Meklē blogā

Atsauksmes par Rimmel jaunumiem

Sveicieni šodienā

Gribēju paruna par Rimmel zīmola karstākajiem jaunumiem, produktiem kuri bija gana interesanti, lai par tiem vēlētos uzrakstīt atsauksmes. Vienozīmīgi Rimmel zīmols man saistās ar lūpu krāsu un skropstu tušu, šīs abas pozīcijas ir ļoti kvalitīvas un nerada robu maciņa saturā, tāpēc mēdz būt biežas vieses arī manā kosmētikas plauktiņā.
Bija ļoti patīkami saņemt jauku sveicienu no Rimmel kurā guvu iespēju iztestēt šos produktus, lai tagad jums padalītos ar to, kas man patika un arī to, kas būtu jāpilnveido šajos produktos.

Kā pirmā mani uzrunāja skaistā, limitētā iepakojumā esoša lūpu krāsa, kuru klājot uz lūpām sajutu ierasto patīkamo augļu aromātu, kā jau visām Rimmel lūpu krāsām. Pašas lūpu krāsas tekstūra ir krēmīga, viegli klājās ar labu pigmentu, lūpam patīkama, barojoša krēmveidīga konsistence - gluži ierasti kvalitatīva, kā jau visas ši zīmola lupu krasas.
Pietiekami noturīga lai izturētu kafijas pauzi, bet ja tomēr tā pārvēršas par pusdienu pauzi - lūpu krāsa būs jāatjauno.
Wonder'Fully Real Mascara atzīšos, ka es ļoti mīlu šādu  mirdzošu iepakojumu - tāpēc ķēros pie tušas testēšanas ar prieku. Gumijotie sariņi deva daudzsološu  skatījumu uz skropstu apjoma palielināšanu, ierasti šāda veida skropstu tušu galviņas priekš manis ir gana labas. Pirmo reizi lietojot tušu, pamanīju, ka viņas galviņa paņem pārmērīgi daudz produkta, tāpēc klājot veidojās saķepušu skropstu efekts. Apzinos, ka dažos grimos šāds efekts ir piemērots un ļoti pat interesants, tomēr, ikdienas grimā es vēlos atdalītas skropstas. Lai mazinātu tušas saķepšanu rūpīgi noņemu lieko notīrīju tušas birstīti, nu jau ar sausāku tušas galviņu varēju uzklāt pietiekami apjomīgas skropstas neradot pārmērīgu salipšanu.
Efekta ziņā tā ir tušas kas piemērota vakara grimam, jo efekts ir izteiksmīgs, spilgts un noteikti pamanāms.

Acu ēnu palete Rimmel London Magnif'Eyes Eye Contouring Palette ir šis kolekcijas spilgtākā zvaigzne, jo tā tiešām ir kvalitatīva un ērti lietojama palete, ja vēlies veidot klasisku smokey grimu dažādas pustoņu variācijās to piemērojot noskaņojumam. Ši palete sevi saglabā klasisko smokey dzīslu - tumšas, noslēpumainas acis, ja tas ir tev tuvs, tad šī būs tava palete.
Paletes toņi lieliski sadarbojās savā starpā - papildina viens otru, iztušējas lieliski, pat ja esi ar ēnām uz jūs, tāpēc noteikti iesaku šo paletīti. Acu ēnu malums ir ļoti smalks, tāpēc lieliski klājās gan ar sintētisko sariņu otu, gan dabisko sariņu, gandrīz nenovēro biršanu - lieliski nostrādāta acu ēnu formula. Kā jau visām acu ēnām iesaku lietot acu ēnu bāzi zem tās, lai panāktu visnoturīgāko efektu. Uzskatu, ka acu ēnu bāze ir must have ja tev ir tāds acu tips kā man ( kad ir hooded eyes acu tips ) jo bez papildus bāzes  uz manas acu formas neturas nekāda kosmētika.  Kā vienīgo no mīnusiem redzu to, ka visi tumšie toņi ir vairāk vai mazāk līdzīgi. Šo paleti pieminēju, kā favorītu rakstā par Drogas Top pieci produktiem.

Konsileris Lasting Finish Breathable Concealer ar sponge aplikatoru idejiski ir ļoti ērts, bet praktiski, man patīk uzklāt ar pirkstiem vai otiņu, tāpēc faktiski to neizmantoju ar pašu aplikatoru. Aplikators liekās mazliet paciets, kā arī mani mulsina ideja par atkārtotu aplikatora izmantošanu, šī ideja par aplikatoriem ir forša, kaut arī es izjutu vēlmi to noņemt un lietot kā klasisku konsīleri. Tonis priekš manis bija patumšs tāpēc izmantoju to mazo sejas defektu konsilēšanai ar šo uzdevumu viņš tika galā godam. Prieks zem acu rajona mazliet pasauss, tāpēc izvēlos to lietot sejai.
Laineris ir tiešām lielisks! Izmēģināju Rimmel London Wonder Wing Eyeliner un iemīlējos, jo ar tā palīdzību varu veidot skaistu līniju, kura neizplūst un neizsmērējās. Smalks aplikatora galiņš, kurš veido precīzas līnijas. Pats aplikators neizžūst procesa laikā, ar to ir iespējams novilkt līniju  gan abām skropstu līnijām un aplikators nav izžuvis, kā tas mēdz būt ar vairākumu šāda veida lainerim. Kaut arī  viņš nav ūdens-noturīgs, bet uz manām acīm lieliski turas - līnija paliek izteikta visas dienas laikā, nedrūp un neizsmērējās.

Tonālais krēms Lasting Finish 25HR Breathable Foundation ar interesanto aplikatoru, kā jau pamanījāt es neesmu šādu aplikatoru fanāts, tāpēc kaut arī ērti un interesanti,  ja man ir izvēle es izvēlos pumpīša veida tonālos krēmus. Protams, ka tas ir mans personīgais skatījums, kuru es negribu jums uzspiest. Tonālā krēma konsistence vairāk viegla, mitrinoša, patīkama uzklājot - rada viegli mitrinātas, starojošas ādas efektu. Uzskatu,ka vairāk piemērota normālam- kombinētam ādas tipam, jo mana taukainā āda sāka taukoties pēc 5h nēsāšanas.  Tonālais krēms kuru izvēlos, ja nav nepieciešams smags grims jo efekts ir dabisks, skaists un  man patīk, tomēr pēc  aptuveni piecām stundām seja sāk izteiktāk taukoties, jāpielieto matējošie papīrīši.

Ko es ieteiktu kā lielisku?

Sarkanā lūpu krāsa tā ir klasika,  īpaši, ja apvienota ar klasisko Rimmel lūpu krāsas formulu, kura ir krēmīga, lieliski klājās, ļoti komfortabla un viegli nesājas. Lieliska lūpu krāsa, kura izskatīsies skaisti pat uz ļoti sausām lūpām  jo ir gana barojoša.
Rimmel London Magnif'Eyes Eye Contouring Palette ir uzmanības vērta, noteikti iegādājaties, ja jums ir nepieciešamas labas, kvalitatīvas ēnas par ļoti saprātīgu cenu!
Laineris  ir pietiekami precīzs, lai tam pievērstu uzmanību un tonālais krēms noteikti patiks normāla ādas tipa īpašniecēm.

Lai burvīga diena
Ilze

1 komentārs

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma