Meklē blogā

Annemarie Borlind Beauty Shots Skin & Pore Balancer

Sveicieni šodienā


Savā sejas ādas kopšanas rutīnā es izvēlos lietot mitrinošos serumus, kā jau jūs esat to pamanījuši, dažreiz izmēģinu arī kādu matējošo produktu, kaut arī  uz kādu laiku no tiem biju atteikusies. Šobrīd esmu izmēģinājusi dažādus produktus un vienīgais, kas man ir traucējies ir aizsprostotas poras, kuras bieži vien ir blakus- efekts matējošiem produktiem. Tieši tāpēc uz kādu laiku biju atteikusies no šāda veida produktu mēģināšanas un lietošanas kopumā.
Tomēr zinot kvalitatīvo  zīmolu es noriskēju izmēģināt serumu, kurš solīja matēt manu ādu un neaizsprostot poras. Kā jau es esmu jums stāstīju iepriekš šis ir Vācu zīmols, kurš ar īpašu rūpību piedomā ne tikai pie dabiskiem un Eko sastāviem, bet arī zīmols, kurš rūpējās par ekoloģiju un darbiniekiem. Produkts piemērots arī vegāniem.
Ātras iedarbības intensīvs koncentrāts kombinēta tipa sejas ādai ar palielinātām porām.
Matējošs. Poras samazinošs. Attīrošs.
Ceriņiem piemīt sebumu regulējošs efekts, bet fitoplanktons palīdz samazināt poras – matētai un līdzenākai sejas ādai.
Augsti koncentrētas sastāvdaļas sniedz acīmredzamu un ātru efektu jau pēc pirmajām lietošanas reizēm
Mana pieredze ar šo produktu: Sākšu ar to, ka es novērtēju interesanto dizainu, kas lieliski izskatās starp maniem sejas krēmiem. Gluži kā šļirce serumam ir ērts dozēšanas mehānisms, varbūt gribējās lielāku tilpumu, bet kad izmēģināju - sapratu kāpēc tie ir 15ml nevis 30ml. Produktu klāju uz aktīvākajām zonām, kurās ir redzama vislielākā taukošanās tā ir T zona. Uz jau iepriekš attīrītas, tonizētas sejas ādas uzklāju ļoti maz produkta, bet tas zibenīgi iesūcās. Tas ko juta mana āda ir viegla kņudināšana, mazliet velkoša sajūta un efekts - tiešām matēja zonu, kurā tas tika uzklāts!
Sejas ādas mirdzums parādījās tikai pašā vakarā, kas priekš manis ir ļoti labs rezultāts, tāpēc uzskatu, ka šis ir viens no lieliskiem Annemarie Borlind produktiem.
Apvienojot ar regulāru sejas ādas attīrīšanu šis serums ir lielisks, jo palīdz mazināt ādas taukainību, bet nerada pārmērīgi sausinošu efektu, laikam dēļ pievienotā Šī sviesta un skvalāna.

Secinājumi: Produkts ir efektīvs, diezgan ekonomisks, jo to lietoju vienu reizi dienā uz tām sejas zonām, kuras ir daudz taukainākas. Liels produkta pluss ir tas, ka poras netika aizsprostotas un tas neradīja smaguma sajūtu vai kādu citu dīvainu sajūtu kopumu uz manas ādas. Šo produktu noteikti ieteiktu ļoti taukainas ādas īpašniecēm, jo efekts ir ļoti labi redzams. Lietoju zem krēma, bet kombinācijā ar sejas krēmu sadarbojās labi.

Vairāk informāciju meklē www.lavandas.lv vai lavandas eko veikalos

Lai lieliska diena
Ilze

Nav komentāru

Komentārs būs redzams pēc apstiprinājuma