet parunāsim par manu ādas tipu- tā ir taukaina āda, man ir redzamas poras gan mazliet uz pieres, deguna,zoda. Mana āda vasarās paliek izteikti taukaina tāpēc mēdz iekaist, kā jau visiem, kuriem ir taukaina āda. Tomēr tā ir jutīga, īpaši vaigu rajonā reaģē uz kairinājumiem, temperatūras maiņām.

Īsumā gribu pastāstīt arī  par acu krēmu no Cvitamīna sērijas - gluži kā Kiehl`s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate  tas ir slēgtā traukā ar pumpīti, smaržo mazliet pēc C vitamīna, uzklājot ādai ap acīm rada vieglu kņudinošu sajūtu, kura pāriet pāris stundu laikā, bet tas nerada apsārtumu. Visizteiktāko efektu redzēju, kad krunciņas ap acīm kļuva mazāk redzamas, uzlabojās ādas tonis un acu rajons iegūst vieglu liftinga efektu. Patika šis krēms tāpēc ar prieku ķēros pie sejas seruma lietošanas.


Kiehl`s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate  sastāvs kļuvis vel jaudīgāks 12% C vitamīns + hialronskābe, kurš sola:
Mazināt grumbiņas
Uzlabot ādas toni, tekstūru, mazināt poras.
Hialronskabe strādā kā papildus ādas mitrinātājs

Pirms uzklāju produktu, es rēķinājos, ka šis ir C vitamīna produkts un viņam vienmēr ir jūtams sildošs, kņudinošs efekts. Tomēr pirmajās divās nedēļas gandrīz nemaz nejutu kņudinošo efektu, drīzāk sildošu, patīkamu sajūtu. Trešajā nedēļā brīžiem pakņudēja āda un tās tas turpinās, tomēr šis efekts pāriet apmēram pus stundā tāpēc netraucē.
Labi sadarbojās ar krēmiem, netraucē arī tonālajam līdzeklim un Spf jo ļoti ātri iesūcās, rada maigas ādas efektu.

Mani secinājumi lietojot  Kiehls`s Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

Pakāpeniski, dienu pēc dienas es redzēju uzlabojumus. Pēc pirmajām divām nedēļām es pamanīju, ka mans ādas tonis ir kļuvis vienmērīgāks, āda veselīgāka, mirdzošāka. Pēc četrām nedēļām es ieraudzīju ka grumbiņas uz pieres un ap lūpām nav tik izteiktas, kļuvušas daudz "seklākas" bet āda tvirtāka. Šis noteikti ir tas produkts, kurš darbojās pakāpeniski un tā efekts kļūst redzams jau pēc laika - tāpēc negaidiet, ka pirmajā diena viņš uzlabos grumbiņu stāvokli, bet ko jūs varat gaidīt jau pēc pirmajām reizēm ir tvirtāka, maigāka āda. Vienmērīga ādas toņa efekts ir redzams visai drīz. Šobrīd lietojot esmu pamanījusi, ka poras izskatās labāk, tās liekās daudz tīrākas un kļuvušas mazākas, sašaurinājušās.
Kā jau visi Kiehl`s produkti arī šie nav domāti konkrētam vecumam, tie ir radīti konkrētām ādas vajadzībām, tāpēc ja jums ir nepieciešams šāds vitamīnu kokteilis ādai droši izmēģiniet.
Manuprāt labs produkts, ja ir saderīgs ar ādas tipu, tā vai tā, iesaku aiziet uz T/C Spice un palūgt Kiehl`s veikaliņā paraudziņus, ticiet viņi dāsni padalīsies! Nav jāpērk kaķis maisā.

Lai skaista diena
Ilze






1 komentārs

  1. Man ir sausa pat dehidrēta āda. Kiehls C vit serums darbojas perfekti. Tonis izlīdzināts. Āda maiga, kā zīdainja dupsis. Par tām grumbaam. Es veel gaidu briinumu. (Pieres daljaa man ir paaris rievas) �� pats serums klaajot uz sejas it kaa pazuud. Taads samtains un ljoti patiikams. Ar vienu izpiedienu manai sejai nepietiek. Prasaas divus. Liidz ar to liekas ka tuubinja beigsies diezgan aaatri. �� Shim produktam varu nosaukt divus miinusus. Cena un aatrums kaadaa tas beidzas. Viss paareejais ir perfekti.

    AtbildētDzēst

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma