Meklē blogā

Atsauksme: Westlab atjaunojošs sāls ķermeņa skrubis ar Epsomas sāli

Sveicieni šodienā

Ķermeņa skrubis ir viens no tiem produktiem, kurš man ir aktuāls, lietoju to kā regulāru savu ķermeņa kopšanas rutīnas sastāvdaļu. Es uzskatu, ka tas ir lielisks veids, kā atbrīvot ādu no  atmirušajām ādas šūnām ikdienas rutīnā ieviešot spa procedūru, kas neaizņem daudz laika, bet sniedz baudījumu ne tikai ķermenim, bet aŗī sajūtām.

Runājot par skrubjiem, tie mēdz būt gan cukura, gan sāls skrubji, ierasti sāls skrubji ir daudz aktīvāki, raupjāki. Es pati esmu veidojusi skrubjus  izmantojot dabiskās izejvielas, visbiežāk tas bija Himalaju sāls vai brūnais cukurs un dažādu vērtīgo eļļu kombinācijas. Tomēr tas prasa daudz dažādu ēterisko eļļu, kā arī vērtīgas eļļas un bāzes eļļas - tāpēc jau kādu laiku izvēlos iegādāties jau gatavus produktus.
Ierasti izmeklēju ko interesantu, kad ieraudziju šo Westlab skrubi lavandas.lv eko veikalā, sapratu, ka vēlos to izmēģināt jo viņa sastāvā ir 100% epsomas sāls.
Epsiomas sals unialitāte ir tā sastāvs, kurā ir liels magnija, sēra saturs, kā arī tam piemīt antibakteriāla iedarbība. Šis sāls palīdz atbrīvot saspringumu, mazina iekaisumu un lieliski noder kā antibakteriāls līdzeklis kāju vaniņās- mazina kāju svīšanu un nepatīkamo aromātu.

Uz ķermeņa ādu šis produkts iedarbojās vitalizējoši, kaut arī paša eksfoliējošās daļiņas nav tik asas kā jūras sālim, tas palīdz uzlabot ādas tvirtumu un es esmu iecienījusi to lietot kā Spa procedūru ķermenim.
Westlab atjaunojošs sāls ķermeņa skrubis ar Epsomas sāļa sastāvs:
Epsomas sāls (magnija sulfāts), rīsu kliju eļļa, vīnogu kauliņu eļļa, aprikožu kauliņu eļļa, E vitamīns (tokoferols), lavandas eļļa, ciedru eļļa, ilang-ilang eļļa, levzejas eļļa, laima eļļa, rožu eļļa.

Eļļas ir patiešām vērtīgas un izmeklētas, kā arī sniedz ne tikai aroma baudījumu, bet lieliski uzlabo ādu. Izmantoju šo sāli priekš manikīra vannītēm, pielieku ēdamkaroti skrubja un paturu nadziņus, pabarojot, stiprinot to struktūru. Esmu izmantojusi arī pēdu vanniņām, manuprāt lieliski risina pēdu svīšanas jautājumu. Cik es varēju tik izmantoju dažādus veidus, lai pārliecinātos vai tiešām epsomas sāls ir tik unikāls, kā par viņu raksta. Varu secināt, ka nē - visas pasaules slimības ar to neizārstēsi, bet ķermeņa tvirtumu un nagu stiprinošo efektu es izjūtu pilnībā.

Pamanīju,ka Lavandas.lv šobrīd ir atlaide šim srubim maksā 9 euro

Lai forša diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma